Meghan Markle: من "محافظت نشده" توسط خانواده سلطنتی و ممنوع از دفاع از' خودم

Meghan Markle گفته است که او "محافظت نشده توسط نهاد" سلطنت بریتانیا و "ممنوع از دفاع از خود" در مقابل وحشی رسا

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

Meghan Markle گفته است که او "محافظت نشده توسط نهاد" سلطنت بریتانیا و "ممنوع از دفاع از خود" در مقابل وحشی رسانه ها حملات خود را زمانی که او بخشی از خانواده سلطنتی, در, بمب, جدید دادگاه اسناد ثبت شده به عنوان بخشی از نبرد قانونی خود را با ایمیل در روز یکشنبه.

مگان نیز دو برابر کردن او ادعا می کنند که او نه اجازه و یا همکاری با پنج نفر از دوستان خود که به یک مصاحبه طولانی به امریکا, مردم , مجله که در آن یکی از آنها ذکر شده است که Meghan تا به حال با ارسال نامه ای به پدر جدا توماس.

Meghan است suing ایمیل در روز یکشنبه برای نقض کپی رایت و تهاجم به حریم خصوصی پس از آن منتشر شده گزیده ای از آن دست نوشته نامه ای به پدرش.

این پست را دفاع لولا خود را ادعا می کنند که Meghan مجاز و یا مرتب برای دوستان خود بگویید مردم مجله در مورد نامه اش به پدرش.

ناشران از ایمیل در روز یکشنبههمراه, روزنامه ها استدلال می کنند که چون او اجازه دوستان خود به بحث در مورد نامه او موثر داد تا حقوق و حریم خصوصی.

Meghan تیم خشمگین بودند چهارشنبه شب پس از پست منتشر شده گزیده ای از مدارک ثبت شده توسط Meghan (صادر شده در پاسخ به درخواست از ارتباط برای کسب اطلاعات بیشتر) قبل از آن تا به حال ساخته شده توسط دادگاه.

در دادگاه تشکیل پرونده Meghan تیم نیز نام پنج دوستانی که به مصاحبه بالا بردن وسوسه انگیزی چشم انداز است که آنها ممکن است به نام به شواهد.

اما برای محافظت از خود را از گمنامی در حال حاضر آنها اشاره شده در اسناد به عنوان دوستان A, B, C, D و e

در این دوره از یک مجموعه گسترده ای از پاسخ های مگان وکلا را تعدادی از فک انداختن ادعا می کند که درب را بر روی چقدر ناراضی او در انگلستان است.

"به عنوان دوستان او تا به حال هرگز دیده می شود او در این دولت قبل از آنها به درستی نگران برای رفاه او به طور خاص به عنوان او باردار بود, محافظت نشده توسط موسسه و ممنوع از دفاع از خودش"

استخراج از دادگاه تشکیل پرونده

آن را می گوید که دوستان خود را به طور مستقل تصمیم به صحبت کردن با رسانه ها پس از "تعداد زیادی از نادرست و مخرب مقالات توسط انگلستان تلخیص رسانه" که "باعث فوق العاده ای پریشانی عاطفی و آسیب به سلامت روان."

تشکیل پرونده می افزاید: "به عنوان دوستان او تا به حال هرگز دیده می شود او در این دولت قبل از آنها به درستی نگران برای رفاه او به طور خاص به عنوان او باردار بود, محافظت نشده توسط موسسه و ممنوع از دفاع از خودش است."

در یک ضربه تند وشدید زدن در کاخ کنزینگتون ارتباطات تیم که به نمایندگی از او Meghan وکلا می گویند: "این فرمان توسط KP ارتباطات تیم که همه دوستان و خانواده مدعی باید بگویم 'بدون نظر' هنگامی که با نزدیک شدن هر خروجی رسانه ها با وجود اطلاعات غلط ارائه شده به انگلستان شایعات در مورد این مدعی است.

"این به اشتراک گذاشته سرخوردگی در میان مدعی دوستان چپ هر کس احساس خاموش, آن را به عنوان به نظر می رسد که دیگر به اصطلاح منابع قادر به انتشار اظهارات نادرست در مورد مدعی در حالی که مردم می دانستند که او بهترین گفته شد که آنها نیاز به سکوت. مدعی معتقد است که احتمالا به خاطر این دلیل و همچنین نگرانی در مورد مطبوعات نفوذ توسط انگلستان شایعات که چند نفر از دوستان تصمیم به شرکت و آنها را پس بگیرید."

در کاغذ بازی Meghan اذعان گفتن دوست که او از نوشتن "نامه ای به پدر او در زمان سرودن آن بود که هفت سال قبل از مردم , مجله, نشریه. مدعی و یک بحث وجود حرف (اما نه مطالب) دوباره در ماه سپتامبر هنگامی که مدعی دریافت پاسخ از پدر و دوباره مورد بحث وجود حرف (اما نه مطالب) در ماه دسامبر به عنوان مدعی است پدر در ادامه به مصاحبه با رسانه های انگلستان ادعا دروغ او تا به حال شنیده نشده از دختر خود."

مگان می گوید که او "نمی دانم در مورد مصاحبه داشتن داده شده است و تنها در مورد آن یافت نشد و هیچ گونه اشاره ای به این نامه پس از مردم مقاله مجله منتشر شد... مدعی نمی دانم که او نامه ای به پدر او خواهد بود اشاره کرده است."

Meghan استدلال می کند که دوستان را نادرست شرح نامه به مردم نشان می دهد که او تا به حال نه در جریان دوست خود را به بحث در مورد آن.

مقالات اضافه کنید که مگان "نمی دانم که از دوستان او درگیر شده بود و تنها این اطلاعات را برخی از زمان قابل توجهی بعد."

در یکی از دلخراش بخش از پرونده Meghan تیم توصیف امیدوار و آماده سازی او برای پدرش سفر به انگلستان برای او عروسی کرد و گفت او "ساخته شده ترتیبات برای پدرش به کامل سفارشی لباس برای عروسی هفته از جمله صبح و شام مناسب که شامل تنظیم یک قرار ملاقات با یک خیاط حرفه ای در لس آنجلس برای پدرش اندازه گیری به کار گرفته می شود (که او حضور داشتند) و سپس به صورت حرفه ای خیاط در لندن و کانادا به مناسب (در هزینه های خود را) به طوری که آنها خواهد بود آماده برای او هنگامی که او آمد بیش از برای عروسی."

مقالات اضافه کنید که مگان "در زمان مراقبت را در نظر بگیرید و به سازماندهی همه چیز پدر او ممکن است نیاز از تمام آیتم های لباس برای هر یک برنامه ریزی رویداد به اقامت تمام حمل و نقل و اختصاصی دستیار در زمین بود و با او در طول زمان خود را در انگلستان است."

"این نقض فاحش هر فرد حق حریم خصوصی است که آشکار و غیر قانونی"

منبع نزدیک به Meghan Markle

البته همانطور که دانش آموزان سلطنتی تاریخچه همه به خوبی می دانیم مگان پدر حضور نداشت عروسی پس از یک حمله قلبی در روز قبل از آن.

یک منبع نزدیک به Meghan گفت: روزانه وحش از طریق ایمیل: "این مورد در مراکز خصوصی و دست نوشته نامه ای از یک دختر به پدرش که منتشر شد توسط ایمیل در روز یکشنبه. این نقض فاحش هر فرد حق حریم خصوصی است که آشکار و غیر قانونی.

"دوشس حقوق نقض شده; از مرزهای قانونی در اطراف حریم خصوصی بودند عبور کردند. در طول این فرایند افراط به آن پست در روز یکشنبه مورد استفاده distortive دستکاری و تاکتیک های نادرست به هدف دوشس ساسکس قرار داده شده است بر روی صفحه نمایش کامل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب