نستله پشتیبانی جهانی CEPI داد در جستجو برای COVID-19 واکسن

ما همه امیدوار به راه اندازی مجدد اجتماعی و اقتصادی زندگی با خیال راحت از جمله بازدید از خانواده و دوستان و با

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

ما همه امیدوار به راه اندازی مجدد اجتماعی و اقتصادی زندگی با خیال راحت از جمله بازدید از خانواده و دوستان و بازگشت به کار. یک واکسن علیه COVID-19 بسیار مهم است برای پایان دادن به این بیماری همه گیر و برای صرفه جویی در زندگی و معیشت. ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری (CEPI) نقش مهمی در کمک های مالی و سرعت بخشیدن به توسعه COVID-19 واکسن نامزدها بر مبنای جهانی.

است که چرا نستله امروز اعلام کرد ما را حمایت CEPI تلاش با اهدای CHF 1 میلیون تومان 1.03 میلیون). CEPI است کار به سرعت و مشترک با جاه طلبی به توسعه امن و موثر است و در سطح جهانی در دسترس COVID-19 واکسن در یک 12-18 ماه بازه زمانی. آنها در حال حاضر بیش از 1 میلیارد دلار از دولت اهدا کنندگان خصوصی و افراد در سراسر جهان است اما نیاز به بودجه بیشتر برای رسیدن به هدف خود را از دلار 2 billon اجازه می دهد تا خود را COVID-19 برنامه به ادامه در سرعت.

مارک اشنایدر مدیر عامل شرکت نستلهگفت: "COVID-19 همه گیر ایجاد کرده است بسیاری از درد و مشکلات در جوامع در سراسر جهان است. امن و موثر واکسن مورد نیاز خواهد بود برای بازگشت به حالت عادی. به همین دلیل است که برای ما مهم بود برای دریافت در هیئت مدیره زمانی که CEPI صادر تماس خود را. ما امیدواریم که دیگران ما ملحق خواهد شد و حمایت از این ماموریت مهم است."

CEPI نوآورانه جهانی همکاری بین عمومی و خصوصی و خیریه و سازمان های جامعه مدنی راه اندازی شد در داووس در سال 2017 به توسعه واکسن برای جلوگیری آینده همه گیر.

دکتر ریچارد Hatchett مدیر عامل شرکت CEPIگفت: "آن را به یاد ماندنی تلاش برای مقابله با این ویروس از طریق همکاری جهانی و کمک های مالی به سمت COVID-19 پاسخ, کسب و کار می تواند نقش خود را در کمک به تغییر این دوره از این بیماری همه گیر ویرانگر.

ما سپاسگزار برای نستله رهبری در حمایت از تلاش های ما به سرعت در حال توسعه موثر و در سطح جهانی در دسترس واکسن علیه COVID-19. در این لحظه تاثیرگذاری در زمان ما تماس بگیرید در کسب و کارهای دیگر به دنبال نستله ابتکار و ارائه پشتیبانی حیاتی لازم برای زندگی ما, جامعه و اقتصاد در مسیر بازگشت."

نستله می خواهم برای تشکر از Economiesuisse و سوئیس اتاق بازرگانی آمریکا که در حال حمایت از CEPI را اهدا رانندگی در سوئیس.

ادامه مطلب نستله در پاسخ به COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب