اوماها (روباز انتخابی) جوش پس از اتهامات در مرگ سیاه معترض

اوماها (روباز انتخابی)—معترضان بیرون آمد و توسط صدها نفر در جمعه شب پس از دادستان در این نبراسکا, شهرستان تصمی

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

اوماها (روباز انتخابی)—معترضان بیرون آمد و توسط صدها نفر در جمعه شب پس از دادستان در این نبراسکا, شهرستان تصمیم به اتهام یک بار صاحب که به ضرب گلوله یک جوان سیاه به مرگ در طی ناآرامی های دو شب پیش از آن.

"ما نمی خواهد اجازه دهید دیگران میگیرد ما و یا ما را بترساند. ما همچنین نمی خواهید به پذیرش افرادی که تنزل ما به عنوان یک مردم" Tyreese Johnson, 20 گفت: روزانه وحش.

Kimana بارنت, 18 بیرون آمد با دوستان او بعد از دیدن اخبار در مورد تیراندازی در رسانه های اجتماعی. "شما هرگز در مورد چیزی شبیه به این در اوماها (روباز انتخابی). آن قرار است به اتفاق می افتد تنها در شهرهای بزرگ" او گفت:. "این مانند یک what-the-برو حاضر است."

اعتراض در بازار بخش در ابتدا مسالمت آمیز صحنه با برخی از بسیاری از پلیس گرفتن زانو در همبستگی با جمعیت است.

اما تبدیل همه چیز زشت پس از حکومت نظامی به تصویب رسید و برخی از بطری آب پرتاب شد با افسران و اعضای گارد ملی صعودی در و دستگیری مردم—از جمله روزنامه نگاران معاف از حکومت نظامی—یکهو.

شهر شده بود نیروبخش برای مشکل در تمام طول روز با کسب و کار و دفاتر مرکز شهر بسته و حتی قبل از Douglas County وکیل همین Kleine اعلام کرد جیک گاردنر نمی خواهد به اتهام قتل جیمز Scurlock 22 ساله در جریان درگیری شنبه شب.

"اقدامات تیرانداز نوار صاحب شد توجیه" Kleine گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"این تصمیم ممکن است محبوب," او اضافه شده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی Kleine بازی چند ویدئو کلیپ از یک دقیقه-رویارویی طولانی که آشکار بین گاردنر صاحب کندو و گتسبی nightspots و یک گروه کوچک از افراد جوان است.

این فیلم نشان داد گاردنر 38 ساله سابق دریایی و 68 ساله پدر ایستاده در خارج از Gatsby که در آن پنجره ها شکسته شده بود که اعتراضات ناشی از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس تفویض به خرابکاری.

پدر در خیابان راه می رفت به مقابله با این جوان سیاه مردان, هل یکی از آنها و پس از آن رو "decked" و به عقب رانده حدود 10 پا Kleine گفت.

جوان گاردنر پس از آن مواجه شده و نشان داد که او حامل اسلحه Kleine گفت. ناگهان تصویری را نشان می دهد دو نفر از افراد جوان به اتهام گاردنر زدم و او را به یک گودال در خیابان—که در آن نقطه او اخراج دو عکس ادعا کرد او هشدار.

اواز یا موسیقی دو نفری فرار کردن و پس از آن "جیمز Scurlock جهش در بالا بر او" Kleine گفت. گاردنر "اخراج بیش از خود را پشت" و آمار Scurlock در ترقوه او را به قتل.

Kleine گفت گاردنر به پلیس و دادستان ها نسخه خود را از حوادث: "او التماس و التماس کرد برای این فرد برای گرفتن. این فرد در تلاش بود که در تفنگ خود را."

"او می گوید: من در ترس زندگی من پس من از کار اخراج شات" دادستان اضافه شده است.

Scurlock که پدر نیز به نام جیمز به خبرنگاران گفت که او می خواست یک هیئت منصفه empaneled به بررسی شواهد و تصمیم گیری.

"من صادقانه احساس می کنم که اگر آقای گاردنر پدر را نگه داشته و خود را به دست خود این حادثه رخ نمی داد در آغاز," او گفت:.

"آنچه من می خواهم عدالت است نه پاسخ سریع."

دولت ایالت جاستین وین اشاره کرد که Kleine اذعان گاردنر مجوز برای سلاح پنهان منقضی شد اما او نمی خواهد به اتهام در ارتباط با آن است.

"در این جامعه ما پیگیر سیاه و قهوه ای و افراد بسیاری برای چیزهایی مثل ما فقط تماشا" وین گفت. "ما به تماشای یک ویدیو که در آن هر کس دیگری را بدست اتهام چیزی."

حتی قبل از نمایش فیلم Kleine بود castigated سیاستمداران محلی برای آن را "خونسرد قتل" گفت: گزارش های رسانه های اجتماعی است که نژادی تهمت استفاده شد نمی شد با پشتیبانی از ویدئو و یا با شهادت از Scurlock و معترضی.

او همچنین گفت که چند دقیقه قبل از قتل Scurlock گرفتار شد تصویری, خرابکاری لابی یک ساختمان در خیابان. "اما من فکر نمی کنم که مربوطه در این زمان" Kleine اضافه شده است.

برای گاردنر بازداشت شده است در اتهامات جنایی حداقل چهار بار سوابق نشان می دهد.

در سال 2013 پلیس او را برداشت تا در حمله و اتهام باتری و همچنین ضربه او را با یک تعداد از عدم بگویید یک افسر او پنهان handgun. تفنگ شارژ برکنار شد در یک درخواست معامله است که تو را دیدم او را پرداخت 200 دلار جریمه.

در سال 2011 پس از دستگیر به اتهام رانندگی بی پروا او نیز به اتهام حمل سلاح پنهان که بود کاهش داد به اخلال در صلح در مذاکرات معامله که منجر به 200 دلار خوب است.

گاردنر رکورد نیز شامل دو دستگیری از سال 1998 و 1999 یکی برای رانندگی بی پروا و یک سوم حمله درجه و تعدادی از جرائم رانندگی.

سوابق دادگاه است که ارائه جزئیات هر یک از دستگیری در دسترس نیست. گاردنر خانواده کاهش یافته است به نظر و حاضر به ارائه روزانه وحش با نام خود وکیل است.

Scurlock نیز تا به حال سابقه کیفری—اما مسلما نمی خواهد شناخته شده اند گاردنر. آن را شامل یک روز حبس برای بزه حمله در سال 2019 و 90 روز حبس برای بزه حمله های داخلی در بهمن ماه است. یک 2014 سرقت مسلحانه شارژ بود کاهش داد و به دزدی و سوابق نشان می دهد.

خود توصیف آزادیخواه گاردنر شده بود یک منبع اختلاف در اوماها (روباز انتخابی) و قبل از آخر هفته گذشته.

در سال 2016 او باعث دیوانگی زمانی که او نوشت: در Facebook که زنان تغییر جنسیت باید به حال خود را "زائده" برداشته شود اگر آنها می خواهند به استفاده از زن حمام و سرویس بهداشتی.

"من درخواست نما عامیانه به استفاده از دو جنس رخ میدهد... حمام," او گفت: World-Herald در آن زمان است. "من فکر نمی کنم آن را بزرگ بپرسید."

کندو نیز شده بود هدف از چندین شکایت در رسانه های اجتماعی که در آن تبعیض علیه سیاه مراجعان با یک نفر به tweeting که گاردنر شخصا حاضر ورود به شوهر در حالی که اجازه دادن به او سفید برادر در رفتن.

در سال گذشته دولت مشروب اقتدار هشدار به گاردنر برای عدم همکاری با پلیس بودند که به بررسی امکان حمله به سایت.

او شده است به جلو در مورد سیاسی و دیدگاههای فلسفی. در سال 2017, در حالی که در واشنگتن به حضور رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مراسم تحلیف او در مورد انقلاب و سپس در جریان است.

"هر کس حق دارد به صحبت می کنند ذهن خود را," او گفت: پوشیدن یک مغلوب ساختن پیشی جستن سرعت باد با سگ خود را برون در MAGA جلیقه. "هر کس دوست دارد سگ تا زمانی که آنها را ببینید جلیقه او گفت:" از راهپیمایان.

او ارسال شده یک عکس در سال 2017 از خود و برون نما با Donald Trump Jr., با عنوان: "اینجا مردی است که بازده ایمیل های من 100 درصد از زمان ، #FAKENEWS #BRONANDDON."

با گزارش توسط ویلیام Bredderman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن