ناسا اعلام انتخاب شرکت به پرواز ادم خائن و بدنهاد مریخ نورد به ماه

ناسا اعلام خواهد شد تجاری ارائه دهنده انتخاب شده برای ارائه ناسا آب جدید-شکار موبایل ربات رايحههاي بررسی قطبی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

ناسا اعلام خواهد شد تجاری ارائه دهنده انتخاب شده برای ارائه ناسا آب جدید-شکار موبایل ربات رايحههاي بررسی قطبی Exploration Rover (VIPER) به قطب جنوب ماه در طول یک رسانه تلفنی در 2:30 p. m. EDT یکشنبه, ژوئن 10.

به عنوان اولین منابع-نقشه برداری ماموریت در سطح جهان دیگر, ادم خائن و بدنهاد را کمک به هموار کردن راه برای یک عصر جدید بشر ماموریت به سطح ماه خواهد شد و ناسا یک قدم نزدیک تر به توسعه پایدار و دراز مدت رباتیک و حضور انسان بر روی ماه به عنوان بخشی از آرتمیس برنامه.

اعضای رسانه ها ممکن است درخواست برای پیوستن به تلفنی با ارسال ایمیل خود, نام, وابستگی, و شماره تلفن آلیسون هکس در alison.hawkes@nasa.gov یا راشل کرافت در rachel.h.kraft@nasa.gov 12:30 p. m. 10 ژوئن.

تلفنی صوتی را جریان زندگی در: https://www.nasa.gov/live

حمایت از مواد نیز در دسترس خواهد بود در nasa.gov/live.

ادم خائن و بدنهاد تحویل به ماه بخشی از ناسا تجاری قمری حمل بار خدمات ابتکار نوآورانه و مبتنی بر خدمات رقابتی کسب رویکرد را قادر می سازد که سریع و مقرون به صرفه و مکرر دسترسی به سطح ماه از طریق بازار رو به رشد آمریکا تجاری ارائه دهندگان. انتخاب شرکت مسئول خواهند بود به صورت end-to-end خدمات برای تحویل ادم خائن و بدنهاد از جمله ادغام با آن, کاوشگر, پرتاب از زمین و فرود در یک منطقه قطبی بر روی ماه در اواخر 2023VIPER تحویل به ماه بخشی از ناسا تجاری قمری حمل بار خدمات ابتکار که اهرم قابلیت های تجاری صنعت به ارسال ابزار علمی و فناوری تظاهرات به ماه به سرعت. انتخاب شرکت مسئول خواهند بود به صورت end-to-end خدمات برای تحویل ادم خائن و بدنهاد از جمله ادغام با آن, کاوشگر, پرتاب از زمین و فرود در یک منطقه قطبی بر روی ماه در اواخر سال 2023.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ناسا ادم خائن و بدنهاد, ماموریت, بازدید: https://nasa.gov/viper



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن