NENT و ژوزفین Bornebusch گرد هم می آیند برای اجتماعی اصلی فاصله درام `نهنگ قاتل'

نوآورانه اصلی تولید بررسی تاثیر عاطفی اجتماعی فاصله`نهنگ قاتل' ایجاد نوشته و کارگردانی شده توسط Josephine Born

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399
  • نوآورانه اصلی تولید بررسی تاثیر عاطفی اجتماعی فاصله
  • `نهنگ قاتل' ایجاد نوشته و کارگردانی شده توسط Josephine Bornebusch (NENT گروه آمار اصلی `عشق من')
  • NENT گروه برتر به حداقل 30 اصلی تولیدات در سال 2020

صمیمیت و انزوا در زمان اجتماعی فاصله تم ها در `نهنگ قاتل بعدی تولید اصلی از شمال اروپا Entertainment Group (NENT گروه) منطقه شمال اروپا پیشرو جریان شرکت. تجربی سوئدی, درام, ایجاد شده است, نوشته و کارگردانی شده توسط Josephine Bornebusch (NENT گروه ضربه سری اصلی `عشق من') و ستاره برخی از سوئد پیشرو در بازیگری استعداد. `نهنگ قاتل' (عنوان کار) برتر خواهد شد به طور انحصاری در سراسر منطقه شمال اروپا در NENT گروه Viaplay جریان خدمات در پاییز سال 2020 است.

در یک مجموعه ای منحصر به فرد برای یک نوردیک تولید شخصیت های در فیلم "نهنگ قاتل' برقراری ارتباط با یک درجه اول از طریق تلفن های خود را و صفحه نمایش. بازیگران و هنرپیشه های زن خواهد فیلم صحنه خود را در یک زمان با حداقل خدمه در حال حاضر. بالا سوئدی استعدادهای ظاهر شدن در فیلم "نهنگ قاتل" شامل Johan Rheborg (NENT گروه `حزبی'), گوستاو Lindh (`عشق من'), آلبا اوت (`کامل بیمار'), پیتر اندرسون (`Jack Ryan: Shadow Recruit) و ورا ویتالی (NENT گروه را "توطئه سکوت") و همچنین ژوزفین Bornebusch خودش.

`نهنگ قاتل' تولید شده توسط سوفی Palage در برادران وارنر بین المللی تولید تلویزیون سوئد و آغاز فیلمبرداری این هفته است.

ژوزفین Bornebusch اصلی سریال `عشق من' است تحت سلطه Viaplay مشاهده نمودار پس از اکران در تابستان 2019 و به تازگی تمدید برای فصل دوم. Bornebusch در آینده اصلی فیلم "سازدهنی" خواهد شد همچنین مراسم افتتاحیه در Viaplay.

Filippa Wallestam, NENT گروه رئیس محتوای افسر: "اجتماعی فاصله است داستان ما اما در پشت عناوین دروغ میلیون ها شخصی درام بودن و زندگی مردم در سراسر جهان است. ژوزفین Bornebusch آخرین Viaplay اصلی dramatises برخی از تاثیر احساسی از این وضعیت فوق العاده ای می پرسد و چه هم می تواند به معنای زمانی که ما از هم جدا. NENT گروه برتر خواهد شد بیش از 30 اصل این سال و این ابتکاری ستاره-بسته بندی تولید ثابت می کند ما جاه طلبی برای Viaplay بالاتر از همیشه است."

ژوزفین Bornebusch: "ما نقل مکان فوق العاده به سرعت از ایده به فیلمبرداری و من بسیار سپاسگزار برای دریافت چنین اعتماد از NENT گروه که به نور سبز در رکورد سرعت. من هم خوشحال که بسیاری از استعداد بازیگری استعداد را انتخاب کرده اند برای شرکت در این پروژه است. من معتقدم که ما می تواند ایجاد چیزی بسیار ویژه با هم."

در مورد NENT گروه اصلی محصولات

NENT گروه مجموعه به برتر حداقل 30 اصلی تولیدات در سال 2020 است. در شش ماه گذشته `سرد شجاعت'; `بزرگ لارس'; `تاریخ و زمان آخرین سفر وایکینگ ها'; فصل دو از `حماسه داستان'; `ضخیم تر از آب'; `کودکان ملکه'; فصل دو از `دکل 45'; `میا سحر و جادو زمین بازی'; فصل دو از زن و شوهر و مشکل'; `جعبه 21'; `هنر زندگی'; فصل سه از `اشغال'; فصل سه از `فرار بزرگ'; `مواد غذایی و آتش'; و فصل یکی از "چهره به چهره" را برای اولین بار در Viaplay در سراسر منطقه شمال اروپا است.

به تازگی اعلام کرد اصل عبارتند از: "ازدحام'; `حذف من'; فصل دو از حقیقت خواهد شد'; `سازدهنی'; فصل دو از جوانب مثبت و منفی'; `کامل مردم'; فصل دو `به صورت چهره به چهره'; `Huss'; فصل دو از کسانی که در کشتن'; فصل دو و سه از `Fixi در Playland'; فصل دو از `افتخار'; `Hammarvik'; فصل دو از `وکیل'; فصل دو از `عشق من'; `ماشین'; `اولین پاسخ'; `حزبی'; فصل یک و دو از آمریکا Runestone'; `دوربن'; `حرفه ای'; `Shadowplay'; `سفیر'; `Margeaux'; `Cryptid' و `تروریستی'.

و همچنین شکستن نوردیک مشاهده سوابق NENT گروه اصل نیز رسیدن به مخاطبان در سراسر جهان است. در میان دیگران, `ALEX' فروخته شده در اروپا ، آسیا و آمریکا; `Veni Vidi Vici "است برای اولین بار در Hulu و تنظیم شده است برای ما بازسازی با مشارکت Lionsgate; `جوانب مثبت و منفی' برداشت شده است توسط کانال+ و موضوع; "ناموسی" شده است به فروش می رسد به RTL و VRT; و کسانی که در کشتن' در دسترس است در سی و آرته.

در طول 2019, NENT گروه اعلام کرد که بریتانیا بر اساس سرمایه گذاری مشترک با FilmNation سرگرمی و سرمایه گذاری در جدید ما studio Picturestart.

یادداشت به ویراستاران

نوردیک Entertainment Group AB (publ) (NENT گروه) در منطقه شمال اروپا پیشرو سرگرمی ارائه دهنده. ما سرگرم میلیون ها نفر از مردم هر روز با ما جریان, خدمات, کانال های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی ما شرکت های تولید ایجاد محتوا است که با تجربه در سراسر جهان است. ما زندگی را بیشتر سرگرم کننده با گفتن داستان به زندگی و گسترش جهان - از زندگی ورزشی, فیلم و سریال, موسیقی و اصلی را نشان می دهد. که مقر آن در استکهلم NENT گروه ذکر شده است و در Nasdaq استکهلم (`NENT و' NENT B').



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب