مایکروسافت اعلام قطعی توافق به دست آوردن Metaswitch شبکه در حال گسترش رویکرد توانمند سازی اپراتورها و همکاری با تجهیزات شبکه ارائه دهندگان خدمات برای ارائه در وعده 5G

امروز ما اعلام کرد که ما امضا یک توافق قطعی برای به دست آوردن Metaswitch شبکه های پیشرو در ارائه دهنده مجازی,

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

امروز ما اعلام کرد که ما امضا یک توافق قطعی برای به دست آوردن Metaswitch شبکه های پیشرو در ارائه دهنده مجازی, نرم افزار شبکه و صدا و داده ها و ارتباطات راه حل های برای اپراتورها.

همگرایی ابر و شبکه های ارتباطی ارائه یک فرصت منحصر به فرد مایکروسافت برای به خدمت اپراتورها در سطح جهانی از طریق ادامه سرمایه گذاری در Azure اضافه کردن اضافی عمق به ما hyperscale ابر زیرساخت با نرم افزار های تخصصی مورد نیاز برای اجرای مجازی, ارتباطات, توابع, برنامه های کاربردی و شبکه ها.

این اطلاعیه می سازد اخیر کسب تأیید شبکه های که بسته شده در مارس 23 سال 2020 است. Metaswitch را مکمل سبد ultra-high-performance ابر بومی افزار ارتباطات را گسترش محدوده ما از عرضه در دسترس برای صنعت ارتباطات از راه دور. مایکروسافت در نظر دارد به اهرم استعداد و فن آوری از این دو سازمان گسترش لاجوردی پلت فرم به استقرار و رشد این قابلیت در مقیاس بزرگ در راه است که امن و کارآمد و ایجاد یک پایدار اکوسیستم.

به عنوان صنعت حرکت به 5G اپراتورها خواهد شد فرصت برای پیشبرد مجازی سازی هسته ای خود شبکه ها و حرکت رو به جلو در یک مسیر به طور فزاینده ای ابر بومی در آینده. مایکروسافت ادامه خواهد داد برای دیدار با مشتریان جایی که آنها در حال همکاری با یکدیگر با صنعت به عنوان اپراتور و تجهیزات شبکه ارائه دهنده تکامل عملیات خود را.

ما همچنان به حمایت از ترکیبی و چند ابر مدل برای ایجاد یک مطلب متنوع مخابراتی اکوسیستم و خار سریعتر و نوآوری و گسترش مجموعه ای از منحصر به فرد ارائه شده و فرصت بیشتری برای تمایز. ما همچنان به همکاری با تامین کنندگان موجود در حال ظهور نوآوران و تجهیزات شبکه همکاران به اشتراک گذاری نقشه های اکتشاف و گسترش فرصت ها برای همکاری با یکدیگر از جمله در زمینه رادیو دسترسی شبکه (RAN), نسل بعدی هسته مجازی, خدمات, ارکستراسیون و عملیات سیستم پشتیبانی/پشتیبانی کسب و کار سیستم (OSS/BSS) نوسازی. آینده ای که با هم در ارتباط باشند هرگز مهم تر بوده است برای اطمینان از موفقیت مشتریان و همکاران.

با امکان پیشرفت در افزایش پهنای باند تلفن همراه فوق العاده قابل اعتماد کم پوشیدگی ارتباطات و گسترده دستگاه-نوع ارتباطی به فعال کردن IoT در مقیاس 5G ارائه می دهد پتانسیل قابل توجهی برای شرکت ها و دولت ها و به نوبه خود باعث ایجاد فرصت های جدید برای اپراتورهای. 5G در نهایت به اپراتورهای یک راه برای سرعت بخشیدن به نوآوری در خدمات و ارائه جدید تحول تجربه که سریعتر و بیشتر انعطاف پذیر و امن تر موجب در نرم افزار پیشرفت های به درایو تحول در مقیاس.

ما سابقه ای طولانی در همکاری با اپراتورها به عنوان آنها به طور فزاینده ای در آغوش نرم افزار مبتنی بر راه حل و همچنان به حمایت از پیشرفت مبتنی بر ابر شبکه در حالی که کمک به ایجاد فرصت های همکاری برای شبکه های موجود و تجهیزات و ارائه دهندگان خدمات. قصد ما در طول زمان این است که برای ایجاد مدرن جایگزین به زیرساخت های شبکه را قادر می سازد اپراتورها برای ارائه موجود و خدمات ارزش افزوده – با هزینه بیشتر بهره وری و کاهش سرمایه گذاری از آنها مواجه ایم در گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب