جایزه نوبل برندگان تماس برای کامرون آتش بس

یک گروه از جایزه نوبل برندگان از دولت خواست کامرون و تجزیه طلب نیروهای شورشی به توقف جنگ و اجازه دهید کارگران

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

یک گروه از جایزه نوبل برندگان از دولت خواست کامرون و تجزیه طلب نیروهای شورشی به توقف جنگ و اجازه دهید کارگران بهداشت در مقابله با بیماری همه گیر کوروناویروس.

کمپین جهانی برای صلح و عدالت در کامرون روز دوشنبه خواسته اتحادیه آفریقا کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل متحد مصرانه از دولت کامرون به تماس برای "COVID-19 بس."

هفت نفر از این گروه جایزه نوبل برندگان سابق و سران کشورهای شامل 2018 برنده جایزه دکتر به دکتر دنیس موک وگه رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی FW د کلرک و سه سابق ایالات متحده سفرای کامرون است.

اعلام شده بود پس از سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام جهانی برای آتش بس در کشورهای در درگیری برای مقابله با شیوع کروناویروس.

"این یکی از بزرگ غفلت درگیری های زمان ما," دکتر گفت: سیمون آدامز مدیر اجرایی مرکز جهانی برای مسئولیت برای محافظت از.

"این سوال که چرا در حال حاضر چیزی است که بسیاری از مردم خواهد خواست اما من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از مردم در جهان است که نمی دانم در مورد کامرون" دکتر سیمون نیز از امضا کنندگان این اعلامیه گفت: DW.

"در حالی که مردم در غرب آفریقا و در کامرون بسیار آگاه از درد و رنج و سختی که شده تحمل برای یک مدت طولانی آن را به بی اعتبار کردن سازمان ملل متحد از شورای امنیت است که آن را به طور رسمی خطاب به تضاد وجود دارد و آن است و نه پوشش داده شده است به طور گسترده ای در رسانه ها."

"ما امضا بیانیه از آنجا که ما می خواهم برای دیدن بیشتر توجه بین المللی را به یکی از مخرب ترین درگیری های مؤثر در غرب آفریقا در حال حاضر" دکتر سیمون اضافه شده است.

ادامه مطلب: COVID-19 تشدید کامرون را Anglophone بحران

درگیری در کامرون آغاز شد و در سال 2016 زمانی که فعالان در این دو زبان انگلیسی مناطق و شکایت از حاشیه رانده و به نام استقلال. بیش از 3000 نفر کشته شده اند پس از درگیری درگیری بین نیروهای دولتی و Anglophone جدایی طلب نیروهای شورشی. بیش از نیم میلیون نفر مجبور به ترک خانه های خود.

کامرون یکی از آفریقا بالاترین نرخ COVID-19 عفونت است. بمندا پایتخت کامرون را در شمال غربی منطقه شده است در قلب از سه سال جنگ. جدایی طلبان در حال مبارزه برای ایجاد یک دولت آنها تماس Ambazonia.

ادامه مطلب: کامرون را رهبر جدایی طلب است و حاضر به بحث صلح اما تنها با حمایت سازمان ملل متحد

In 2017, secessionists declared the Anglophone parts of Cameroon, known also as Southern Cameroons, as an independent nation called Ambazonia

در سال 2017 در مورد تجزیه طلبی اعلام Anglophone بخش هایی از کامرون همچنین به عنوان شناخته شده جنوب Cameroons به عنوان یک کشور مستقل به نام Ambazonia

حمله به کارگران بیمارستان

مکرر تفنگ جنگ مستندات جاده بلوک و در حال حاضر COVID-19 همه گیر ساخته اند زندگی دشوار برای اکثر زبان انگلیسی جمعیت. کامرون در حال حاضر تقریبا 12000 موارد تایید شده از coronavirus با 303 مرگ و میر (به عنوان ماه ژوئن 22).

چند مورد از حملات علیه پزشکان و پرستاران گزارش شده از شیوع کروناویروس آغاز شد.

"در مه 29, هفت از ما مراقبت های بهداشتی کارگران ربوده شدند و همچنان در بوته برای سه روز" گفت: استاد پیوس Tih مدیر کامرون تعمیدی کلیساها خدمات بهداشتی و درمانی.

"در ژوئن 4, دوباره سه نفر قرار گرفته و به بوش منتشر شد اما در شب. و به عنوان ما صحبت چهار نفر از ما کارگران که به میدان رفت روز گذشته برای انجام HIV/Aids و COVID-19 حساسیت نیز ربوده شده و هنوز هم در بزرگ" پروفسور Tih گفت.

به گفته استاد بسیاری از کارکنان بهداشتی می ترسند که آنها را ببینید مسلح دولت و غیر دولت و نیروهای نظامی است. "ما نیاز به شناسایی موارد به سرعت آنها را منزوی و درمان آن است که شما می توانید درمان و جلوگیری از عفونت بیشتر در جامعه است. ما قادر به رسیدن به جوامع به انجام این کار است."

بیشتر بخوانید: ارتش کامرون تایید تلویزیون لنگر مرگ در بازداشت

یک مرکز درمان

مقامات بهداشتی هشدار می دهند که اگر اقدامات پیشگیرانه مانند شستن دست با پوشیدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی — مشاهده نیست تعدادی از عفونت ها می تواند افزایش یابد.

شمال غربی منطقه تنها COVID-19 مرکز درمان قرار دارد در یک دولت-اجرای بیمارستان. آن را تا قبل از جداسازی بخش قرنطینه مرکز تشخیصی آزمایشگاهی و امکانات دیگر برای افراد آلوده به ویروس coronavirus. بمندا کامرون سومین شهر عشق از 500,000 نفر.

"پس ما باید بیشتر در موارد شدید که متوسط یا شدید پزشکان بیماران را به عنوان اغلب به عنوان لازم باشد" رحمت Fundoh رئیس همبستگی بخش گفت: DW.

"ما سعی می کنید به انجام ارزشيابی بالينی از این موارد شدید حداقل به صورت روزانه و گاهی اوقات دو بار در روز است."

اسکاتلندی ساکن در بمندا گفت: Coronavirus همه گیر آورده بیشتر ابهامات از Anglophone بحران است. "با coronavirus خطر خیلی بالا است. ممکن است شما به یک فضای عمومی و قرارداد این بیماری" Scot که نمیخواستند به نام دوم خود را به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه گفت: DW.

"برای بحران, شما می دانید که وجود دارد برخی از مکان های که شما قرار نیست برای رفتن و کارهای خاصی انجام دهید و نه برای جلوگیری از وارد شدن به مشکل," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: کامرون در انتخابات پارلمانی رای مشخص شده توسط خشونت و ممتنع

تماس خارجی برای میانجیگری

برخی از ناظران پیشنهاد خارجی واسطه باید مورد استفاده قرار گیرد برای پیدا کردن یک راه حل است. در مارس تجزیه طلب رهبر Sisiku AyukTabe گفت: DW او به گفت و گو اما در شرایطی که یک میانجی سازمان ملل متحد منجر می روند.

"این خواهد بود که یک لکه ننگ برای جامعه بین المللی به صبر و دیر می آیند و به عنوان مورد در رواندا" AyukTabe گفت: DW.

یک دادگاه نظامی به اعدام محکوم و حکم AyukTabe و نه نفر از اعضای خود را عملا کابینه در ماه اوت سال 2019 به زندگی در زندان را برای تروریسم است. در مصاحبه با دویچه وله رهبر مخالفان Kah والا گفت: هیچ کشور خارجی باید میانجیگری در کامرون مشکلات داخلی.

"برای حل و فصل Anglophone بحران ما نیاز به یک سری از گفت و گو در مورد مسائل مختلف" او گفت:. "پس از آن است که کمتر مورد مناقشه با دولت و به دنبال بیشتر به چه امور امروز است. ما نمی خواهیم آینده کامرون برای مذاکره در سوئیس."

ادامه مطلب:کامرون وحدت جشن روز لغو شد و COVID-19 ماسک تنش های داخلی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن