ملی محیط زیست آموزش و پرورش پایه و اساس اعلام تغییرات به 2020 ملی اراضی عمومی روز جشن

ملی محیط زیست آموزش و پرورش و بنیاد NEEF) اعلام کرده است چندین تغییر در این سال ملی اراضی عمومی روز (NPLD) این

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

ملی محیط زیست آموزش و پرورش و بنیاد NEEF) اعلام کرده است چندین تغییر در این سال ملی اراضی عمومی روز (NPLD) این کشور بزرگترین واحد-روز داوطلب تلاش برای امریکا اراضی عمومی در ادامه COVID-19 بیماری همه گیر.

"با توجه به اجتماعی فاصله مورد نیاز باقی مانده در محل برای آینده قابل پیش بینی بسیاری از زمین های عمومی سایت قادر به میزبان بزرگ در شخص NPLD حوادث" گفت: Meri-مارگارت Deoudes, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت NEEF. "مثل همیشه نگرانی اصلی ما باقی مانده است سلامت و ایمنی از همه کسانی که در NPLD حوادث از جمله مدیران سایت و داوطلبان. با استفاده از این در ذهن ما هیجان زده تا اعلام کند که NEEF استقبال از ما 'طبیعی' با گسترش گزینه های در دسترس برای داوطلبان در طول این سال NPLD در سپتامبر 26 سال 2020 است."

NPLD 2020 شامل مجازی حوادث طراحی شده است برای اتصال به یاد پارک ملی جنگل های دریایی مصب و دیگر سایت های زمین. این رویدادهای آنلاین در خدمت به عنوان یک جایگزین برای NPLD مدیران سایت که ناراحت کننده هستند و یا مجاز به میزبان در فرد حوادث با توجه به مقررات محلی. این نیز ارائه یک خیابان برای داوطلب نامزدی برای کسانی که ممکن است به طور معمول قادر به شرکت.

NPLD 2020 مجازی حوادث خواهد شد به خاص اراضی عمومی سایت در فدرال و ایالتی و محلی سطح خواهد شد که توسط یک راهنمای واجد شرایط—مانند پارک و یا جنگل رنجرز و یا محلی حفاظت از اعضای گروه—که کمک خواهد کرد که منجر به شرکت کنندگان از طریق این رویداد و پاسخ هر گونه سؤال که آنها ممکن است داشته باشد. NEEF است همکاری خود را با فدرال و تاسیس NPLD همکاران به کشت مجازی حوادث از جمله بحث های زندگی با رنجرز و حفاظت از پروژه های آموزشی برای کودکان در تمام سنین و تورهای مجازی از پارک ملی دریایی پناهگاه و دیگر هیبت الهام بخش فضاهای باز.

NPLD برجسته سایت فرصت های حمایت

علاوه بر این NEEF بازگرداندن آن محبوب NPLD برجسته سایت حمایت های مالی برای حمایت از فردی وقایع در حال وقوع در NPLD. حمایت صندوق اهدا خواهد شد از طریق یک فرایند رقابتی.

"این سال را حمایت خواهد تمرکز بر ارائه بودجه به زمین های عمومی سایت که میزبان نوآورانه و با کیفیت بالا از مجازی اتفاقاتی که تاکید بر تعامل فعال و نه منفعل فعالیت" گفت: Kevin کون, مدیر ارشد, پایداری محیط زیست در تویوتا ملی شرکت NPLD حامی. "مجازی داوطلبان خواهد بود قادر به شرکت در حوادث متعدد در NPLD خواهد کرد که ایجاد یک تاثیر مثبت برای حفاظت از ایمنی و راحتی از خانه های خود."

هر چند NEEF است استقبال مجازی حوادث برای NPLD 2020, عمومی, زمین های که مایل به میزبان در فرد حوادث—مطابق با قوانین محلی و مقررات مربوط COVID-19—هنوز هم می توانید با ثبت رویداد خود را در NEEF سایت و استفاده از منابع و ابزار تبلیغاتی.

"COVID-19 دارای طرح میتوانست به بسیاری از جنبه های زندگی روزانه در این کشور و اراضی عمومی مستثنی هستند" گفت: Deoudes. "NEEF قدردانی فوران حمایت از ما دریافت شده از همکاران و حامیان که ما کار را برای انطباق با ما NPLD 2020 قصد دارد در طول این زمان بی سابقه. ما مشتاقانه منتظر به دیگری موفق NPLD این سال است."

بازدید www.neefusa.org/npld برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت رویداد خود را برای NPLD سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن