نیویورک تایمز مدیران به نوبت عذرخواهی به سرکوب کارکنان شورش

نیویورک تایمز عذرخواهی به کارکنان خود در روز جمعه در یک طولانی, زمان نشست که در آن کاغذ را بالا سردبیران به شد

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

نیویورک تایمز عذرخواهی به کارکنان خود در روز جمعه در یک طولانی, زمان نشست که در آن کاغذ را بالا سردبیران به شدت پیشنهاد آنها را تعمیرات اساسی بارها مورد بحث و بررسی نظر صفحه.

در اوایل این هفته, این بار انتشار یک op-ed با عنوان "ارسال نیروهای" است که در آن سن. ایسنا-AR) با شوق و ذوق به نام برای استقرار نظامی آمریکا نیروهای خود را برای سرکوب مداوم اعتراضات علیه خشونت پلیس. ستون موجب فوری انتقاد از خوانندگان و بسیاری از مقاله خود کارکنان که علنا محکوم کرد این تصمیم به انتشار آن است.

یکی یکی در طول روز جمعه جلسه هیات مقاله را رهبران عذرخواهی برای این نظر تکه. در یک نقطه, مقاله پذیرفته شده است که آن را "دعوت" پنبه به نوشتن ستون.

این مقاله بحث برانگیز بالا نظر سردبیر جیمز بنت صادر mea culpa ادعا او اجازه دهید خود را بخش بود "stampeded خبری چرخه" و اعتراف کرد که واکنش الهام گرفته بود او را به تجدید نظر op-ed بخش به طور کامل.

"من فقط می خواهم برای شروع با گفتن من بسیار متاسفم من متاسفم برای این درد است که این قطعه خاص باعث شده است," او گفت: "من فکر می کنم این است که یک لحظه برای من و برای ما به بازجویی همه چیز ما در نظر است."

در بخش Q&A از جلسه بنت زمان چندین مقابله سوال از طرف کارکنان. وقتی پرسیده شد که چرا او نمی شخصا بخوانید پنبه ستون قبل از انتشار آن بنت گفت که "بخش دیگری از روند که خراب شد." او در ادامه افزود: "من باید شده اند درگیر در امضای کردن در قطعه...من باید آن را بخوانید و امضا کردن."

وقتی پرسیده شد که در مورد سناتور ادعا می کنند که این بار با نزدیک شدن او را به نوشتن op-ed, بنت اعتراف کرد که از نظر صفحه دیده بود و پنبه توييتها در مورد این موضوع و "ما بخواهید اگر او می تواند ایستادن که استدلال. من مطمئن هستم که ما پیشنهاد کرد که موضوع را به او, اما ما را دعوت قطعه."

این مقاله سردبیر اجرایی دین Baquet در ضمن گفت که او "تحت تاثیر" و "افتخار" از همبستگی برابر کارکنان نشان داد یکدیگر پس از انتشار op-ed گفتن کارکنان او در آنجا ماند تا تمام شب پس از انتشار آن در چهار شنبه خواندن نظرات خود را.

تحت بازجویی Baquet نیز مجددا این مقاله, سرمقاله, موقعیت, مرجع خود را اعلام قبلی است که این بار نباید از "مخالفان حزب" اضافه کرد: "من فکر می کنم برخی از اخبار سازمان رفته اند کمی دور نیست در مورد تهمت—اما لطفا به مخاطب است."

"ما همه کار در بار چون ما اعتقاد داریم که این نهاد می تواند کمک به حق اشتباهات در راه است که می توانید با" اضافه شده مردیت Kopit Levien, مقاله است معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس اجرایی. "من متاسفم که این بار ما درد افزایش و نه کاهش آن."

Levien گفت: این موضوع یک "مشکل رهبری و ما برای درمان آن را به عنوان چنین است."

روزنامه ناشر A. G. Sulzberger بستری op-ed شد "درهم و برهم" و لحن تحقیر شد و "التهابی است." او تاکید کرد که در زمان رهبری ابراز تاسف از انتشار این قطعه در دسترس نباشد.

هنوز ناشر دفاع بنت گفت که او "به عنوان سختی کار به عنوان هر کسی که من می توانید تصور کنید در هر اتاق خبر" گفت بنت و تیم او تا به حال متنوع و مدرن از نظر بخش است.

"من نه از این قطعه اما من شک دارم وجود دارد تلاش حسن نیت" به درخشش نور در پنبه را از نقطه نظر Sulzberger اضافه شده است.

"جدی سرمقاله اشتباهات" ساخته شد گفت: این مقاله مدیر عامل مارک تامپسون که به گفته مدیران شرکت "چیزی برای فکر کردن در مورد... مقیاس خشم." گفت: "آخر هفته از بازتاب عمیق" در چه برخوردی.

پنبه op-ed موجب فوری اعتراض آنلاین و roiled صفوف کاغذ کارکنان. در یک نمایش عمومی از خشم مورد نظر ستون بار کارکنان از سراسر بسیاری از ادارات همه توییتی تیتر آن همراه با عنوان "در حال اجرا در این نهاد سیاه @NYTimes کارکنان در معرض خطر است."

به عنوان یک نتیجه, این مقاله به نظر می رسید به عقب البته در تصمیم خود برای انتشار پنبه قطعه. بنت در ابتدا ایستاده بود توسط op-ed انتشار ارسال طولانی توییتر موضوع عصر روز چهارشنبه در توجیه این تصمیم است. اما در روز پنج شنبه یک بار سخنگوی گفت که پنبه را قطعه نیست دیدار با کاغذ استاندارد و در نتیجه یک "با عجله سرمقاله روند."

این قطعه نیز افزایش یافته است موشکافی در بنت. پس از پیوستن بار در سال 2017, مقاله بالا نظر سردبیر شده است موضوع را به متعدد outcries از خوانندگان و کارکنان بیش از های مختلف تحریریه تصمیم گیری. انتشار چهار قطعه پرسیده برخی از مهمترین و ستیز داخلی بحث از چند سال گذشته.

این بار گفته است که به عنوان یک نتیجه از این مصیبت کاغذ است و با توجه به کاهش تعداد op-eds منتشر شده تا حد 20 درصد به منظور افزایش نظارت بر قطعات قبل از اینکه آنها را اجرا کنید. در طول روز جمعه جلسه Baquet گفت: انتقاد از op-ed از زمان کارکنان را نقض نمی کند کاغذ را سخت اجتماعی-رسانه, سیاست, که محدود کردن آنچه که بار خبرنگاران مجاز به گفتن آنلاین.

در طول روز جمعه تماس کارکنان خواستار کامل کالبد شکافی از انتشار op-ed. اما بنت عقب رانده گفت که او خوشحال نشده بود با این مقاله تصمیم به انتشار نام و اطلاعات پیش زمینه ای از سرمقاله دستیار—آدم Rubenstein قبلا از هفته استانداردیک در حال حاضر از بین رفته محافظه کار خروجی—که نظارت این قطعه است.

بنت تایید کرد که پنبه را ستون را اجرا خواهد کرد در روزنامه یکشنبه نسخه قابل چاپ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن