'در حاشیه': خشونت پلیس درگیری حمل وحشتناک COVID آینده

کلمه "بی سابقه ای" استفاده شده است آگهی nauseam در ماه های اخیر اما زمانی که مقامات بهداشت عمومی سعی در روز یک

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

کلمه "بی سابقه ای" استفاده شده است آگهی nauseam در ماه های اخیر اما زمانی که مقامات بهداشت عمومی سعی در روز یکشنبه به پیش بینی بالقوه فاجعه بار اثر از سراسر کشور خشونت پلیس تظاهرات در میان مرگبار بیماری همه گیر به نظر می رسید سخت به پیدا کردن یک جایگزین مناسب.

بعد از ماه های سخت کوش اجتماعی فاصله برای جلوگیری از COVID-19 انتقال آمریکایی در شهرستانها عمده در سراسر کشور به خیابان ها ریختند در جمعیت عظیمی در این هفته در اعتراض به مرگ جورج Floyd—و دهه دیگر سیاه و میر در دست افسران پلیس—پس از 46 ساله کشته شد توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که هل یک زانو را به گردن او در حالی که او دست به دستبند رو به پایین در پیاده رو.

کارشناسان بهداشت عمومی و رهبران شهر در حال حاضر از ترس امواج جدید از COVID-19 شیوع بیماری می تواند به بدتر شدن عفونت اعداد و تعمیق نابرابری نژادی در میان کسانی که به شدت بیمار توسط ویروس.

اعتراض خبرنگاران و افسران پلیس مجروح شدند در تورم تظاهرات که منجر به حکومت در بیش از 25 شهرستانها عمده شهری از کلرادو و تنسی به فلوریدا و کنتاکی و اوهایو. گارد ملی مستقر شد در مینه سوتا گرجستان و شهرهای شیکاگو و لس آنجلس.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف خواست تظاهرکنندگان در شهر خود به دنبال COVID-19 آزمون پس از حضور در تظاهرات به خصوص با توجه به نصب شواهدی وجود دارد که این بیماری همه گیر است که "کشتن سیاه و قهوه ای مردم در شماره های بالاتر." کف گفته سی ان ان جیک Tapper, میزبان دولت از اتحادیهروز یکشنبه صبح که او "بسیار نگران" درباره COVID-19 سنبله در هفته های آینده.

"ما در حال از دست دادن بینایی از بسیاری از چیزهایی که در حال حاضر" گفت: پایین. "از دست دادن بینایی از این واقعیت است که وجود دارد به تغییر در این کشور به عنوان آن مربوط به روابط نژادی در این کشور است. وجود دارد به تغییر در این کشور وقتی که می آید به رهبری در این کشور است. وجود دارد به تغییر عنوان آن مربوط به سیستم مراقبت های بهداشتی ما و چگونه ما از رنگ جوامع در حال دریافت مراقبت های بهداشتی در این کشور است. اما در حال حاضر ما در حال صحبت کردن در مورد اتومبیل سوزانده و کسب و کار در حال تخریب. و هنوز هم وجود دارد بسیاری از مسائل است که درست قبل از ما که ما از دست ندهیم."

هر چند بسیاری از کشورهای در ادامه به فاز از اقامت در خانه سفارشات در این ماه نزدیک به یک دوجین هفته گذشته دچار افزایش روزانه مورد شمارش ویروس کشنده که تا به حال آلوده بیش از 1,773,020 آمریکایی کشته و بیش از 103,853 که از صبح روز یکشنبه.

مینه سوتا در کمیسیون بهداشت و درمان و مینیاپولیس شهردار یعقوب فری هم هشدار داد که این تظاهرات به احتمال زیاد ایجاد سنبله در, عفونت, natural redhead یک بحران در بالای دیگری. مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz در روز شنبه گفت که او نگران است که معترضان به اندازه کافی اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک در تظاهرات.

"من ادامه خواهد داد به استرس به دلیل آن به نظر می رسد مانند یک عمر پیش: ما هنوز در وسط یک بیماری همه گیر و گذشت از 1 ، 000 مرگ و میر دیروز گفت:" Walz. "ما هنوز بیمارستان ها در آستانه تاخت و تاز کردن با COVID-19."

این نگرانی تکرار شد در روز یکشنبه توسط رهبران شهرستان از لس آنجلس به بالتیمور و کارشناسان بهداشت عمومی موافقت کردند که بسیار جدی شیوع بیماری می تواند به دنبال این هفته در سراسر کشور تظاهرات.

"آن را بسیار به احتمال زیاد" دکتر گفت: بریتنی Kmush استادیار در دانشگاه سیراکوس که متخصص در اپیدمیولوژی, جهانی, بهداشت و بیماری های عفونی. اما آن را سخت به پیش بینی" چه زمینه ممکن است بدترین خوشه در چند هفته آینده به دلیل وجود دارد هیچ سابقه تاریخی برای توده نا آرامی های مدنی در میان جهانی از همه گیر. اما عوامل متعددی وجود دارند که ممکن است برای کمک به آماده سازی بهداشت عمومی ادارات Kmush گفت: روزانه وحش.

مقامات باید این مناطق با طولانی ترین مدت تظاهرات گفت Kmush در علاوه بر این به کسانی که با اکثر شرکت کنندگان فریاد یا آواز تماس فیزیکی و سفر.

"هر زمان که شما یک تجمع بزرگی از مردم که کاتالیزور" گفت: Kmush. "اگر شما یک فرد است که انکوبه یا بیمار آنها می تواند گسترش آن به چند نفر دیگر."

اما معترضان گفت: بارها و بارها در مصاحبه های که آنها درک قمار آنها در حال ساخت است.

"این خوب نیست که در وسط یک بیماری همه گیر ما باید از اینجا خطر زندگی ما" 25 ساله سیاه زن اسپنس اینگرام گفت: آسوشیتد پرس روز جمعه در آتلانتا.

هر چند Ingram آسم و نگران در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد اگر او قرارداد virus او گفت: اخبار سایت:: "من باید به اعتراض برای من زندگی و مبارزه برای زندگی من تمام وقت."

Kmush مشاوره به کسانی که در خیابان ؟ پوشیدن ماسک حفظ فاصله تا آنجا که ممکن است و فکر می کنم که شما ممکن است در معرض در خانه یا در محل کار.

"اگر شما در خارج از اعتراض و به طور معمول مراقبت از بستگان سالمند سعی کنید به شخص دیگری برای انجام این کار برای چند هفته. تعادل خود را از خطر با خطر از افرادی که شما را در تماس با آمد غالبا" او گفت:.

چگونه معترضان سفر به رویدادها خواهد بود "مهم" در پیش بینی شیوع بیماری گفت: لارنس Gostin که هدایت اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون و سازمان بهداشت جهانی همکاری مرکز ملی و جهانی سلامت قانون است. "اگر آنها توقف در رستوران ها با استفاده از حمام و با در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی همه آن چیزهایی که در حال کمک به این ویروس حرکت از یک مکان به مکان دیگر از آنجا که انسان ها بردار" او توضیح داد.

در سطح فردی گفت: Gostin "اگر شما اصرار بر رفتن دستکش یکبار مصرف پوشیدن یک ماسک و اقامت 6 تا 10 فوت دور از هر گونه اعتراض. هنگامی که شما را ترک, مطمئن شوید که شما خود منزوی و دست خود را کاملا بشویید." برای بهداشت عمومی مقامات Gostin گفت: جامعه مبتنی بر آزمایش تصادفی است که بهترین راه برای ایجاد یک سیستم هشدار دهنده برای شیوع بیماری های جدید.

"ما می دانیم این است که به احتمال زیاد به یک تقویت رویداد و اگر ما نمی تواند یک دسته بر روی آن به سرعت گسترش آن می تواند از کنترل خارج شود," او اضافه شده است. "ما باید مراقب باشید که نژادی و بی عدالتی نیست مرکب سلامت بی عدالتی است."

با وجود این خطرات حتی متخصصان پزشکی شده اند حاضر به پرش به نزاع.

به عنوان یک دکتر در لباس مالش و اعتراض در مرکز بارکلیز در بروکلین گفت: یک خبرنگار در روز جمعه: "چگونه من می تواند صرفه جویی در زندگی کسی اگر یک پلیس [افسر] زانو زده بر گردن؟"

"من پیدا کردن آن بسیار دشوار است بدانید که واقعا چه کاری انجام دهید—و یا چه کسی توصیه می کنم," گفت: دکتر اروین Redlener مدیر مرکز ملی برای آمادگی در دانشگاه کلمبیا و متخصص در ایالات متحده آمادگی برای بیماری های همه گیر. "این بسیار مهم است برای افرادی که به اذعان سابقه طولانی از سوء استفاده و نابرابری شده است که تجربه شده توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و هیچ سوالی وجود دارد که کم درآمد و اقلیت جمعیت در رنج و درد و رنج خواهد بود—بزرگترین تاثیر این ویروس."

در حالی که Redlener گفت: روزانه وحش در روز یکشنبه که او آگاه از هر مستند مطالعات نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که گاز اشک آور همراه با رمان coronavirus شواهدی وجود دارد حداقل در کوتاه مدت آسیب ریه که مخلوط با یک فوقانی تنفسی بیماری می تواند خطرناک باشد.

"مردم هستند که معترض هستند تحت مقدار زیادی از استرس روانی در حد نزدیکی به افراد دیگر, و آنها در حال گرفتن در معرض گاز اشک آور که ممکن است قرار داده و آنها را در معرض خطر بیشتری برای عفونت های شدید اگر خود را به ریه ها آسیب دیده," او گفت:. (Kmush موافقت با آن ارزیابی کرد و گفت: "من می توانید ببینید که چگونه یک ریه محرک و این ویروس در همان زمان می تواند یک ترکیب خوب, اما من فکر نمی کنم ما می دانیم و در عین حال چگونه این دو ارتباط برقرار خواهد شد.")

اما Redlener نسبت به این تصمیم اعتراض—در تقاطع این عوامل خطر—به انتخاب و برای اجرا به یک ساختمان در حال سوختن برای نجات یک کودک است.

"من مطمئن هستم که آنچه توصیه می شود که شما باید چشم پوشی است ؟ که ما در حال داشتن یک بیماری همه گیر بنابراین شما لازم نیست اعتراض ؟ شما باید این tinderbox که منفجر شد با این قتل" او ادامه داد. "مردم همه گیر نگرانی به سمت در حالی که آنها را به خیابان ها و ابراز خشم نه فقط در مورد مینیاپولیس اما در مورد گذشته 400 سال از بودن آمریکایی های آفریقایی تبار در آمریکا است."

"انجام آنچه شما باید انجام دهید و ما به مقابله با آن پس از آن گفت:" Redlener.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب