هیچ نشان می دهد! مغلوب ساختن پیشی جستن لغو جکسون جمهوریخواه

پس از دو هفته از هشدارهای مقامات بهداشتی رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه به طور ناگهانی تصمی

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

پس از دو هفته از هشدارهای مقامات بهداشتی رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه به طور ناگهانی تصمیم به بازی بازی های بهداشت عمومی قهرمان و انصراف از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون ویل فلوریدا اعلام کرد قصد دارد به جای "برخی از چیزهایی که با telerallies"—تنها چند روز پس از شرکت خصوصی خود را بی سر و صدا به دنبال علامت تجاری ایده.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد فقط چند دقیقه در به کاخ سفید روزانه coronavirus مطبوعاتی اعلام کرد که "این زمان مناسب" در نور عظیم شیوع کروناویروس در دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: RNC این نمایندگان هنوز دیدار در Charlotte, North Carolina, و او هنوز هم به برگزاری کنوانسیون گفتار البته "در شکل های مختلف است."

"ما قصد داریم برای انجام کارهای دیگر مانند 'تله تظاهرات' و دیگر رویدادهای کوچکتر," او گفت:.

در حالی که تهمت نسبت داده شده تصمیم خود را به تمایل به "حفاظت از مردم آمریکا" و "مجموعه مثال" در میان همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن 144,000 آمریکایی ها—بسیاری از آنها سریع به یاد داشته باشید که محوری به telerallies آمد حدود یک هفته پس از واشنگتن پست گزارش داد که یک شرکت تابعه از مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان ثبت برنامه به علامت تجاری عبارت "telerally" برای "سازماندهی حوادث در حوزه سیاست و مبارزات سیاسی."

ناگهانی برگشت آمد و بعد با اصرار از رئیس جمهور که فزاینده بیماری همه گیر خواهد به نوعی جلوگیری از یک جرم جمع آوری اختصاص داده شده به خود را دوباره تاجگذاری. همچنین یک منبع به احتمال زیاد از کمک به فلوریدا مقامات رتبه-و-فایل جمهوری خواهان و کارشناسان بهداشت عمومی در همه جا تعجب که چگونه آن را احتمالا می تواند بروید.

وضعیت RNC را برنامه ریزی رویداد در جکسنویل شد به طور فزاینده ای در شک در روزهای اخیر به عنوان صعودی coronavirus بحران در فلوریدا سوابق شکست در نزدیکی-روزانه—و به عنوان مقامات محلی ابراز نگرانی کرد که کمیته ملی حزب جمهوری خواه تا به حال به اندازه کافی توضیح داد که چگونه این رویداد خواهد بود انجام شده با خیال راحت.

"تا زمانی که من احساس سلامت ایمنی و رفاه حال محکم محافظت می کند و حمایت از این لایحه و یا هر لایحه ای که به طور بالقوه می تواند از داخل منفجر شدن با ویروس و امنیت و رفاه جامعه ما و کسانی که در اینجا آینده" گفت: جکسون رئیس شورای شهر تامی Hazouri در اوایل این هفته اشاره کرد که اکثریت ساکنان شهر به حال مخالف برگزاری این رویداد است. Hazouri با اشاره به قانون در محلی بودجه برای تسهیل این رویداد است.

به عنوان ویروس در ادامه به پاره کردن از طریق فلوریدا کسب و کار شد و با احتیاط در انتظار اخبار بیشتر در مورد این که آیا آنها می توان با بالا GOP کمیته به کار مبنی. چند جکسون مبتنی بر کسب و کار که در گفتگو با دیلی بیست گفت: آنها هیجان زده در مورد چشم انداز برخی از جریان نقدی اضافی بیشتر از احساس هیجان زده در مورد ظاهر شدن در یک تابع اصلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن. برخی از فروشندگان محلی گفت: این امر کمک به افزایش خط پایین خود را و که باقی مانده هوشیار با احتیاطی بود بالا از ذهن است.

تصمیم به میزبان RNC در فلوریدا شد پراکنده و حتی سردرد زا برای برخی از جمهوریخواهان درگیر در برنامه ریزی است. فقط به عنوان رئیس جمهور بود که با توجه به انواع گزینه های برای میزبان مکان اد رولینز که در حال حاضر صندلی ایران با گروه بزرگ امریکا تایید شده گفت: روزانه وحش در اوایل ماه ژوئن که "لجستیکی آن را یک کابوس است."

رولینز نیز گفت: این جانور که تهمت باید تلاش برای ایجاد رویداد به عنوان مقیاس کوچک که ممکن است با توجه به حال عمومی نگرانی های بهداشتی که coronavirus ارائه.

پیشتر در ماه ژوئیه روزانه وحش گزارش شده است که مقامات محلی در جکسنویل شد می ترسم که فلوریدا قسمت ممکن است تبدیل به چیزی که شبیه راهپیمایی خود را در تولسا در ماه گذشته ،

برای مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه را تکذیب کرد که مقامات فلوریدا تا به حال تحت فشار قرار دادند در برابر این رویداد رفتن به جلو تنها با استناد به "ایمنی" به عنوان دلیل.

"ما هم شما می دانید ما در حال صحبت کردن در مورد پایان ماه اوت او گفت:" اجازه می دهد که در حالی که این رویداد خواهد بود هیچ چیز مانند RNCs در گذشته او با اعتماد به نفس آن موفق خواهد بود.

رئیس جمهور در تناقض گذشته خود اصرار که مسئولیت دولت در پاسخ به همه گیر اغلب غیر روحانی با دولت و مقامات محلی به جای خودش گفت که او احساس کردند که آن وقت بود در کمیته ملی حزب جمهوری خواه به تقلید از رفتار است که او به تازگی شروع به تشویق روزمره آمریکایی ها به عمل است. در روزهای اخیر نسبت ناروا داده است برخی از لفظی زمین در پوشیدن ماسک به ویژه در یک عمل طولانی را رد کرد و حتی خود را مورد حمله قرار دموکراتیک رقیب جو بایدن برای انجام.

"ما باید هوشیار" او گفت:. "ما باید مراقب باشید. ما نیز باید به مجموعه ای از مثال. من فکر می کنم تنظیم مثال بسیار مهم است—آن را سخت برای ما می گویند ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از مردم بسته بندی شده در یک اتاق و پس از آن دیگر مردم نباید آن را انجام دهد."

در اوایل این هفته, The Daily Beast به دست آمده و یک کپی از برنامه های کنونی برای کنوانسیون ملی دموکرات ها که نشان داد یک مثال کوچک-پشت کنوانسیون با شرکت کنندگان در اجتماعی دور میز و با برنامه ای است که تا حد زیادی انجام می شود از راه دور در سایت در سراسر کشور است.

پس از اولیه خود را اعلام کرد که به کنوانسیون لغو شد تهمت کوتاه بود در جزئیات به چه صورت خواهد بود انجام شده و تنها گفت که این کنوانسیون را از ویژگی های "تله تظاهرات و آنلاین" حوادث.

در طی یک پرسش و پاسخ جلسه با خبرنگاران گفت که در حالی که او هنوز هم معتقد است که این ویروس خواهد شد به نحوی ناپدید می شوند در نهایت "ما می خواستیم آن را به دور بدون بسیاری از مرگ است."

"ما نمی خواهید را به هر گونه شانس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

هنوز هم او نمی تواند کمک کند اما تلاش برای قرار دادن یک چرخش مثبت در آمریکا شیوع آن افزایش یافته است به بیش از 4 میلیون نفر. "این کشور در شکل بسیار خوب دیگر از اگر شما نگاه جنوب و غرب است. برخی از مشکلات. آن را همه در کار ناروا" گفت: با اشاره به کشت متحده در مورد تعداد و بستری نرخ سر به فلک کشید.

همانطور که برای حزب جمهوری خواه کنوانسیون در حال حاضر در سوم خود را تکرار آن خواهد بود "واقعا خوب" رئیس جمهور وعده داده شده است. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به انجام آن هست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن