Metsä هیئت مدیره برای بازگرداندن ماهی مسیرهای مهاجرت

Metsä هیئت اروپایی پیشرو در تولید حق بیمه تازه فیبر paperboards و بخشی از Metsä گروه آغاز شده رپیدز شیلات پروژ

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

Metsä هیئت اروپایی پیشرو در تولید حق بیمه تازه فیبر paperboards و بخشی از Metsä گروه آغاز شده رپیدز شیلات پروژه مرمت همراه با WWF فنلاند و محلی مرکز برای توسعه اقتصادی در حمل و نقل و محیط زیست است. کار ساخت و ساز در Mämmenkoski واقع در آنکسکی در مرکز فنلاند آغاز شد و در اوایل ماه مه و یک ماه کامل.

هدف از این بازسازی است که آن را ممکن است برای ماهی به طور طبیعی مهاجرت از دریاچه Kuhnamo به دریاچه Ala-کیتل. علاوه بر این امید است که آن را دوباره ایجاد امکان از سرخ کردن تولید از دریاچه ماهی قزل آلا در رپیدز. مرمت پروژه باز خواهد شد دو موجود سدها برای حذف موانع از ماهی مهاجرت مسیر. این سنگهایی ترمیم خواهد شد به یک مسیر مهاجرت و تخم ریزی در مناطق تشکیل خواهد شد برای فعال کردن طبیعی سرخ تولید ماهی قزل آلا. این پروژه توسعه داده شده است در همکاری با محلی شیلات جامعه است.

Metsä هیئت مدیره
www.metsaboard.com
Metsä مدیره پیشرو اروپایی تولید کننده بیمه, تازه, فیبر paperboards و پیشرو در توسعه پایدار. ما تولید حق بیمه بسیار سبک وزن و تاشو boxboards, خدمات مواد غذایی و تخته سفید kraftliners برای کالاهای مصرفی بسته بندی و همچنین خرده فروشی آماده و مواد غذایی خدمات برنامه های کاربردی. ما با مشتریان ما در مقیاس جهانی به نوآوری راه حل برای بهتر تجربه مصرف کننده با تاثیر کمتر زیست محیطی. خالص تازه الیاف Metsä هیئت مدیره هستند با استفاده از منابع تجدید پذیر قابل ردیابی به منبع پایدار در مدیریت جنگل های شمال. هدف ما به طور کامل فسیلی رایگان آسیاب و مواد خام تا سال 2030.

فروش جهانی شبکه از Metsä هیئت مدیره پشتیبانی از مشتریان در سراسر جهان از جمله صاحبان نام تجاری خرده فروشان مبدل و بازرگانان. در سال 2019 فروش این شرکت را بالغ 1.9 میلیارد یورو و آن را تا حدود 2,400 کارکنان. Metsä مدیره بخشی از Metsä گروه ذکر شده در نزدک هلسینکی.

دنبال Metsä هیئت مدیره: Twitter, LinkedIn YouTube Instagram

Metsä گروه
www.metsagroup.com

Metsä گروه پیشرو در پایدار bioeconomy تجدید پذیر استفاده از چوب پایدار مدیریت جنگل های شمال. Metsä گروه با تمرکز بر تامین چوب و جنگل, خدمات, محصولات از چوب, خمیر, تازه, فیبر paperboards و بافت و greaseproof مقالات.

در 2019, Metsä گروه فروش بالغ یورو 5.5 میلیارد دلار و در آن استخدام حدود 9,300 مردم است. Metsäliitto تعاونی است که شرکت مادر Metsä گروه است و متعلق به حدود 103,000 فنلاندی جنگل صاحبان.

دنبال Metsä گروه: Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram Slideshare



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب