بریتانیا مبتنی بر فضای تیم راه برای تقویت بخش و اقتصاد

چهار بریتانیا بر اساس شرکت امروز اعلام که آنها را در تیم به ترکیب مکمل مهارت و تخصص برای افزایش بیشتر این کشور

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

چهار بریتانیا بر اساس شرکت امروز اعلام که آنها را در تیم به ترکیب مکمل مهارت و تخصص برای افزایش بیشتر این کشور در صنعت فضا قابلیت تحویل رفاه و امنیت است.

آتنا انگلستان جدید تیم ملی در فضا تشکیل شده توسط Serco, Inmarsat CGI انگلستان و لاکهید مارتین انگلستان است. چهار شرکت رهبران جهان در ارائه تکنولوژی و خدمات در سراسر دفاع در فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات به دولت های کسب و کار و سازمان های دیگر.

آتنا تشکیل شده است برای به دست گرفتن فرصت های توسعه جدید که فضای فن آوری ارائه خواهد شد رانندگی, رشد اقتصادی برای بریتانیا و تنوع و گوناگونی در سراسر بریتانیا فضا به عنوان بخش آتنا موفق است. ترکیب قابلیت ها و فن آوری های موجود به آتنا افزایش بیشتر این کشور توانایی ارائه بریتانیا 'رفاه و امنیت در فضای' استراتژی است که با هدف افزایش ارزش فضا را گسترده تر فعالیت های صنعتی به £500 میلیارد دلار تولید اضافی £5 میلیارد دلار در انگلستان-صادرات و جذب £3 میلیارد دلار اضافی سرمایه گذاری.

کوین Craven Serco, مدیر اجرایی, انگلستان & اروپا گفت: "من خوشحال هستم به شما معرفی آتنا به عنوان هیجان انگیز جدید تیم ارائه خواهد شد که افزایش فضای مبتنی بر فن آوری و خدمات از انگلستان است. آتنا را افزایش, انگلیسی, قابلیت های به عنوان به خوبی به عنوان اقتصاد از طریق رشد در این حرکت سریع توسعه بخش. راه اندازی آتنا نیز تضمین می کند تنوع و انتخاب در انگلستان بخش فضای برای آینده توسعه پایدار است."

آتنا خواهد کار بر روی تعدادی از فرصت هایی که اهرم فضای مبتنی بر فن آوری های زمینی و سیستم های end-to-end خدمات به عنوان آنها بوجود می آیند هر دو در انگلستان و در سطح بین المللی در بازار صادرات است.

انگلستان دارای پتانسیل قابل توجهی برای رشد قوی در بخش فضای آن را به عنوان توسعه در اهمیت در سراسر جهان به منظور تسهیل در فن آوری های جدید مانند بدون راننده حمل و نقل پیشرفته ناوبری ارتباطات امن برای دفاع و صنعت از طریق اینترنت اشیاء (IoT) و به طور گسترده تر به عنوان بخشی از 5G و دیگر ترکیبی شبکه های.

در حالی که در ادامه به کار به عنوان جداگانه شرکت های آتنا را ببینید Serco, Inmarsat CGI انگلستان و لاکهید مارتین انگلستان – در حال حاضر عمده کارفرمایان در بریتانیا – توسعه قابلیت های به اشتراک گذاشته شده برای دیدار با تقاضا در آینده فضا برای فعال راه حل برای کسب و کار و مشتریان دولت. این نیز با هدف تقویت اقتصاد بریتانیا در همکاری با دولت بریتانیا در حال رشد تمرکز بر فضای بخش و اولویت های خود را در اطراف 'درست کردن' مزایای اقتصادی در سراسر کشور است. رها کردن پتانسیل بکر در انگلستان بخش فضای آینده از طریق صادرات کسب و کار ارائه خواهد شد رشد بیشتر و ایجاد شغل در چهار شرکت ها و سایت های سراسر کشور و همچنین افزایش مهارت در انگلستان نیروی کار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت های آتنا لطفا زیر کلیک کنید.

  • Serco - اعتماد به تحویل بحرانی خدمات پشتیبانی و راه اندازی حساس امکانات نظامی سازمان در سراسر جهان با تخصص در ارائه خدمات با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر دفاعی و فضایی خدمات.
  • Inmarsat – پیشگام فن آوری شرکت و رهبر جهان در جهانی تلفن همراه و ارتباطات ماهواره ای.
  • CGI انگلستان - جهانی آن و کسب و کار خدمات مشاوره شرکت ارائه ماموریت بحرانی راه حل به فضا و دفاع سازمان برای بیش از 40 سال است.
  • لاکهید مارتین انگلستان - یک امنیت جهانی و هوافضا شرکت عمدتا درگیر در تحقیق و طراحی و توسعه و تولید و یکپارچه سازی و تقویتی از فن آوری های پیشرفته سیستم های محصولات و خدمات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن