Mo ابراهیم: مغلوب ساختن پیشی جستن بازی 'بازی سرزنش" با که coronavirus

نفوذ سودان-تاجر انگلیسی صحبت می کند به DW درباره ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از این که چ

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

نفوذ سودان-تاجر انگلیسی صحبت می کند به DW درباره ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از این که چه کسی و چه چیزی مورد نیاز است برای بهبود سازمان های بین المللی و حکومت در آفریقا است.

دویچه وله: ایالات متحده متهم کرده است سازمان بهداشت جهانی (WHO) از mismanaging همه گیر و pandering به چین است. آیا شما فکر می کنم اتحادیه آفریقا باید دقیق تر نگاه می کنید ؟

Mo ابراهیم: یک واقعیت روشن است که هر سازمان و هر باشگاه است که به عنوان خوب به عنوان اعضای آن است. آن است که توسط قانون اساسی ایجاد شده توسط آن عضو و در این راه کسانی که اعضای رفتار کنند. سازمان بهداشت جهانی حق ندارد به زور چین به پذیرش بازرسان و یا به چالش خود اعداد. آن متکی بر حسن نیت و صداقت از اعضای آن است.

اجازه دهید ما معقول در انجام این کار است. بدیهی است که هیچ سازمان و کامل است ولی ما در وسط یک بیماری همه گیر است و این تنها سازمان بین المللی ما باید برای مقابله با آن است. این زمان مناسب به سعی کنید به بررسی و یا سعی کنید به این سازمان ؟

اگر شما اواسط پرواز در سراسر اقیانوس اطلس در آن زمان اشتباه به سعی و تعمیر موتور خود را. شما اول ایمنی قرار دهید. اجازه دهید ما از این همه گیر و پس از آن در اداره این سازمان و چگونه آن را بهبود بخشد.

رئیس جمهور تهمت بدبختی با چه کسی ؟ من فکر می کنم او سختی مواجه انتخابات سال دارد و مسائل داخلی خود را در مورد دست زدن به بحران است. وجود دارد یک بازی سرزنش و که بخشی از آن را. این هدف در مخاطبان داخلی واقعا و از آن مناسب نیست. من واقعا موافق نیستم با آقای تهمت عمل است. آن زمان اشتباه به توقف کمک های مالی ما سازمان های بین المللی در وسط یک بحران است. من واقعا غمگین و نا امید.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: مغلوب ساختن پیشی جستن آمریکا و 'پایان' روابط با که

Donald Trump (imago images/ZUMA Wire/D. Mills)

شهروندان ایالات متحده را متهم کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازی کردن به شدت همه گیر به عنوان عفونت های مشخصی

من فکر می کنم آنچه که ما نیاز به انجام این کار با ما سازمان های بین المللی است که به منظور بهبود سیستم حکومت. متاسفانه بسیاری از این سازمان ها بیشتر یا کمتر تبدیل شدن به ابزار چند بزرگ سهامداران خود به تخته. هنگامی که شما به یک بحران بین المللی روابط — به عنوان ما در حال حاضر با ایالات متحده و چین — ما شاهد آغاز یک جنگ سرد جدید عصر. این سازمان بین المللی است که در میدان نبرد بین ابرقدرت ها. که واقعا مایه تاسف است.

ما آفریقایی ها که حتی نمی توان به سوء استفاده از هر یک از این سازمان ها تنها می تواند واقعا بخواهید برای بهتر حکومت رژیم است.

ادامه مطلب: چه مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه یخ چیست برای چه کسی ؟

آفریقا و ده ها هزار نفر از مردم با COVID-19 عفونت و هزاران نفر از مرگ و میر. این قاره در مسیر صحیح مبارزه با این بیماری همه گیر?

آفریقا شده است کمی خوش شانس است زیرا ما نمی دیدن تعداد زیاد. وجود نظریه های مختلف — هیچ یک از آنها اثبات شده و کارشناسان در حال خاراندن سر خود را. ما می بینیم که اعداد رو به افزایش و این است که انتظار دارند همه چیز را بدتر نسبت به پاییز.

آفریقا و خوشبختانه تا به حال برخی از فضا به این دلیل که ویروس رسیده ما کمی بعد و آفریقا عمل به اعتبار آن بسیار به سرعت و سعی در هماهنگ کردن. من فکر می کنم که اکثریت قریب به اتفاق رهبران آفریقایی واقعا عمل شرافتمندانه و در سطح جهانی.

A group of women hold a placard with the words: We need food (picture-alliance/D. Lloyd)

در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی و بسیاری از مردم تحت مستند و نومیدانه در نیاز به غذا

COVID-19 مستندات در آفریقا باعث شده باور نکردنی مشکلات. چه مدت می تواند به آفریقا تحمل ؟

من فکر نمی کنم که این نوع اقدامات اتخاذ شده توسط کشورهای غربی واقعا می تواند اجرا شود در آفریقا برای تعدادی از دلایل.

بسیاری از آفریقاییها درآمد زندگی خود را روز به روز و ما نمی توانیم آنها را قفل کردن در خانه بدون ارائه آنها را با غذا یا درآمد که کشورهای غربی قادر به انجام. ما نمی باید فضای فیزیکی و یا منابع مالی برای انجام این کار است. مردم می توانند از گرسنگی می میرند.

مشکل اجتماعی است. اجتماعی فاصله یک مشکل در شهرهای بزرگ با تنگ مسکن و محله های فقیرنشین. آن را دشوار است — شاید 30 درصد از آفریقایی ها ندارد و آب در حال اجرا پس چگونه می تواند شما بخواهید مردم را به شستن دست های خود را در هر حال حاضر و پس از آن ؟

ادامه مطلب: آفریقا مستندات یک تله مرگ از نوع دیگری برای فقرا

چه چشم انداز اقتصادی برای آفریقا پست-COVID-19?

خوشبختانه برای برخی از دلایل عجیب و غریب این ویروس تا کنون شده است کاملا دوستانه در آفریقا نسبت به خرابی آن باعث شده است در جاهای دیگر. اما من متاسفم که می گویند این چیزی است که نگرانی من است.

آفریقایی اقتصاد شکننده هستند. آن می تواند حتی بدتر از پیامدهای بهداشتی ، مقدار از درآمد ما وابسته به صادرات مواد خام است. که بخش بوده است آمار بد.

کشورهای تولید کننده نفت شده اند آمار بسیار بد. ما انتظار یک رکود اقتصادی در آفریقا برای اولین بار در 25 سال یا بیشتر. بدهی در حال حاضر نیز یک مشکل بزرگ است. آفریقا است که انتظار می رود به پرداخت 44 میلیارد دلار (€39 میلیارد دلار) در بهره در وام های موجود که در حدود 400 میلیارد دلار یا بیشتر. پول وجود ندارد بدیهی است.

کشاورزی در آفریقا شده است بسیار بد ضربه توسط ملخ پدیده. که دولت در حال رفتن به عقب به خصوص در شرقی آفریقا وجود دارد ؟ بنابراین ما واقعا نگران قحطی و امنیت غذایی در آفریقا است.

Data visualization: Movement of locust swarms and bands, 2018 to 2020

چه همه گیر تدریس وجود دارد ؟

وجود دارد بسیاری از درس های ارزشمند ما واقعا باید قرعه کشی از این. برای شروع ما نیاز به انعطاف پذیر سیستم مراقبت های بهداشتی در کشورها است که در آن کمبود بودجه روبرو underresourced ، understaffed. ما توجه کافی به آن است. تنها 10 کشور از 54 کشور را رایگان جهانی سیستم مراقبت های بهداشتی. که یک بخش واقعا به توجه به.

درس دوم ما آموخته است این وابستگی به مواد معدنی و نفت و صادرات مواد خام است که واقعا راه رو به جلو. نیم درصد از آفریقایی ها کار در این بخش است — آن است که اشتغال برای مردم ما است.

هفتاد درصد از ما نفت خام صادر شده است. این یک شوخی — ما حتی پردازش خود ما مواد خام است. ما نیاز به بیش از این و با توجه به دیگر بخش های اقتصاد به ایجاد انعطاف پذیری. شما نمی توانید فقط بستگی به یک محصول و ترک کردن نفت یا الماس یا کبالت.

وجود دارد دو طرف به این داستان. من واقعا به این روحیه کارآفرینی که در آن ما می توانید بروید و چیزهایی اختراع. یک آزمایشگاه در سنگال به عنوان مثال موفق به توسعه مناسب coronavirus آزمون که هزینه تنها $1. که بزرگ است.

کسی در ماداگاسکار ادعا کرد که آنها یک درمان است. جالب اما هر پزشکی نیاز دارد مناسب محاکمه و تایید قبل از آن اعمال می شود به مردم است. ما نمی توانیم فقط ظرف چیزهایی که به مردم بدون درک آنچه عوارض جانبی هستند. بنابراین اجازه دهید ما آن را تست کنید.

چه نقش است Mo ابراهیم بنیاد بازی های برگزار شده میان همه گیر?

واقعا ما در حال انجام آنچه ما انجام مجموعه ای از: تلاش برای ارائه decisionmakers و رهبران در آفریقا با اطلاعات دقیق و تجزیه و تحلیل از آنچه می گذرد. بنابراین خیلی زود با COVID-19 ما رفت و از طریق تجزیه و تحلیل دقیق از توانایی های ما و منابع در آفریقا و چه اتفاقی می افتد و چه باید انجام شود.

ما نیز با صدور چهار مقاله پژوهشی. یکی در مورد تأثیر مواد غذایی وضعیت در آفریقا و یکی در مورد بدهی در آفریقا و چگونه ما در حال رفتن به مقابله با آن و یک تماس اقدام به ارائه واقعا برخی از پشتیبانی برای آفریقایی ها که خواستار لغو برخی از بدهی.

دولت و بخش خصوصی نیاز به ایجاد یک وضعیت کمک کند. کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال قرار دادن تریلیون دلار شرکت. که حمایت از آفریقا بخش خصوصی در این زمان ؟ هیچ کس.

ما همچنین یک مقاله در مورد COVID-19 و دموکراسی و انتخابات در آفریقا است. ما یک تعداد از انتخابات آینده در آفریقا است. چگونه می خواهیم به مسئولیت رسیدگی به این ؟ آیا دولت به دست آوردن تا حد قدرت اجرایی که می تواند تهدیدی برای دموکراسی است ؟ آن را شبیه به این بحث که در جهان غرب است. چه خوب خط تعادل بین نظم عمومی به مقابله با این بیماری همه گیر و خصوصی آزادی و آزادی? ما جلسات هفتگی در مورد وضعیت در آفریقا است.

ادامه مطلب: اوگاندا روزنامه نگاران حمله توسط نیروهای امنیتی کشته coronavirus مستندات

Police on patrol in Kibera, Nairobi (picture-alliance/AP Photo/B. Inganga)

در نیجریه و آفریقای جنوبی و اوگاندا و کنیا سربازان و پلیس استفاده کرده اند, وحشیانه, وسیله ای برای نگه داشتن مردم در خیابان

اتحادیه آفریقا در دستور کار سال جاری است که با خاموش کردن اسلحه. این هدف دست یافتنی?

آن است که بسیار نجیب هدف, اما, متاسفانه, آن را واقعا نمی شده است ملاقات و یا به احتمال زیاد ملاقات کرد. آن است که نه تنها اتحادیه آفریقا خواستار خاموش کردن اسلحه. سازمان ملل متحد دبیر کل صادر تماس نیز هست. بنابراین ما باید دو قدرتمند صدای هل دادن اما این اتفاق نمی افتد. جنگ در لیبی است که هنوز هم در رفتن با احزاب مختلف هنوز در تامین سلاح در مواجهه با تحریم های بین المللی. جنگ هنوز در جریان است. ما می بینیم جهادی — جهادی نمی مراقبت در مورد تماس و هنوز هم کشتار مردم در بازار. بنابراین متاسفانه این نیروها در حال گوش دادن نیست.

درگیری متفاوت است. در لیبی این ابعاد بین المللی — بسیاری از کشورهای مختلف در حمایت از احزاب مختلف. این کار نه تنها آفریقا بلکه از جامعه بین المللی می گویند: "دست بیایید پیدا کردن مسالمت آمیز برای حل و فصل مسائل در اینجا.' این فقط یک سوال از مبارزه با تروریست ها اما از برخورد با ریشه های تروریسم است.

ما یک رشته از افراط گرایی مذهبی گمراه شدند. ما درگیری نیز چون کشاورزان و دامداران واقعا رقابت زمین. این نیز ریشه در تغییر آب و هوا به دلیل چرای زمین ناپدید شده است. درگیری در حال بیرون آمدن از حاشیه راندن برخی از گروه های جامعه ما و نابرابری است که بازی در یک نقش وجود دارد.

وجود دارد بسیاری از چهره های مختلف به تروریسم و جنگ و ما باید برای مقابله با ریشه هر یک از آن. از آن خواهد شد یک روند اما ما واقعا باید سوار بر روی آن با چشم.

ادامه مطلب: نیجریه: سیاسی دامداران و کشاورزان درگیری

Aliko Dangote (left foreground) and Akinwumi Adesina (right foreground) (DW/F. Quenum)

AfDB رئیس Akinwumi Adesina (راست پیش زمینه) در coversation با Aliko Dangote آفریقا ثروتمندترین مرد

بانک توسعه آفریقا (AfDB) رئیس Akinwumi Adesina مواجه است اتهامات فساد. چگونه باید این موضوع بود به کار گرفته شود ؟

من فکر می کنم ما نیاز به مناسب روند. البته حکومت بسیار مهم است. من حرفهاى خاص از اتهامات بنابراین من نمی دانم اگر این اتهامات درست هستند یا نه چرا که من دیده نمی شود که یا صحبت کردن به هر طرف وجود دارد.

اما اگر به اتهامات وجود دارد آن را باید مورد بررسی قرار گیرد در یک راه مناسب است. من درک ما این است که درخواست برای تحقیقات مستقل — خوب است. اجازه دهید مستقل و معتبر مراحل پس از آن و عمل بر آن از آنجا که بانک توسعه آفریقا بسیار مهم است برای آفریقا به خصوص در این زمان هنگامی که شما می توانید آن را فلج کرد. ما باید برای مقابله با این موضوع بسیار به سرعت به طوری که این بانک می تواند همچنان به مقابله با آن وظیفه و ماموریت. در آفریقا به آن نیاز است خیلی در این مرحله است.

به صداقت, من در یک موقعیت برای ارزیابی عملکرد خود را از آنجا که من هرگز انجام ممیزی از بانک و یا نگاه در آن عملیات. شاید من باید شده اند ضروری به بیشتر مسائل در بانک, اما من واقعا نمی. بنابراین من قصد ندارم به اصرار به قاضی واقعا. این یک موضوع برای هیئت مدیره و سهامداران تصمیم بگیرند.

ادامه مطلب: نیجریه-آمریکا اصطکاک بیش از بحرانزده AfDB رئیس Akinwumi Adesina

AU buildings behind a plaque (Getty Images)

AU ستاد پیچیده در اتیوپی بود ساخت و به عنوان هدیه به آفریقا در چین

اجازه دهید ما ساخت یک موسسه معتبر. ما نیاز به حفاظت از یکپارچگی نهاد. آن را در مورد شخصیت. آن را در مورد ملیت. آن را در مورد افراد است.

آن را در مورد روند. ما باید به این روند سمت راست در حرکت رو به جلو. ما باید همه به آرامش و مقابله با آن حرفه ای و با صداقت.

ما نمی توانیم به بحث در مورد حاکمیت اگر ما مایل به قرار دادن دست ما در جیب ما و صندوق بانک است. ما آفریقایی مانند به صحبت های زیادی در مورد حاکمیت اما هنگامی که ما به قیمت حاکمیت پس ما نمی خواهید به پرداخت. چرا ؟

هر کشور آفریقایی خوش است برای تبدیل شدن به یک سهامدار عمده. به من نشان می دهد پول خود را — به عنوان ساده است. حتی AU, تا همین اواخر 95% از ما عملیاتی بودجه شده توسط اتحادیه اروپا است. و البته این یک مسئله بزرگ و (رواندا) رئیس جمهور (پل) Kagame شد تلاش برای فشار به کشورهای آفریقایی به منظور افزایش سهم خود را به دلیل این است که راه را برای بحث در مورد حاکمیت.

اگر ما می خواهیم به مردم منطقه تجارت آزاد با, AU, ما باید به کمک. ما نمی توانیم فقط نشستن وجود دارد و از مردم می آیند و صندوق AU آمده و صندوق آفریقا است. ما باید راه رفتن صحبت اگر ما در مورد بحث حاکمیت سیاه, وحدت, آفریقا غرور و افتخار است.

این مصاحبه ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب