کتاب جدید: "تغییرات کوچک نتایج بزرگ" فردا راه اندازی شد (4 ژوئن 2020)

برنده جایزه مربی کسب و کار جورج زنون مفتخر است به ارائه کتاب جدید خود "تغییرات کوچک نتایج بزرگ; چگونه رشد کسب

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

برنده جایزه مربی کسب و کار جورج زنون مفتخر است به ارائه کتاب جدید خود "تغییرات کوچک نتایج بزرگ; چگونه رشد کسب و کار موفق, مقیاس و رشد است."

برای 13 سال گذشته جورج مشغول به کار به طور مستقیم با بیش از 300 صاحبان کسب و کار در سراسر 34 صنایع برای بهبود تمام زمینه های کسب و کار و عملکرد.
 
جورج نوشت: این کتاب به رشد فکر و صاحبان کسب و کار کارآفرینان ابزار و منابع برای کمک به آنها برای ایجاد یک کسب و کار پر رونق و ارائه آنها را به شیوه زندگی و آزادی و ثروت آنها تمایل.

آمازون پرفروش نویسنده جورج زنون است که مدیر کسب و کار پررونق. او معتقد است که کسب و کار می تواند به رشد و مقیاس و رشد با رفع کوچک 1% ناکارآمدی. او پرشور در مورد کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به نه سخت تر.

"تغییرات کوچک نتایج بزرگ; چگونه رشد کسب و کار موفق, مقیاس و رشد" است که جورج 2nd کتاب. روز راه اندازی تبلیغات خواهد شد اتفاق می افتد در طول هفته در کسب و کار پررونق Facebook صفحه.

"تغییرات کوچک نتایج بزرگ; چگونه رشد کسب و کار موفق, مقیاس و رشد" در دسترس خواهد بود در تمام بازار در آمازون برای راه اندازی ویژه قیمت $0.99 از 7 صبح تا سیدنی زمان در چهار شنبه 4 ژوئن 2020.

اگر شما می خواهید به قبل از سفارش یک کتاب جلد کاغذی, کپی, ایمیل enquiries@boomingbusiness.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن