جدید HelloSign راه حل شما اجازه می دهد به صورت امن ارسال ثبت و نگهداری اسناد بدون ترک Dropbox

مدیریت پروژه و مهلت جلسه پیچیده به اندازه کافی قبل از جهانی بهداشت بحران مجبور ما را از دفاتر ما. کارگران در ح

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

مدیریت پروژه و مهلت جلسه پیچیده به اندازه کافی قبل از جهانی بهداشت بحران مجبور ما را از دفاتر ما. کارگران در حال حاضر در تلاش برای ماندن متمرکز به عنوان آنها روشن بین به عنوان بسیاری از 35 ابزار در هر روز. در حال حاضر آنها را به چالش اضافه شده برای نگه داشتن همه چیز سازمان یافته در حالی که انتقال به توزیع شده کار می کنند.

توزیع تیم در سراسر جهان با تکیه بر eSignatures بیشتر از همیشه به تکمیل قرارداد در حالی که کار از راه دور. همین دلیل است که ما به تازگی راه اندازی HelloSign در 21 زبان های اضافی. امروز ما هیجان زده به اعلام یک راه حل جدید به eSignature گردش آسان تر است.

HelloSign می شود به طور پیش فرض eSignature راه حل در Dropbox

تعبیه HelloSign به عنوان یک قابلیت بومی در Dropbox به شما را قادر به ارسال ثبت و ذخیره اسناد مهم خود را در یک مکان سازمان یافته بدون خروج از Dropbox به. پس از تکمیل امضا کپی به طور خودکار موجب صرفه جویی در بازگشت به Dropbox به.

امروز این قابلیت های جدید می شود به طور کلی در دسترس برای تمام کاربران. در اینجا چگونه آن را می تواند کمک به شما در تسریع سند گردش کار با استفاده از ابزار دیجیتال و اجتناب از طولانی و پیچیده فیزیکی قرارداد.

امن بدون کاغذ امضای خود را به نگه داشتن کسب و کار در حال حرکت

برای سال, کسب و کار بودند مدیون به امضای فیزیکی تکه کاغذ به فروش معاملات پردازنده یک استخدام جدید و یا اجرای فروشنده توافق نامه. این کتابچه فرایند را کند می کند کردن فرآیندهای کسب و کار است در معرض ابتلا به خطای انسانی و حتی پیچیده تر زمانی که شما در حال کار از راه دور و یا نیاز به فعال کردن توزیع شده راه کار.

اما با HelloSign eSignature راه حل در Dropbox به شما می توانید ثبت قراردادهای فروش ارائه نامه و POs سریع تر از همیشه. eSigned اسناد در حال بازگشت 80% سریعتر از قراردادهای سنتی و فقط به عنوان الزام بنابراین شما به شدت می تواند در سرعت بخشیدن به زمان چرخش.

دیجیتال قرارداد همچنین اجازه می دهد تا شما را به حل و فصل درخواست برای تغییرات سریع تر است. و پس از این همه اتفاق می افتد در داخل Dropbox به آن را آسان برای پیگیری است که این تغییر چه زمانی و دریافت اطلاعیه از مراحل بعدی خود را بهبود نرخ تکمیل.

ساخت همه چیز شهودی و آسان برای دسترسی در یک پلت فرم HelloSign و Dropbox می تواند کمک به کارگران از راه دور ماندن متمرکز بر همکاری است. در حال حاضر آنها نمی تواند خارج از گردش کار خود را برای مقابله با لجستیکی از کارهای مبتنی بر کاغذ امضا.

ساده ترین راه برای دریافت الزام eSignatures در Dropbox

قلم و کاغذ امضا فرایند وقت گیر است. از آن نیاز به ایجاد قرارداد و اسناد و مدارک جمع آوری ورودی از تیم های متعدد و تجدید نظر, همه قبل از آنها می تواند چاپ ارسال برای امضاء و ارسال به گیرنده. اگر هر گونه خطا و ساخته می شوند در طول راه این روند را به بیش از شروع دوباره.

این HelloSign/Dropbox eSignature راه حل ساده خود ثبت و امضا درخواست تجربه. با حذف بسیاری از مراحل کتابچه راهنمای قرارداد می تواند به تکمیل سریع تر است. مشتریان لازم نیست برای ایجاد یک حساب جدید برای دسترسی به اسناد و مدارک و شروع به ثبت.

علاوه بر تیم های داخلی از قبیل بازاریابی و فروش و امور مالی و تدارکات می تواند با هم کار کنند در همان سند—بدون در نظر گرفتن جایی که آنها کار می کنند. آنها صرف زمان کمتر در مدارک و زمان بیشتری را در کمک به مشتریان بسته شدن معاملات و تامین امنیت شریک جدید خود قرارداد.

خود را به طور خودکار گردش کار برای شما مهم ترین موافقت نامه

در گذشته اداره قراردادها و توزیع آنها از طریق پیک بود مخاطره آمیز و فرآیند طولانی مدت است. فایل های می تواند از دست رفته در حمل و نقل, ره, و یا به سادگی نمی توانید به پایان رسید و در زمان بازگشت.

با جدید HelloSign راه حل هر چند شما می توانید به سرعت ایجاد و ارسال یک فایل برای امضا تنها با چند کلیک از تقریبا در هر نقطه بر روی هر دستگاه—همه در Dropbox به.

یک بار کامل خود را امضا اسناد ذخیره خودکار به Dropbox به. و با سفارشی صرفه جویی در بازگشت از ویژگی های شما می توانید به طور خودکار نگه داشتن فایل های سازماندهی شده در Dropbox با چیدن خود را ذخیره کنید-بازگشت به محل.

با پایان به پایان رمزگذاری و پاک کردن مسیرهای پیاده روی حسابرسی کلیه اسناد و مدارک رسیدن به حق فرد است. ممیزی مسیرهای مجاز هستند در دادگاه بنابراین کمتر در معرض خطر. با شفافیت کامل در طول گردش کار از راه دور تیم و ضروری کارگران ساده تر, امن تر راه به کار با هم در اسناد مهم است.

جدید HelloSign/Dropbox به راه حل های پشتیبانی شده در گوگل کروم, مایکروسافت, لبه و فایرفاکس با پشتیبانی از صفری به زودی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت بازدید dropbox.com/business/hellosign

به یاد 5 راه eSignatures سرعت بخشیدن به گردش کار و سرعت بخشیدن به رشد, دانلود این کتاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن