Mitsui مواد شیمیایی موجود در GPIF تایید پایدار سرمایه گذاری شاخص برای چهارمین سال متوالی

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) امروز اعلام کرد که در آن بار

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) امروز اعلام کرد که در آن بار دیگر انتخاب شده است برای گنجاندن در FTSE شکوفه ژاپن شاخص MSCI ژاپن ESG انتخاب رهبران شاخص و شاخص MSCI ژاپن توانمندسازی زنان شاخص (برنده). این علائم چهارمین سال متوالی است که Mitsui Chemicals فرود آمد یک نقطه در این شاخص است که هر کدام تاسیس شد در سال 2017 و در حال استفاده توسط ژاپن در صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی دولتی (GPIF) – بزرگترین طرح بازنشستگی.

علاوه بر این Mitsui Chemicals انتخاب شده است دوباره به عنوان بخشی از FTSE4Good سری شاخص و شاخص MSCI ESG رهبران شاخص که هر دو در حال سرمایه گذاری جهانی شاخص های متمرکز بر محیط زیست, اجتماعی و حکومت (ESG) عوامل است. با مجموع جهان ESG سرمایه گذاری افزایش هر سال این سرمایه گذاری شاخص ها به طور گسترده ای مورد استفاده به عنوان معیارهای مهم برای تصمیم گیری در سرمایه گذاری است.

به رسمیت شناختن است که صنایع شیمیایی شانه مبانی جامعه و نوآوری – و به این ترتیب دارای یک مسئولیت بزرگ برای کار به سمت یک جامعه پایدار – این Mitsui Chemicals گروه به طور فعال تلاش برای استخدام ESG معیارهای درون آن مدیریت و استراتژی. برای کمک به تحقق یک جامعه منسجم در هماهنگی با محیط زیست و همچنین سلامت و رفاه در پیری جامعه Mitsui Chemicals است تعمیق آن تلاش برای ایجاد ارزش های اجتماعی. این شامل ارائه آبی ارزش™ محصولات و خدمات هستند که با هدف کمک به محیط زیست و افزایش ارزش™ محصولات و خدمات است که در خدمت به بهبود کیفیت زندگی (QOL).*1 این همه بخشی از Mitsui Chemicals' تلاش می شود پایدار شرکت گروه با حضور جهانی.

لطفا ما خارجی ارزیابی صفحه وب*2 برای اطلاعات بیشتر در مورد گنجاندن در ESG شاخص و ما پایداری صفحه وب*3 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ESG-اقدامات مربوط.

*1Blue ارزش™ و افزایش ارزش™
این اقدامات کمک به تجسم سهم که Mitsui Chemicals گروه محصولات و خدمات را به محیط زیست و جامعه ما را قادر می سازد برای به اشتراک گذاشتن این ارزش با ذینفعان. این پس از آن ایدز ما را در تلاش های ما برای تحقق بخشیدن به یک آینده جامعه منسجم در هماهنگی با محیط زیست و همچنین سلامت و رفاه در پیری جامعه است. با استفاده از خود ما مشخص معیارهایی ما ارزیابی محصولات و خدمات با توجه به نرم افزار: ارائه شده است که سهم قابل توجهی را به محیط زیست گواهی شده به عنوان آبی ارزش™ محصولات در حالی که کسانی که سهم قابل توجهی را برای بهبود کيفيت زندگی گواهی شده به عنوان افزایش ارزش™ محصولات.

*2https://jp.mitsuichemicals.com/en/sustainability/evaluation/index.htm

*3https://www.mitsuichem.com/en/sustainability/index.htm



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن