جدید LEGO® سوپر ماریو™, Power-Up بسته اجازه دهید طرفداران سطح تا خود گیم پلی حتی بیشتر!

لگو و نینتندو نشان داد چهار جدید LEGO® سوپر ماریو™, Power-Up بسته است که باز کردن راه کاملا جدید طرفداران می ت

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

لگو و نینتندو نشان داد چهار جدید LEGO® سوپر ماریو™, Power-Up بسته است که باز کردن راه کاملا جدید طرفداران می توانید بازی و سفارشی کردن سطح خود را! کمد لباس خود را در حال حاضر شامل آتش ماریو™ کت و شلوار پروانه ماریو™ کت و شلوار گربه ماریو™ کت و شلوار و سازنده ماریو™ کت و شلوار.

آتش ماریو قدرت بسته (71370)

وقتی LEGO® ماریو™ طراحی شده است تا با این کت و شلوار را می توانید به دست آوردن آتش قدرت حمله - یک راه جدید برای حمله به دشمنان و جمع آوری سکه های اضافی.

پروانه ماریو قدرت بسته (71371)

پروانه برای تلفن های موبایل باعث شده که بازیکنان لباس LEGO® ماریو™ در این کت و شلوار و او را 'پرواز' را امتحان کنید و برنده سکه. پروانه کت و شلوار اجازه می دهد تا لگو ماریو™ را به آسمان ساخت جدید برای تلفن های موبایل به عنوان او soars از طریق هوا و جمع آوری سکه ها. نگاهی لگو ماریو™ در یک عمل بسته بندی شده پرواز و تبدیل اتاق نشیمن خود را به یک غول لگو سوپر ماریو™ سطح!

Cat Mario Power-Up بسته (71372)

این کت و شلوار می دهد LEGO® ماریو™ cat-مانند مهارت. لباس او را در ویژه شلوار و کلاه و او شروع به صدای گربه و خر خر کردن. با پوشیدن این کت و شلوار می دهد گربه ماریو™ قدرت های ویژه ای به راه رفتن عمودی موانع و جمع آوری سکه ها. این خر خر کردن-fect راه را برای حتی بیشتر سرگرم کننده با لگو سوپر ماریو™ سطوح.

سازنده ماریو قدرت بسته (71373)

وقتی LEGO® ماریو™ با پوشیدن این کت و شلوار بازیکن می تواند کسب سکه های دیجیتال او را با ساخت و پایکوبی در آجر لگو در این دوره آنها ایجاد کرده است. بیشتر او stomps به سکه های بیشتر شما برنده شوید! این یک آجر-bashingly درخشان راه را برای حتی بیشتر سرگرم کننده با لگو سوپر ماریو™ سطوح.

به بازی با مناسب طرفداران نیاز لگو ماریو™ شکل موجود در ماجراهای با ماریو شروع دوره (71360). بدون باتری های مورد نیاز برای قدرت بسته فقط لباس LEGO® ماریو™ در لباس به قدرت بالا.

تمام قدرت بسته در دسترس هستند از 1 اوت سال 2020 و قیمت خرده فروشی توصیه 9,99 USD/EUR.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب