"O معشوق" آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 6/12/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Shunya Pragya جدید کتاب "O معشوق: در حال شدن و فراتر از آن." از آن خواهد ش

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Shunya Pragya جدید کتاب "O معشوق: در حال شدن و فراتر از آن." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در ژوئن 12th.

امروز در hyperconnected جهان آگاهی انسان باقی می ماند ربوده شده توسط ساخته شده تا چارچوب های اجتماعی و تجاری و سیاسی و مذهبی است. به عنوان یک نتیجه, ما, تجربه زندگی رانده است طراحی و تعریف شده توسط لوازم آرایشی و بهداشتی خود را همیشه مشغول در پاسخ به خواسته های این فرهنگ جهانی است. در این راه تمام سفر از زندگی کاهش به یک رزومه از مواد دستاوردها در هزینه های دور زدن تجارب وجودی که عمیقا معنی دار و غنی سازی زندگی. غالبا تلاش برای فراتر از وب از روال زندگی علمی و انتزاعی و واقعی زمین است. بنابراین معمولا ما deprioritize کاوش وجودی ما ارتباط تفکر است که هر دو آنها غیر ارزشمند و یا غیر دست یافتنی است. در نهایت به دنبال باطنی به درک وجودی ما آگاهی لوکس می شود از فیلسوفان و یا راهبان; می کند و دریافت لوح تقدیر در جریان اصلی در میان توده ها.

کتاب "O معشوق: در حال تبدیل شدن به, و فراتر از آن" ارائه می دهد واضح و روشن روش برای جراحی اکتشافی خود در عادی در سطح توده ها به کشف خالص زمینه آگاهی بود که همیشه در دسترس ما است ، این کتاب یک دعوت نامه به همه کسانی که تمایل به دسترسی به خالص بودن فراتر از سازه های ساخته شده تا ذهن و هویت. به عنوان یک قلم مو آن را به آرامی مالش دادن کردن گرد و غبار طراحی شده در سیستم باور خود محدود کننده ذهن است. هدف این است که به اصلاح شما را به چیزی فوق العاده ای مانند یک superhuman روانی فرد روشنفکر و یا فکری ، اما برای بازگرداندن بودن خود را به آن باطنی و وجودی دولت در حالی که در زندگی روز به روز واقعیت است. آن را به دست آورد جامد ارائه دیدگاه ها و شیوه های ملایم برای تعمیق آگاهی از بودن و شدن. لذا به عنوان یک کاتالیزور این بینش به ارمغان می آورد در مورد تغییر در شما به بزرگ تر شدن خود را انباشته محدودیت ها و اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به زمینه آگاهی خالص جریان در عین حال بی بند و بار.

این کتاب توسط سازمان به چهار بخش. سه بخش اول پر از شعر, فلسفه, زنده تصاویر و عالی تصاویر به نگه دارید تا با علاقه و به آرامی باز کردن گره ذهنی. لذا در بخش چهارم ارائه یک مدیتیشن با تمرکز حواس روش سازمان یافته به چهار روش ساده و در عین حال عمیق گام: شناخت, ایجاد, زندگی و حرکت فراتر از آن. آن را قادر می سازد شما را با ابزارهای عملی به فراتر از هدف تجارب ساخته شده تا از افکار و احساسات و احساس و حس خود را به آگاهی ذهنی. این بینش بی قید و شرط آگاهی است که در منبع ذاتی و acausal شادی که متاسفانه ذهن ما اختراع در خارج از جهل. آخرین گیلاس در کیک نتیجه گیری فصل که نشان می دهد که هیچ قطعیت اما تداوم. بنابراین یکی باید نگه دارید در رفتن و....

این کتاب شما را تبدیل به سرعت اگر شما آن را مصرف به آرامی!
 
"ای عزیز" توسط Shunya Pragya رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (6/12/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088PFHCJQ.

"ای عزیز" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:
 
"یک دوست در دو گروه توصیه می شود این کتاب هنگامی که ما بحث در مورد نحوه بستن چندین آدرس که باقی می ماند به طور مداوم باز کردن در ما 'دنیوی ذهن. برای برخی از زمان در حال حاضر من شده اند بررسی معنویت در آن عمق و نفس است. عقل از سر فرزانگان و seers از شرق گوتام بودا و دیگران را صرف در تمام طول زندگی خود تحصیل و زندگی و رنج و خوشبختی واقعی را به داخل سفر و رستگاری.

نویسنده در این کتاب Shunya Pragya مورد بحث باستان فلسفه مدرن با احساسات/اتصالات. برای مثال او می گوید: "اسکن برچسب از درد و رنج خود را و رفتن عمیق تر از برچسب - را ساخت". نویسنده سوال "چه چیزی درست است آزادی ؟ - داشتن زمان بیشتر برای انتخاب قدرت بیشتر" – AC

"این بسیار شگفت انگیز زمانی که شما پیدا کردن کسی که با این جمله به وضوح درک و همچنین با استعداد با بیان این که از طریق نثر و شعر است. Shunya است که استعداد و توانایی خود را برای هدایت خوانندگان از طریق سفر به درون خود و فراتر از آن باعث می شود این کتاب را باید بخوانید. اگر شما شده است خواندن دیپاک چوپرا یا اکهارت تولی و جمله پس از آن شما باید مطلقا خواندن این کتاب به عنوان نویسنده به نظر می رسد به صحبت کردن از طریق تجربه های شخصی خود را به جای خشک فلسفی مطالعه است. به عنوان Shunya می گوید: "من هیچ پاسخ برای به اشتراک گذاشتن اما من می دانم که چگونه برای قرار دادن سوالات به رختخواب. من هیچ دانش برای آشتی بخش از جهان, اما من می دانم که عقل از وحدت وجود است." – Prafull L.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

از سنین پایین Shunya (نویسنده تخلص به معنی خالی) عمیقا کنجکاو در مورد ماهیت واقعیت اساسی بدن و ذهن ما چارچوب است. و از روزهای مدرسه خود را, او شروع به کاوش های مختلف فلسفه و معلمان با حس کنجکاوی شدید. در طول زمان او تمرین چندین فرم یوگایی-تکنیک های مراقبه که او را دوست دارد برای به اشتراک گذاشتن با دیگر کنجکاو روح به همراه شخصی خود را آموخته است و راه مستقیم.

او خود تعریف هدف شما این است به تنظیم مجدد آگاهی انسان در پایه وجودی سطح که در آن طبیعت از تجربه و experiencer است که به طور مستقیم متوجه شدم در یک راه طبیعی است. در نتیجه ما عمیقا در ارتباط با وجود و در حالی که جشن ما انسان تجسم.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن