Neste باز اروپا و RFID-based self-خدمات فروشگاه در فنلاند – خرید می تواند اسکن شده از طریق یک کیسه خرید

Neste باز به طور کامل خودکار آسان دلی فروشگاه در 3 ژوئن 2020 در مرکز هلسینکی, فنلاند. فروشگاه با استفاده از تک

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Neste باز به طور کامل خودکار آسان دلی فروشگاه در 3 ژوئن 2020 در مرکز هلسینکی, فنلاند. فروشگاه با استفاده از تکنولوژی RFID توسعه یافته در فنلاند توسط Nordic ID که اسکن تمام خرید های ساخته شده توسط مشتری در یک بار برای مثال از طریق یک خرید کیف یا کوله پشتی. این اولین سلف سرویس فروشگاه رفاه در اروپا با استفاده از تکنولوژی RFID.

"مصرف کننده و رفتار خرید به سرعت در حال تغییر. ما می خواهیم به بخشی از این توسعه و ارائه نوع جدیدی از نرم و صاف و سریع تر تجربه مشتری. آسان دلی محصول اسکنر برای اولین بار در نوع خود در فنلاند و یک جهش بزرگ رو به جلو در مقایسه با معمولی خود وسیله ، این باعث می شود تجربه خرید بسیار سریعتر و آسان تر است. نزدیک ترین مراجع در چین که در آن RFID-بر مغازه ها را دریافت بازخورد مثبت خود را برای کاربر دوستی می گوید:" Jukka Peltoniemi که مسئول خودکار خدمات در Neste.

آسان دلی فروشگاه باز خواهد شد در رابطه با Neste بیان ایستگاه در Ratakatu هلسینکی. در طول تابستان سال 2020 Neste نیز باز یکی دیگر آسان دلی فروشگاه با استفاده از تکنولوژی RFID در هلسینکی منطقه است. این شرکت با هدف بیشتر باز جدید آسان دلی فروشگاه در رابطه با بدون سرنشین Neste در ایستگاه ریگا, لتونی در سال 2020 است. 24 ساعته سلف سرویس فروشگاه مکمل Neste طیف وسیعی از خدمات در کنار ایستگاه های معمولی.

سریعتر خدمات و ضایعات کمتر با تکنولوژی RFID

Nordic ID توسعه RFID-بر اساس (شناسایی فرکانس رادیویی) مورد پیگیری و خدمات ردیابی برای جمع آوری اطلاعات محصول. RFID تکنولوژی اجازه می دهد تا محصولات منحصر به فرد به اسکن می شود بدون تماس تصویری. به عنوان یک نتیجه تعداد زیادی از محصولات را می توان اسکن تنها در چند ثانیه. بعلاوه وجود دارد کمتر اسکن اشتباهات به عنوان هر محصول نیاز به اسکن می شود به طور جداگانه.

"ایده برای این راه حل باعث شد با تغییر در مصرف کنندگان رفتار خرید. مردم می خواهم به خرید بروید زمانی که آن را مناسب آنها را نزدیک به خود را در خانه و در سراسر ساعت. آنها نمی خواهند به صبر در خط و حتی ممکن است خود را رها خرید اگر خط درک است بیش از حد طولانی است. با استفاده از مبتنی بر بارکد خود وسیله حتی ممکن است طولانی تر از سنتی سرنشین وسیله ، اسکن بارکد از هر محصول ممکن است ناخوشایند برای مشتریان آشنا با سیستم خرید و حتی کندتر می گوید:" Juuso Lehmuskoski مدیر عامل شرکت Nordic ID.

در صنعت خرده فروشی مد و پوشاک اولین کسانی بودند که به اتخاذ تکنولوژی RFID. در علاوه بر این به ساخت خرید دقیق تر و سریعتر این فن آوری را قادر می سازد پیش بینی و کاهش ضایعات مواد غذایی و جلوگیری از سرقت.

"هیچ تر و یا اسکن بارکد محصولات یکی یکی"

برای ورود به آسان دلی فروشگاه در Ratakatu مشتریان شروع ثبت نام در Neste نرم افزار تلفن همراه. این تضمین خرید امن و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و خرابکاری.

پس از ثبت نام مشتریان در انتخاب محصولات خود را و محل آنها را در RFID و مبتنی بر خود پرداخت که اسکن تمام محصولات به طور همزمان و تنها در چند ثانیه. در نهایت مشتریان پرداخت هزینه برای خرید خود را با استفاده از اپل پرداخت گوگل پرداخت و یا پرداخت کارت.

"آسان دلی مفهوم قبلا تست شده در وانتا فنلاند با تجربه مصرف کننده بودن دلگرم کننده است. در علاوه بر این به سریع و صاف, خرید آسان دلی فروشگاه همه کاره است به لطف تحرک. فروشگاه می تواند تنظیم شود تا به سرعت و بدون هر گونه ساخت و ساز و یا حفاری کار می کنند. این ساخته شده است با استفاده از پایدار و سازگار با محیط زیست مواد و مصرف انرژی آن در حال حاضر شده است به حداقل برسد در ساختمان مرحله. اگر به اندازه کافی وجود دارد و تقاضا در بازار ما می تواند گسترش مفهوم مغازه در مکان جدید" Peltoniemi می گوید.

اطلاعات بیشتر: www.neste.fi/easydeli

Neste در مختصر

Neste (NESTE, Nasdaq هلسینکی) ایجاد راه حل های پایدار برای حمل و نقل کسب و کار و مصرف کننده نیاز دارد. ما طیف گسترده ای از انرژی های تجدید پذیر محصولات مشتریان ما را قادر به کاهش گازهای آلاینده. ما بزرگترین تولید کننده جهان از انرژی های تجدید پذیر دیزل تصفیه شده از زباله و باقیمانده معرفی تجدید پذیر راه حل نیز به حمل و نقل هوایی و صنایع پلاستیک. ما همچنین یک فن آوری پیشرفته refiner با کیفیت بالا و محصولات نفتی است. ما می خواهیم به یک شریک قابل اعتماد به طور گسترده ای با ارزش تجربه و تخصص پژوهش و پایدار ، در 2019, Neste درآمد بود و در یورو 15.8 میلیارد دلار است. در سال 2020 Neste قرار داده شده 3 روز جهانی 100 لیست از پایدار ترین شرکت ها در جهان است. ادامه مطلب: neste.com.

Nordic ID در مختصر

Nordic ID کامل خدمات PaaS (پلت فرم به عنوان یک سرویس) راه حل شرکت با هدف تبدیل شدن به رفتن به شریک کسب و کار است که مبارزه با خود را مدیریت جریان از اقلام است. اشتیاق ما برای فعال کردن مشتریان به خود را مدیریت عملیات معمول با سهولت و سرعت و بهره وری, الهام بخش ما برای توسعه همه در یک راه حل است که برای کمک به شرکت ها برای بهینه سازی جریان و تعداد کالا. با خط کامل ما را از RFID دستگاه های ردیابی و قابل تنظیم و سازگار ابر پلت فرم ما ساده هنگامی که خسته کننده وظایف معمول و فعال کردن کل فرآیند شفافیت. Nordic ID (NORDID) ذکر شده است و در Nasdaq اول شمالی. اطلاعات اضافی: nordicid.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن