تحقیقات جدید از NTT Ltd. تاکید بر ارزش های هوشمند منابع در کسب و کار جدید و چالش های

 به عنوان کسب و کار به دنبال به بهبود و پاسخ به یک محیط در حال تغییر در پی COVID-19 ارائه دهندگان خدمات در توج

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

 به عنوان کسب و کار به دنبال به بهبود و پاسخ به یک محیط در حال تغییر در پی COVID-19 ارائه دهندگان خدمات در توجه به افزایش ارزش خود را. NTT Ltd. s 2020 جهانی مدیریت خدمات گزارش اعتبار امنیتی عمق تخصص فنی و توانایی ارائه نتایج تراز وسط قرار دارد به اهداف کسب و کار به عنوان اصول هوشمند منابع.

به عنوان سازمان نگاه مجموعه بیشتر به استفاده از تجربه و تخصص از ارائه دهندگان خدمات بیش از 18 ماه آینده و به شکل عمیق تر روابط تحویل پلت فرم را فعال کنید راه حل در سرعت در سراسر کل فن آوری پشته حتی مهم تر می شود. از ابر به شبکه مرکز داده برای امنیت بیشتر وسعت و عمق از قابلیت های ضروری برای بازیابی و بازگرداندن عملیات و موقعیت سازمان به شدت برای سال های آینده.

به طور خاص, گزارش شناسایی:

  • کاهش خطرات امنیتی است که نه تنها بزرگترین چالش های مواجه شده توسط این تیم در سطح جهانی از آن به دلیل بالا برای ارائه دهنده خدمات در نظر گرفتن
  • 48%1 از رهبران کسب و کار در حال حاضر اذعان نیاز به بهینه سازی محیط کار.
  • تخصص فنی شماره یک راننده برای انتخاب یک ارائه دهنده خدمات با ابر زیرساخت ها و امنیت پیشرو خواسته.

برای فعال کردن سازمان های جهانی برای بازیابی و readapt جدید اقتصاد کلان محیط زیست آنها در هوشمند منابع نقش حیاتی ایفا می کند. در ساده ترین آن هوشمند منابع است یک حرکت به دور از سنتی 'برون سپاری'. این رویکرد به انتخاب و اولویت بندی آن دسته از ارائه دهندگان خدمات که در بالا و فراتر از تحویل تاکتیکی راه حل آن. آن را در مورد ارائه دهندگان خدمات است که می تواند در ارائه نتایج کسب و کار تراز وسط قرار دارد به اهداف کل سازمان است.

شناسایی و دارایی های خود را امن

57 درصد از پاسخ دهندگان اشاره به خطرات امنیتی به عنوان یک چالش کلیدی برای مدیریت آن در رتبه بالاترین در میان تمام عوامل در نظر گرفته شود. با زمان COVID-19 بحران انتظار ما برای دیدن یک افزایش پاسخ دهندگان با استناد به خطرات امنیتی به عنوان یک چالش کلیدی. سازمان ها در حال مبارزه برای دفاع از خود در برابر پیچیده و وخیم تر شدن تهدید چشم انداز است. به این ترتیب جای تعجب نیست برای دیدن اکثر سازمانها (55%) به نوبه خود به ارائه دهندگان خدمات برای توانایی خود را برای کمک به 'کاهش خطرات امنیتی'به عنوان محبوب ترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

شيوع امنیت در دستور کار کسب و کار است که بیشتر اوج انفجار نقطه پایانی از راه دور به محیط همراه با یک چشم انداز مثبت در BYOD. تهدید بازیگران در حال بهره برداری مردم کار از خانه است و به احتمال زیاد در کافی امن دستگاه ها و شبکه ها. NTT آوریل سال 2020 ماهانه گزارش تهدید اشاره به افزایش دادن فیشینگ و نرم افزارهای مخرب مبارزات به طور خاص با استفاده از COVID-19 بحران است.

امنیتی است که دیگر تمایلی به خرید. آن نقش حیاتی در کسب و کار گسترده تر در دستور کار و در نتیجه بخشی از هوشمند منابع. امنیت نیز دارای تنها مهم ترین عامل برای حمایت از کسب و کار مورد استفاده از یک ارائه دهنده خدمات. 32 درصد از پاسخ دهندگان دارای امتیاز آن را به عنوان مهم ترین عامل در مقایسه با 30% برای بهبود بهره وری عملیاتی و 29 درصد برای عملکرد بهتر و در دسترس بودن. علاوه بر این, این گزارش که 84 درصد از سازمان ها بر این باورند که خدمات مدیریت مشارکت را ارائه ارزش (44% از آن دیدن شدید ارزش ارائه شده) بیش از سه تا پنج سال آینده خود را از طریق قابلیت های امنیتی2.

لایحه Padfield ارشد معاون اجرایی رئیس جمهور و تحول و پلت فرم خدمات در NTT Ltd. می گوید: "در طول این زمان به چالش کشیدن و سازمان و حرکت را از طریق یک سری از مراحل و اولویت بندی امنیتی به عنوان یک پاسخ اولیه و مکانیزم بازیابی. آنها می خواهند بیش از یک تامین کننده است. و به جای آن به دنبال شرکای واقعی برای کمک به آنها در انجام کارهای هوشمندانه هست. ارائه دهندگان خدمات باید برای کمک به آنها وفق دهند در حال حاضر, اما همچنین کمک به آنها را به گزاف گویی به سرعت زمانی که محیط کسب و کار گسترش سریع."

تمرکز بر کاربر نهایی تحول

در طول مخل دوره مانند زمان جهانی همه گیر شیوع سازمان ممکن است سهام و جلو و عقب در پروژه های نوآوری. این تحول همچنان زنده – آن را به سادگی محور به سمت کاربر نهایی. این گزارش چگونه 48%3 از سازمان ها در حال حاضر تشخیص نیاز به بهینه سازی محیط کار برای دیدار با نیازهای در حال تحول و نیروی کار است.

حصول اطمینان از کارکنان می تواند باقی می ماند متصل ایمن مولد و کارآمد است که بالای رهبری در دستور کار است. که ممکن است برخی از راه را به سمت و توضیح داده که 43 درصد از پاسخ دهندگان دارای SD WAN به عنوان پیشرو در تکنولوژی پروژه در دست بررسی است. SD WAN کمک می کند تا بهبود عملکرد و تجربه کاربر با به دست آوردن دید از دارایی های شرکت ها و داده ها در سراسر شبکه.

و این درایو در نظر گرفتن خدمات جدید است به احتمال زیاد منعکس شده در افزایش تعداد سازمان هایی که انتظار می رود به برون سپاری بیشتر از آن از آنها insource - تقریبا دو برابر از 23 درصد در حال حاضر به 45 درصد در 18 ماه زمان است.

تخصص و ارائه خدمات

تخصص فنی شده است یکی از مهم ترین معیارهای سازمان را در نظر بگیرید در هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات. توانایی به شیر به ماهر منابع در خواهد یک مزیت بزرگ است. سازمان4 در درجه اول به دنبال ویژگی های (و صنعت) تخصص در هنگام انتخاب یک سرویس دهنده (44 ٪ و 30 ٪ بود).

به طور خاص تخصص در ابر زیرساخت (73%) و امنیت (53%) منجر به راه از نظر فن آوری در حال حاضر برون سپاری به ارائه دهندگان خدمات. تعداد کسانی که به افزایش 18 ماه به 77% 64% بود.

این سطح از تجربه و تخصص ارائه دهندگان خدمات ارائه می دهند یکی دیگر از رشته در تعظیم نسبت به توسعه هوشمند منابع ارتباط است. با این تیم نیاز به نشان می دهد که چگونه آنها را قادر می سازد کسب و کار بهتر نتایج; ارائه دهندگان خدمات می تواند کمک به این تیم به همگرایی با کسب و کار. است که به عنوان یکی عمل می کنند و با وحدت بیشتری.

برای کمک به CIOs و تیم خود را, این گزارش چگونه کسب و کار تغییرات تاثیر آن تصمیم گیری است. توسعه محصول جدید است که انتظار می رود به رایج ترین تاثیر را بر روی آن تصمیم گیری در 12 ماه آینده (54%). تغییرات قانونی (51%) در حال رشد به سرزمین های جدید (48%) و کمبود مهارت (47%) هستند و دوم و سوم و چهارم شایع ترین اثرات.

"کسب و کار قادر خواهد بود به افزایش بالاتر از اختلال و حرکت طبیعی جدید از طریق قدرت از حق مشارکت. تحقیقات ما نشان می دهد که چگونه این روابط مهم هستند و بسیاری از منافع حیاتی آنها تحویل وقتی که می آید به امنیت و ثبات – حفاظت های موجود جریان درآمد و در طول تحول و تلاش و زمانی که آنها نیاز به یک smart response به ارائه سیستم عامل جدید برای ارائه از راه دور CX خواهد شد که اولویت های کلیدی برای کسب و کار در هر صنعت" آمده Padfield.

NTT Ltd. s 2020 خدمات مدیریت گزارش در درجه اول بر اساس تحقیقات از IDG انجام شده در سراسر 5 مناطق 29 کشور و حاوی دیدگاه های 1,250 کسب و کار و رهبران آن. این گزارش نیز همراه با دیگر NTT Ltd. تحقیقات:

451 تحقیقات – جهانی توپ کریستال مطالعه 2019

NTT Ltd. s تجربه مشتری تعیین معیار گزارش 2020

NTT Ltd. s دیجیتال کسب و کار به معنی الگوبرداری گزارش 2019

NTT Ltd. s مارس سال 2020 ماهانه گزارش تهدید

NTT Ltd. s خطر گزارش ارزش 2019

NTT Ltd. s Global Threat Intelligence گزارش 2019

1 NTT Ltd. CX بنچمارک گزارش 2020
2 451 تحقیقات – جهانی توپ کریستال مطالعه 2019
3 NTT Ltd. s تجربه مشتری تعیین معیار گزارش 2020
4 451 تحقیقات – جهانی توپ کریستال مطالعه 2019

در مورد NTT Ltd.:

NTT Ltd. پیشرو جهانی در خدمات فن آوری شرکت است. ما همکاری با سازمان ها در سراسر جهان به شکل و دستیابی به نتایج از طریق هوشمند راه حل های فن آوری. برای ما هوشمند به معنی داده محور متصل دیجیتال و امن است. به عنوان یک جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه دهنده ما با استخدام بیش از 40 ، 000 نفر در یک متنوع و پویا در محیط کار است که دهانه 57 کشور تجارت در 73 کشور و ارائه خدمات در بیش از 200 کشور و منطقه است. ما با هم فعال متصل آینده. دیدار ما در سلام.جهانی.ntt



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب