شهر نیویورک آرایشگری بازگشت به کار پوشانده و آماده به موس

Chelsey Drapeau, یک متخصص مد مو در بروکلین خرید یک آووکادو-چاپ لباس برای او اولین ملاقات پس از نیویورک تعطیلی

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

Chelsey Drapeau, یک متخصص مد مو در بروکلین خرید یک آووکادو-چاپ لباس برای او اولین ملاقات پس از نیویورک تعطیلی آغاز شد. "گفتم چه چیزی را می پوشند است؟'" Drapeau گفت: روزانه وحش. "فصل تغییر کرده است از آنجایی که من آخرین کار [مارس]. من را از طریق رفت گنجه من و خلاص شدم از مسائل در طول COVID. بنابراین من چیزی جدید!"

مدل مو دانید که بسیار در مورد ترمیمی قدرت به دنبال خوب است. در Bushwick سالن decked با چوب-paneled آینه و برگ گیاهان سبز, Drapeau امید او گذاشته پشت یونیفرم ممکن است جبران برخی اولین-روز-بازگشت وحشت.

"من نگران تعامل با مردم, به طور مداوم," او گفت:. "من رفتن به رسیدگی به این بعد از تنها بودن ، یکی دیگر از نگرانی این بود که هر کس فقط می خواهد به بحث در مورد COVID و مستند. فقط نیاز به بحث در مورد که بارها و بارها آن را کمی استرس زا هر کس می تواند به توافق برسند."

Drapeau اولین مشتری برنامه ریزی شده بود به آمده در 12:30 p. m. و او را تنها دیدن دو نفر در 22 ژوئن تاریخ فرماندار اندرو کومو مجموعه به عنوان یک بازگشایی برای سالن مو و آرایشگاه. (ناخن سالن و تو سرو را هنوز دریافت این چراغ سبز.) پارامترهای مورد اجتماعی فاصله و مایع در اثر هستند که بدان معنی است که همه کسب و کار در کاهش ظرفیت.

هفته قبل از بازگشت, Drapeau آورده چند سبک دوستان به سالن برای تمرین و انجام مو پس از دو ماه در خانه صرف. "من می خواستم ببینم چقدر وقت اضافی برای تمیز کردن در بین قرار ملاقات" او گفت:. "من تعجب, 'من می خواهم به می دانم که چگونه به انجام این کار موهای کنه ؟ من رفتن به دمدمی مزاجی است ؟ اما من احساس خوبی در مورد آن در حال حاضر."

Drapeau می داند که برخی از سالن که در حال تشویق مشتریان به صحبت در داخل برای ترس از انتقال ویروس است. اما او می خواهد به چت با هر کسی به خصوص از سالن او تا به حال تنها شده باز برای دو هفته قبل از همه گیر توقیف عرض است. یکی از سخت ترین قسمت از تنظیم مجدد به زندگی "عادی" او گفت که نمی دانستند چگونه به استقبال او نزدیک ترین مشتریان. آغوش البته محدودیت.

لیام کری دوباره خود را باز کرد Newburgh, New York سالن آزادی و زیبایی در هفته گذشته و در ساعت 9 صبح 22 ژوئن از آن زمان برای انجام همان بروم و زیبایی در سوهو.

"من خوش شانس به تجربه Newburgh اول" کری گفت. "این بسیار شلوغ و ما در حال اجرا از چیزهایی که سریعتر از من فکر کردم ما خواهد بود. من می تواند احساس اضطراب و استرس در مورد تحقق است که اشتباهات ساخته خواهد شد و شما فقط به انجام بهترین خود را. من باید به خودم بگویم که. شما شروع به تبدیل شدن به وسواس."

در Newburgh, کری خواسته است که مشتریان منتظر در خارج از سالن قبل از ورود برای قرار ملاقات خود را. در یک نقطه سبک نو جوان سر خود را به مرد اجازه می دهد می دانم که او آماده بود دیده می شود. "من ایستاده و به او نگاه تفکر 'Oh my god, عجله,'" کری گفت. "و او را مانند" توقف ناجور.' بنابراین من سرود جدید است, 'آرام برو پایین.'"

روز دوشنبه کری به حال شش مشتریان است که او می گوید "خیلی عادی" در روز است. انتصاب شده اند فاصله 15 دقیقه اضافی اجازه می دهد تا برای بیشتر مطابق با اصول بهداشتی. یک صندلی خالی نگه داشته است بین سبک' ایستگاه اجازه می دهد تا برای برخی از اجتماعی فاصله.

کری اولین مشتری در صبح به نظر می رسید ایده آل مشتری. از او خواسته می شود که فرد برای اولین بار در داخل سالن بنابراین هیچ کس دیگری می تواند وجود دارد. "او در راه می رفت و آن را مانند بوی سفید کننده," او گفت: با توجه به وسواس پاکیزگی از زمان ما است.

"او در آمد و آیا این بی دست و پا, 'Ok, ما در حال رفتن به در آغوش گرفتن!' چیز. اما پس از آن این روند مشابه: شامپو برش موس در مو. آن را زیبا."

لیام کری

"همه از مشتریان ما در آمد و ما شناخته شده آنها را در حالی که" کری اضافه شده است. "او در آمد و آیا این بی دست و پا, 'OK, ما در حال رفتن به در آغوش گرفتن!' چیز. اما پس از آن این روند مشابه: شامپو برش موس در مو. آن زیبا است."

همه چیز نگاه متفاوت اما سالن انرژی—که همه شایعات بی اساس و خنده—باقی می ماند حتی اگر این فیلتر از طریق یک ماسک صورت. "وجود دارد فنی از, دستکش, جوراب, فوت فتیش, هر, اما هیچ چیز تغییر کرده است از نظر استعداد و یا روند. ما هنوز در حال رفتن به صحبت گه در سالن. به خصوص در مورد همه قرنطینه baes."

کری برآورد او رزرو شده است حدود دو هفته پیش اما اعتراف کرد که در حالی که تیم او مشغول است "برخی از مردم هنوز آماده نیست به معاشرت فقط رتبهدهی نشده است." همچنین برخی از او به طور منظم از شهرستان فرار در طول بیماری همه گیر.

Dhiran میستری با این نسخهها کار در منحصر به فرد دیوید Mallett سالن در سوهو که در آن یک برش می تواند هزینه بیش از $225. اولین روز پنج شنبه است پس از چند ماه به طور ناگهانی تبدیل شدن به یک مادر اقامت در خانه پدر به کودک نو پا خود را رودخانه.

"در واقع من در تعویض محصولات مراقبت از مو برای مراقبت از کودکان" میستری گفت. "این دشوار است. من هیجان زده به عقب بر گردیم اما من قطعا از دست گذراندن وقت با او است."

برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم در سالن که به طور معمول دارای هشت صندلی تنها یک نقاش و یک سبک کار می کنند در یک زمان. "ما به تمدید ساعت و ما در حال کار سه روز هر" میستری توضیح داد. "این نوع از بمکد چرا که من انجام شده بود و پنج روز قبل از و در حال حاضر من فقط می تواند انجام دهد تا سه روز. به عنوان خوشحال که من به قصد بازگشت به این معنی که وجود دارد هنوز هم کمبود دستمزد تولید شده است."

میستری استفاده می شود به انجام حدود 45 موهایشان یک هفته; در حال حاضر او می تواند به حدود 30. "من برنامه بسته بندی شده است," او گفت:. "اما بسیاری از مشتریان چپ شهر. بنابراین من تا به حال پیام گفت: من از آمدن به نیویورک برای یک یا دو روز می تواند به شما دیدن من ؟ چون من رزرو من نمی تواند جای آن مردم است. بنابراین با بسیاری از به طور منظم من قصد دارم به از دست دادن کسب و کار است."

وجود خواهد داشت جنگ های چمن با استفاده از تهویه مطبوع است. میستری و تیم او انتظار می رود برای به دست آوردن خیلی داغ و مهم پوشیدن ماسک صورت در تمام طول روز, اما تبدیل کردن AC ممکن است ترک مشتریان با موهای خیس و لرز.

"این واقعا ایده آل اما ممنون میشم به وجود دارد," او گفت:. "این کاملا افسرده قادر به در کرده است و در تعامل انسان. من استفاده می شود به داشتن 10 گفتگوهای مختلف در روز است. که واقعا برای من سخت بود ذهنی در آغاز راه است. یکی از چیزهایی که من دوست دارم در مورد کار من این است که من قادر به نگه داشتن مردم شاد. که من را خوشحال می کند. این چیزی است که من از دست رفته است."

نه هر کس باز فقط رتبهدهی نشده است. Georgie Downie مدیریت عملیات در شوهرش Kennaland سالن در Greenpoint بروکلین.

"ما تصمیم به پرش در سرعت بیش از حد" او گفت:. "بسیاری از سالن در حال قرار دادن پلاستیکی صفحه نمایش برای حفاظت از. ما کاملا طراحی متمرکز شده است و بسیاری از مشتریان در مد. ما نمی خواهید برای قرار دادن موقت صفحه نمایش است که نگاه ارزان, بنابراین ما ساخته شده است در ارتفاع کامل سیم قاب شیشه ای صفحه نمایش بین هر صندلی. آن را کمی سرد شیشه ای اطاقک."

این هفته Kennaland آغاز خواهد شد ارسال سبک در اجاره اتومبیل به Hamptons به خانه تماس به نیویورک برگشت که خود را قرنطینه کردن شرق. "من"m هنوز مطمئن شوید که اگر مردم در حال تلاش برای چوب waitlist اما ما باید تعداد زیادی از مشتریان که گفت:" من دارم می روم در جولای 5, می تواند به شما فشار من؟' مردم هنوز هم به نظر می رسد به ترک نیویورک."

"یکی از چیزهایی که من بیشتر عصبی بودن است ، دمای تعادل خواهد بود روی حیله و تزویر, اما ما می شکند که در آن ما می توانیم برخی از جرعه آب."

کیمبرلی توپ

درست قبل از همه گیر آغاز شده کیمبرلی توپ کار می کرد به عنوان یک نقاش در سالی Hershberger در هادسون متری. هنگامی که او بازگشت به کار هفته آینده او را در آغاز Mark Ryan در چلسی. او تمرین است با پوشیدن یک ماسک به مدت شش ساعت متوالی در آماده سازی برای اولین شیفت.

"خیلی" او گفت:. "یکی از چیزهایی که من بیشتر عصبی بودن است ، ما با پوشیدن یک ماسک [چهره] سپر و دستکش و روپوش بیش از لباس های ما. دمای تعادل خواهد بود روی حیله و تزویر, اما ما می شکند که در آن ما می توانیم برخی از جرعه آب است."

اگر توپ نیاز به دیدن یک مشتری صورت قبل از او کاهش موهای خود را, او خواهد شد که آنها خود را خاموش ماسک و پوشیدن یک پلاستیک محافظ صورت برای چند دقیقه. "این رفتن به سوپر مفید در دیدن پوست صورت و شکل این نوع از همه چیز."

توپ کاسته بازگشت به کار وادار makeovers در خانواده او در فیلادلفیا در این آخر هفته. "من گفت:" مادر من به برجسته کردن مو خود را!'" او گفت:. "این یک عضله شما باید به یاد داشته باشید که چگونه به استفاده از. بنابراین من انجام من کل خانواده مو برای تمرین—مادر sister-in-law, خواهر کوچکترش. در روز پدر در طول کباب, من تا به حال همه نشستن سریع واقعی بنابراین من می تواند موهای خود را انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن