کابوس برای هاروی: Ashley Judd برنده کلیدی حاکم در آزار و اذیت جنسی کت و شلوار

اشلی جاد را آزار و اذیت جنسی طرح دعوی در دادگاه در برابر Harvey Weinstein به جلو حرکت خواهد کرد پس از این بازی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

اشلی جاد را آزار و اذیت جنسی طرح دعوی در دادگاه در برابر Harvey Weinstein به جلو حرکت خواهد کرد پس از این بازیگر برنده حیاتی تجدید نظر چهارشنبه.

جاد اول شکایت کرد Weinstein برای آزار و اذیت تلافی و افترا در سال 2018 بیش از یک حادثه که در آن Weinstein او را دعوت به اتاق هتل خود را در اواسط 1990s خواسته خود را به سازمان دیده بان او و سعی کردم به او را ماساژ. جاد آورده کت و شلوار بعد از خبر شکست که Weinstein گفته بود کارگردانی پیتر جکسون که او و Mira Sorvino می تواند یک "کابوس برای کار با است."

پایین تر از دادگاه اجازه جاد به جلو حرکت کند با او افترا و تلافی ادعا می کند اما دور انداخت جاد آزار ادعا می کنند به دلیل Weinstein بود و نه کارفرما در آن زمان انواع گزارش است. اما در چهار شنبه 9 مدار تجدید نظر برگزار شد که Weinstein را نگه دارید قدرت بیش از جاد در راه همان است که یک معلم ممکن است نگه دارید قدرت بیش از یک دانش آموز و یا یک مالک بیش از یک مستاجر.

از طرف پانل سه قاضی به قاضی مریم H. Murguia نوشت: "[B]y موجب حرفه ای خود را در موقعیت و نفوذ خود به عنوان یک تولید بالا در هالیوود Weinstein بود و منحصر به فرد واقع به ورزش قدرت اجباری و یا اهرم بیش از جاد بود که یک بازیگر جوان در آغاز زندگی حرفه ای خود را در زمان به اتهام آزار و اذیت" انواع گزارش است.

"علاوه بر این" Murguia افزود: "با توجه Weinstein بسیار با نفوذ و 'unavoidable' حضور در صنعت فیلم رابطه این بود که می شده اند دشوار است برای خاتمه 'بدون ملموس مشکلات' به جاد که امرار معاش به عنوان یک بازیگر وابسته بودن بازیگران برای نقش."

جاد وکیل تئودور Boutrous را تشویق می کردند این تصمیم در بیانیه ای به انواع: "این یک پیروزی مهم است نه تنها برای خانم جاد اما برای همه قربانیان آزار و اذیت جنسی در روابط حرفه ای," او گفت:. "دادگاه به درستی نگه می دارد که در کالیفرنیا قانون منع آزار و اذیت جنسی و اقدامات تلافی جویانه توسط تهیه کنندگان و دیگران در موقعیت های قدرتمند حتی در خارج از زمینه اشتغال و ما نگاه به جلو به دنبال این ادعا علیه آقای Weinstein در دادگاه."

فیلیس Kupferstein که به نمایندگی از Weinstein در این مورد گفت: تنوع است که به عنوان مورد حرکت به عقب به دادگاه "ما انتظار داریم این حقیقت را به نور آمده است."

"حداقل ترین بررسی وقایع را نشان می دهد که آقای Weinstein نه هتاکان خانم جاد و نه مانع و یا با دخالت خود را حرفه ای و قطعا هرگز انتقام در برابر او" Kupferstein گفت: تنوع. "به جای آقای Weinstein دفاع و پشتیبانی کار خود و تایید ریخته گری او برای دو تا از فیلم های خود را."

Kupferstein گفت: تنوع که Weinstein حمایت برای جاد خود را به عنوان اولین انتخاب برای رهبری خوب را شکار و پرواز او به نیویورک در نظر گرفته شود برای این نقش پس از آن جاد به نظر می رسد در دو Weinstein-تولید فیلم فریدا و عبور بیش از.

"علاوه بر این رکورد در ارباب حلقه ها در نهایت خواهد بود ساخته شده کاملا روشن است که آقای Weinstein تا به حال هیچ قدرت بیش از این پروژه به عنوان آن متعلق به یک شرکت تولید است که تا به حال کامل نیروی انسانی کنترل از فیلم" Kupferstein اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب