بیش از 7000 از بهترین در جهان شناخته شده مجلات تحقیقاتی به ارتکاب به عمل برابری

ناشران از برخی از ترین در جهان تاثیرگذار تحقیقات مجلات و کتاب را متعهد به مقابله با تعصب و تبعیض با ثبت نام به

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

ناشران از برخی از ترین در جهان تاثیرگذار تحقیقات مجلات و کتاب را متعهد به مقابله با تعصب و تبعیض با ثبت نام به انجمن سلطنتی شیمی را تعهد مشترک برای اقدام در شمول و تنوع در چاپ و نشر.

پس از اولیه 11 امضا شد اعلام کرد در اواخر ماه ژوئن – از جمله Cambridge University Press, Elsevier و انتشارات دانشگاه آکسفورد – هشت بیشتر امضا کنندگان هستند امروز اعلام کرد از جمله مریم گلی eLife و ویلی. این به ارمغان می آورد جمعی تعداد مجلات تحت تاثیر قرار به بیش از 7000 – که تاثیر جهانی داشته باشد در تحقیقات در سراسر بسیاری از رشته های.

عمل گرا لیست تعهدات در حال حاضر توسط امضا شده است (بر اساس حروف الفبا): AGU انتشارات انجمن شیمی آمریکا در نشریات آمریکا انجمن ریاضی انتشارات BMJ مجلات انتشارات دانشگاه کمبریج شرکت از زیست شناسان eLife, Elsevier, Emerald, چاپ و نشر, انجمن زمین شناسی لندن Hindawi, IOP Publishing, NEJM گروه, Oxford University Press, the Royal Society, the Royal Society of Chemistry, SAGE, چاپ و نشر در همه جا پرس و ویلی.

بیانیه مشترک پس از تحقیقات قبلی انجام شده توسط انجمن سلطنتی شیمی (RSC) نشان داده است که جنسیت علمی نویسنده همکار مؤلف یا ویرایشگر می تواند تاثیر احتمال پژوهش منتشر شده است.

Dr اما Wilson مدیر انتشارات در RSC گفت: "ما غرق شده اند شور و شوق از همکاران ما در سراسر پژوهشی چاپ و نشر به پیوستن به ما در تعهد ما برای مقابله با تعصب و تبعیض در پژوهش است. جدید امروز امضا کنندگان به ارمغان می آورد ما را به بیش از 7000 مجلات که بسیاری از آنها در میان بهترین و شناخته شده ترین و تاثیرگذار در جهان است.

"با به اشتراک گذاشتن دانش و همکاری با یکدیگر برای مقابله با این موضوع از تعصب در تمام مراحل روند چاپ و نشر ما نه تنها به بهبود خود ما انتشارات' برابری اما ما مجموعه ای استاندارد برای دیگران به دنبال.

"تاثیر اصلی در اینجا است بر مردم و این تعهد از این نفوذ نشر خواهد حذف موانع به گروه های به حاشیه رانده و به نوبه خود منجر به بهبود قابل توجهی در تحقیق و پژوهش و فرهنگ است."

تبریک بیانیه مشترک برنده جایزه نوبل پروفسور فرانسیس آرنولد, همکار افتخاری انجمن سلطنتی شیمی گفت: "آن را می سازد هیچ حس به محدودیت امکانات از همه اعضای جامعه است. هر کس باید یک فرصت برای مشارکت در آنچه که آنها قادر به کمک. شیمی فوق العاده بهره مند است از راه های گوناگون از تفکر است. این چنین مرکزی علم – آن چنان پر از امکانات برای نوآوری است که ما امر می تواند احمقانه به حد که می توانید انجام دهید شیمی.

"انجمن سلطنتی شیمی دارای یک صدا از طریق کنفرانس ها از طریق نشریات و از طریق افرادی که عضو آن هستند. اگر ما – انجمن سلطنتی شیمی – آیا منجر به این خواهد شد که? ما می تواند در فراگیر و ما می توانیم به عنوان مثال منجر شود – با ساخت جامعه خود ما فراگیر و استقبال ما می تواند کمک به آوردن این ایده به جمعیت بزرگتر."

این گروه نیز تعامل بیشتر با ناشران برای تشکیل یک گروه کاری برای همکاری در اقدامات بیشتر برای بهبود شمول و تنوع در چاپ و نشر.

توافق در بیانیه مشترک رسیده بود در یک کارگاه آموزشی برگزار شده توسط انجمن سلطنتی شیمی و پس از آن مشترک پیشگام آن چارچوب عمل در انتشارات علمی – اکشن-متمرکز "نقشه راه" برای به حداقل رساندن خروج و تعصب در آن نشریات نیز منتشر علنی این هفته است.

همه امضا کنندگان این تعهد مورد توافق به استخر منابع خود و دانش به توافق چهار اقدامات اولیه به مجموعه استاندارد جدید در انتشارات علمی. اینها به:

  1. درک جامعه پژوهش

    با همکاری فعال تنوع داده ها به صورت خود گزارش توسط اعضای جوامع خود آنها را به سمت جمعی و سازگار با سیستم به طوری که محققان تنها نیاز به خود گزارش داده یک بار. آنها را به اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل anonymised تنوع داده به درک که در آن عمل مورد نیاز است.

  2. منعکس کننده تنوع جامعه

    آنها را با استفاده از anonymised داده ها برای کشف موضوع خاص تنوع خطوط راهنما و مجموعه حداقل برای رسیدن به اهداف مناسب و فراگیر نمایندگی از نویسندگان داوران و تحریریه تصمیم گیرندگان.

  3. به اشتراک گذاری موفقیت برای رسیدن به تاثیر

    آنها را به اشتراک گذاری و توسعه جدید و نوآورانه منابع برای بهبود نمایندگی و فراگیر از گروه های گوناگون. آنها را شفاف به اشتراک گذاری سیاست های اندازه گیری, زبان و استانداردهای به حرکت شمول و تنوع در چاپ و نشر جلو با هم.

  4. مجموعه ای از استانداردهای حداقل در آن برای ساخت

    آنها را مورد مداقه قرار دادن خود را انتشار فرآیندها و اقدام برای رسیدن به حداقل استاندارد برای گنجاندن در چاپ و نشر مستقر در ابتدا در انجمن سلطنتی شیمی را چارچوب عمل در انتشارات علمی. آنها را به تعامل با همه ذینفعان مربوطه به بهبود نتایج در شمول و تنوع در تمام مراحل روند چاپ و نشر.

یک گروه کاری است که به منظور به اشتراک گذاری تمرین و نظارت بر پیشرفت و گروه دعوت و تشویق ناشران دیگر برای پیوستن به.

کاتالیزور: "چارچوبی برای اقدام علمی در چاپ و نشر"

در این هفته منتشر شده توسط انجمن سلطنتی شیمی چارچوبی برای اقدام در انتشارات علمی – بهبود ورود و تنوع در شیمی علوم مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک نقطه کانونی از کارگاه. به عنوان یک عملی اقدام متمرکز سند آن را به وضوح مجموعه چگونه RSC با هدف مقابله با مسائل مربوط به آن در کشف خود و شیمیایی علوم فعالیت های چاپ و نشر به عنوان بخشی از تحقیقات به نابرابری جنسیتی.

Dr اما ویلسون گفت: "ما با انتشار این چارچوب عمل در اذعان است که بهتر می تواند انجام دهد و ما می خواستیم به انجام این کار از طریق اقدامات ملموس و نه فقط کلمات.

"ما آگاه بودند که مسائل با تعصب نمی انحصاری وجود داشته باشد در شیمی بنابراین ما مشترک آن با دیگر ناشران و heartened به دیدن شور و شوق آن را دریافت کرده بود ، این واقعیت است که آن را در حال حاضر بر اساس یک بیانیه جمعی برای رسیدن به حداقل استانداردها در گنجاندن تنوع در سراسر طیف وسیعی از رشته ها است و منبع غرور و افتخار برای تیم ما اختصاص داده شده به ساخت شیمیایی علوم حتی بهتر است به جای به کار می کنند."

چارچوب یک تعهد ساخته شده در طول RSC را پرس و جو به انتشار آن فرآیندهای 2019 را انتشار در شیمی علوم جنسیتی مغرضانه?. این گزارش مورد تجزیه و تحلیل بیش از 700 ، 000 مقالات پژوهشی و 141,000 استناد در مجلات آشکار است که زنان چهره ظریف موانع در هر مرحله از روند چاپ.

داده ها در پشت این گزارش نیز منتشر شد به عنوان یک همکار و کاغذ, با پاسخ مثبت از جامعه علمی است.

در آن چارچوب جدید برای اقدام RSC به رسمیت می شناسد که پایه های قوی باید گذاشته برای رسیدن به تاثیر ماندگار. سند چارچوب دارای دو بخش است: ساختمان پایه و فرصت ها برای اقدام.

هر بخش دارای چهار بخش است که تمرکز بر موضوعات خاص مانند "ایجاد رهبری" و یا "تنظیم استانداردهای". چند اقدامات سپس پیشنهاد کرد در هر موضوع که می تواند مورد استفاده برای ارائه یک درک کلی از عملکرد و شناسایی فعال و prioritisation از اقدامات.

دکتر ویلسون ادامه داد: "ما در حال حاضر شروع به پیاده سازی این صورت جدی اما ما در حال رفتن به باقی می ماند از خود راضی. ما به دنبال به جلو به یادگیری و کار با همکاران ما در سطح وسیع تری انتشارات جهان به این می شود یک لحظه نقطه عطفی در علم; یک نقطه که از آن ما شاهد بهبود مستمر در سراسر انتشارات جامعه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب