'Meating' نیاز

در حالی که COVID-19 مستند قوانین در حال حاضر شده است کاسته بسیاری از نیوزیلند foodbanks باقی می ماند تحت فشار

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در حالی که COVID-19 مستند قوانین در حال حاضر شده است کاسته بسیاری از نیوزیلند foodbanks باقی می ماند تحت فشار به عنوان نان آور خود را از دست دادن شغل و پس انداز کنید.

برای کمک به نگه دارید تا با این تقاضا و ارائه چیزی کمی متفاوت از مواد غذایی به طور منظم جعبه آیتم های یک موسسه خیریه راه اندازی توسط کشاورزان است اتصال اهدا تولید از کشاورزان با پردازنده و foodbanks.

'گوشت نیاز' تاسیس شد جنوب جزیره کشاورزان Wayne لانگفورد و Siobhan اومالی. پس از آن از اواسط آوریل آغاز شده و گوشت از بیش از 200 حیوانات از جمله گاو و گوسفند و آهو بوده است اهدا به بانک های مواد غذایی در سراسر جنوب جزیره به اندازه کافی برای متناوب 90,000 وعده های غذایی برای خانواده های آسیب پذیر!

این ایده باعث حدود 18 ماه پیش زمانی که وین است که به خوبی شناخته شده برای خود را YOLO (شما فقط یک بار زندگی می کنند) چشم انداز اهدا برخی از گوشت چرخ کرده به بانک مواد غذایی محلی."من هر روز نگاه به چیزی می گویند که من زندگی می کردند, که در روز," او می گوید از فلسفه او.

"که یکی از چالش های روزانه. من از آنها پرسیدم چه مدت از آن خواهد گذشته فکر آن خواهد بود تنها چند روز اما زمانی که آنها گفت: یک زن و شوهر از ماه من شروع به فکر می کنم " چه می تواند ما را در خلیج طلایی چه چیزی می تواند ما را در نلسون سپس Christchurch و در نهایت نیوزیلند?'"

پس از اتصال با Siobhan و تبادل پیشنهاد نقره سرخس مزارع 'گوشت نیاز" متولد شد.

من نمی ترسم بگم من اشک ریخته زمانی که من تماس بگیرید از نقره سرخس مزارع می گویند آنها در حال رفتن به می آیند پردازنده. بدون حمایت تمام چیزی که احتمالا نمی خواهد که خاموش کردم روی زمین.

Wayne لانگفورد جنوبی جزیره کشاورز

در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن راه اندازی, تاریخ شروع آورده بود رو به جلو برای کمک به کشاورزان رسیدن به آن سخت ترین ضربه اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus مستند.

"این طرح بود که همیشه رفتن به اتفاق می افتد اما COVID-19 بازی تعویض شد چون آن را به یک حس فوریت برای مردم ما در زنجیره تامین" می گوید: Siobhan. "ما همه در همان صفحه وجود دارد و این احساس که این واقعا نیاز به اتفاق می افتد و نیاز به اتفاق می افتد بنابراین اجازه دهید آن را انجام داده."

Wayne and Siobhan می گویند بسیاری از کشاورزان اغلب اهدا در یک مقیاس کوچکتر به مواد غذایی محلی بانک ها زمانی که آنها می توانند, اما تا به حال شده است یک طرح به نقطه اتصال بین تمایل کشاورزان و جامعه سازمان نیاز به یک به طور منظم و قابل عرضه است.

"ما می خواستیم برای طراحی یک فرایند است که اجازه کشاورزان برای اهدای یک کل حیوانات در فصلی زمانی که آنها قادر و صاف کردن تامین مواد غذایی, بانک ها, به طوری که آنها دریافت کیفیت تولید در مقدار منظم", Siobhan می گوید. "پاسخ از کشاورزان شده است فوق العاده است. آنها می گویند این روند بسیار آسان است و به عنوان مواد غذایی با کیفیت بالا تولید کنندگان این یک راه عالی برای آنها را به ایجاد یک تفاوت واقعی در جوامع است."

و آن است که واقعا با کیفیت بالا, چون گوشت نیاز را فراهم می کند حق بیمه محصول. "این بهترین محصول ما" می گوید: Siobhan. "این ممکن است گوشت چرخ کرده, اما نخست کیفیت صادرات گوشت چرخ کرده. آن را بزرگ پروتئین با کیفیت خوب و تغذیه است."

در حالی که اکثر کمک های مالی تا کنون بوده است از جزیره جنوبی این طرح در حال حاضر در حال نورد در شمال جزیره.

"ما متوجه است که برخی از جزیره شمالی کشاورزان انجام شده است آن را دشوار است در این سال است و ممکن است قادر به کمک در حال حاضر, اما ما در آن برای مسافت های طولانی نه فقط در حالی که COVID-19 اطراف" می گوید: Wayne. "این یک پروژه طولانی مدت و آن را برای حفظ بزرگتر و بهتر است. ما در حال حاضر تماس شده توسط سایر اولیه بخش تولید میوه و سبزیجات بپرسید اگر آنها می توانید پردازنده بیش از حد."

کشاورزان می توانند اهدا دام از طریق گوشت نیاز وب سایت و یا از طریق سرخس نقره مزارع سهام عوامل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن