هلند می فرستد اول شاه ماهی گرفتن به آلمانی پزشکان به عنوان coronavirus با تشکر از شما

برخی از 4,000 جدید-فصل herrings تحویل داده می شود به آلمانی پزشکان به عنوان تشکر برای درمان هلندی Covid-19 بيم

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

برخی از 4,000 جدید-فصل herrings تحویل داده می شود به آلمانی پزشکان به عنوان تشکر برای درمان هلندی Covid-19 بيمار. شور ظرافتهای رفتن به مونستر درمانگاه کارکنان که هماهنگ هلندی انتقال به بیمارستان آلمان.

هلندی, ماهی, بازاریابی هیئت مدیره در روز چهارشنبه گفت که تا سال 2020 برای اولین بار گرفتن از herrings — که به طور معمول به حراج گذاشته شده برای یک علت های خوب در عمده رویداد را به جای ارائه به عنوان هدیه به همسایه آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن (NRW). تصمیم گرفت برای نشان دادن قدردانی برای کمک به درمان برخی از هلندی coronavirus بیماران.

حدود 4,000 شور herrings — ظرافت شناخته شده به عنوان maatjes هلندی و Matjes در آلمان خواهد بود را به دست NRW وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann و مدیر کلینیک دانشگاه در مونستر هوگو ون آکن.

NRW, مرز هلند در اوایل ماه آوریل در زمان در coronavirus بیماران از سه عضو اتحادیه اروپا از جمله 28 از هلند برای کمک به سبب شیوع بخش های مراقبت ويژه. طرح های مشابه در محل در کشورهای دیگر مربوط به کشورهای دیگر است.

در کل بیش از 100 هلندی بودند گزارش درمان در کلینیک در NRW و جاهای دوردست در ماینز در ایالت راین لند فالتز, با مونستر را "بیمار بین المللی" مرکز هماهنگی نقل و انتقالات با همتای خود در روتردام.

NRW وزیر بهداشت, کارل-Josef Laumann گفت: Westfälische Nachrichten روزنامه در ماه آوریل بود که آن را "توضیحی که به ما کمک کند." در آن زمان آلمان به 28,000 تخت های مراقبت ويژه آماده برای Covid-19 نفر به 6000 نفر از آنها در NRW که 2,400 بودند اشغال شده او گفت:.

گرفتن به طور معمول اجرا می شود از ماه ژوئن تا اوت و شروع فصل مشخص شده است که معمولا با یک گردهمایی بزرگ و حراج عمومی از گرفتن به طور معمول با درآمد حاصل از رفتن به موسسه خیریه.

Matjes هستند fileted شاه ماهی دم شامل ترشی, شور, آب شور با داخل گوشت قرمز, نشان می دهد ماهی آنزیم آرزو داشت برای طعم و مزه با خبره.

کلاسیک در خدمت شاه ماهی بخش آمده چاشنی زده با پیاز gherkins و سالاد در کنار سیب زمینی آب پز و گاهی اوقات سس مایونز.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن