میانمار: بیش از 100 تن در جید معدن لغزش فاجعه

موج لجن فرا گرفته و از طریق باز جید معدن در شمال میانمار, کشتار ده ها تن از مردم به دنبال تکه. میانمار مقامات

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

موج لجن فرا گرفته و از طریق باز جید معدن در شمال میانمار, کشتار ده ها تن از مردم به دنبال تکه. میانمار مقامات گفت: مرگ و میر است به احتمال زیاد به افزایش است.

لغزش در یک جید معدن در شمال میانمار به کشته شدن بیش از 100 نفر با توجه به واکنش های اضطراری خدمات.

"در مجموع 113 بدن یافت شده تا کنون گفت:" میانمار در آتش خدمات در Facebook post. "جید معدن توسط یک موج از گل."

عملیات جستجو و نجات متوقف شد در مدت کوتاهی پس از آنها شروع به عنوان یک نتیجه از باران های سنگین با توجه به یک افسر پلیس محلی.

مردم برای مهار جید تکه سمت چپ توسط شرکت های بزرگتر عامل در منطقه کوهستانی شناخته شده برای آن قیمتی و منابع طبیعی. با توجه به برمه مقامات مرگ و میر است که انتظار می رود به افزایش است.

"دیگر بدن هستند و در گل و لای" وزارت اطلاعات رسمی تار Lin Maung گفته خبرگزاری رویترز. "اعداد در حال رفتن به افزایش است."

Rescue officials at the site of a mine disaster in Myanmar

نجات کارگران جستجو برای بازماندگان پس از رانش زمین در ایالت کاچین دولت

وزارت امور خارجه آلمان تمدید دولت را تسلیت گفت: "افکار ما هستند با خانواده های قربانیان و زخمی شدند."

کسب و کار خطرناک

این Hpakant منطقه در ایالت ایالت کاچین در نزدیکی مرز چین شناخته شده است برای آن خطرناک باز جید معادن.

هر سال ده ها تن از کارگران معدن و مردم به دنبال تکه های کشته شده در این منطقه است. آخرین حادثه در نظر گرفته شده است مرگبارترین ضربه به این صنعت است.

اگر چه آمار رسمی محل فروش جید در حدود €700 میلیون دلار ($790 میلیون دلار) سالانه مستقل برآوردها نشان می دهد این صنعت با ارزش بیش از €30 میلیارد دلار است.

درآمد حاصل از سنگ های قیمتی گرانبها و اغلب توسط دولت و شبه نظامیان محلی گروه به صندوق درگیری های مسلحانه در منطقه است. گروه های حقوق بشر از جمله به عنوان شاهد جهانی کرده و منابع را به خوبی مورد استفاده در منطقه است.

"واضح است که اگر آشکارا و نسبتا پایدار موفق این صنعت می تواند تبدیل اقبال کاچینی جمعیت و کمک به درایو توسعه در سراسر میانمار گفت:" 2015 گزارش شاهد جهانی.

"به جای مردم ایالت کاچین دولت در حال دیدن معیشت خود را ناپدید می شوند و خود را در چشم انداز متلاشی تشدید تقلا برای آنها باارزش ترین دارایی."

ls/ng (AFP ایسنا)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن