مگان مک کین سرزنش اوباما برای 'طلوع' تهمت

میزبان این نمایش را دوست داشت رئیس جمهور سابق باراک اوباما ظریف حفاری در جانشین او در آخر این هفته مجازی شروع

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

میزبان این نمایش را دوست داشت رئیس جمهور سابق باراک اوباما ظریف حفاری در جانشین او در آخر این هفته مجازی شروع سخنرانی. خوب, همه میزبانان به جز یکی ،

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام است. بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام" اوباما گفت: فارغ التحصیلان در آدرس ویدیو. "اگر دنیا را خواهید برای دریافت بهتر این خواهد بود تا برای شما."

در پاسخ به رئیس جمهور تهمت به نام اوباما را "بی کفایت."

"من بی مورد این" Joy Behar گفت: صبح روز دوشنبه. "من واقعا به دنبال به جلو به تماشای درخشان استاد حقوق در نيمه باسواد نشان دادن واقعیت هاست. این است برای رفتن به خوب!"

آفتابی Hostin گفت: اوباما سخنرانی خود را در زمان به عقب به زمانی که رئیس جمهور بود "دلسوز و همدلانه و اطمینان بخش و خنده دار, هوشمند, صادق, کنجکاو است."

پس از آن بود مگان مک کین به نوبه خود.

"من نمی زیادی برای گفتن در مورد این" او گفت: قبل از متهم در سمت چپ ساخت اوباما به "چیزی کمتر از یک سنت." مک کین گفت که او "بدیهی است که احساس می کند به عنوان بسیاری از جمهوری خواهان و محافظه کاران انجام دهد."

"فرهنگ جنگ است که به اعتقاد من واقعی است و به خشم آمده است در این کشور به اعتقاد من در طلیعه شد با دولت او" او گفت: اوباما "و پس از آن تشدید در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است."

به منظور جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره انتخابات مک کین گفت: "ما باید برای شروع به صحبت کردن به یکدیگر در وسط و ما باید برای شروع به صحبت کردن در مورد گسل ها در هر دو طرف چون او کامل رئیس جمهور. و من فکر نمی کنم کامل رئیس جمهور که در طلیعه عصر مغلوب ساختن پیشی جستن."

برای او بخشی مدیر گلدبرگ Whoopi گفت او باور ندارد و هر رئیس جمهور از جمله اوباما است "کامل است." اما که نمی توان او را معادل مغلوب ساختن پیشی جستن.

"گوش دادن این مرد شده است ضرب و شتم توسط این پسر خاص در کاخ سفید برای تقریبا پنج سال" گلدبرگ گفت: اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن birther حمله به اوباما. "او شده است به نام بی نه یک شهروند آمریکایی پس از این واقعیت است که اوباما گفته است چیزی بزرگ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب