نظر: اتحادیه آفریقا نوبت 18 اما هنوز نشده رشد

اتحادیه آفریقا علائم آن 18 تولد در 9 ژوئیه سال 2020 است. راه اندازی شد برای کمک به تبدیل آفریقا به یک واحه صلح

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

اتحادیه آفریقا علائم آن 18 تولد در 9 ژوئیه سال 2020 است. راه اندازی شد برای کمک به تبدیل آفریقا به یک واحه صلح و توسعه AU رویایی برای این قاره است که هنوز هم یکی از دور می نویسد: DW را اسحاق Mugabi.

اتحادیه آفریقا راه اندازی شد در سال 2002 به جای این سازمان برای وحدت. سلف خود مشاهده انتقادی برای عدم به آدرس بسیاری از قاره مسائل از جمله فقر و ضعف اقتصادی و برای آن سیاست عدم دخالت در امور کشورهای عضو آن. آن را به دست آورده شهرت برای بودن صرف صحبت کردن در فروشگاه.

AU آمد مجهز به قوی تر اداری مکانیزم قدرت بیشتری از مداخله و یک نیروی مسلح مجهز برای مداخله بشر دوستانه.

اما همه که متوقف نشده AU انتقال در 18 سال گذشته به یک مفصل تر صحبت فروشگاه نسبت به سلف خود.

موج خوشبینی

تاسیس اتحادیه آفریقا شد یک نقطه عطف عمده مورد تحسین قرار گرفته در سراسر قاره — تولد نوزاد جدید کيندلينگ امید آن خواهد بود پرورش به یک فرد بزرگسال هر کس می تواند افتخار.

که کودک در حال حاضر رشد کرده است. اما آن پدر و مادر ما آفریقایی ها هستند نامطمئن از آینده آن است.

دلیل این است که او به نظر می رسد بیشتر یک مورد از یک کودک که با وجود رسیدن به سن 18 سالگی به نظر می رسد در گیر بلوغ — یک کودک قادر به بلند شدن در صبح و تمیز کردن آن کثیف اتاق کودک است که به طور دائم squabbling با خواهر و برادر خود.

این است که با AU شکست به یک کاندیدای واحد برای رئیس بعدی سازمان تجارت جهانی و یا حتی بیشتر embarrassingly به تازگی خالی شورای امنیت سازمان ملل متحد صندلی.

کمبود بودجه

Portrait photograph of Isaac Mugabi, DW Africa

اسحاق Mugabi یک ویرایشگر با DW آفریقا میز

برای سال های بسیاری از رهبران آفریقایی شده اند جلسه در AU ستاد در آدیس آبابا, اتیوپی به بحث در مورد این قاره با چالش تعهدات و چشم انداز آینده.

اما قطعنامه های ساخته شده توسط AU — که تا حد زیادی وابسته به اروپا اهدا کنندگان — به ندرت اجرا شده به دلیل برخی از پروژه های بیش از حد گران هستند به در محل قرار داده.

سعی کنید برای حل این مشکل از سالها پیش AU راه اندازی یک کمیسیون به ریاست رواندا رئیس جمهور پل Kagame به آمد تا با راه هایی برای آفریقا برای تامین مالی فعالیت های چنین به عنوان حافظ صلح.

بسیاری امیدوار رهبران آفریقایی خواهد تجمع در پشت این کمیسیون توصیه های مشخص شده در چه لقب گرفته است 'Kagame گزارش'. اما جدا از قاره آفریقا توافقنامه تجارت آزاد (AfCTA) که امضا شده توسط 49 از AU 55 عضو هیچ چیز زیادی انجام شده است در مورد بقیه توصیه.

در این گزارش پیشنهاد کرده بود لاشی سهم جمعا به 0.2 درصد از کل صادرات از کشورهای عضو اما برخی از کشورها گفت: باید آن را داوطلبانه به جای اجباری.

هیچ پایانی برای درگیری

UNAMID troops from Tanzania conduct a routine patrol

AU اتحاد نیروهای نظامی در Dafur به عنوان بخشی از یک ماموریت مشترک با سازمان ملل متحد

AU است ساخت برخی از تلاش های صلح در سومالی و در دارفور سودان. اما درگیری توسط بازیگران غیر دولتی مانند جهادی شورش در شمال مالی و دریاچه چاد حوضه Anglophone Ambazonia طلبان در کامرون و جنگ در لیبی را تبدیل آفریقا به بیشتر تئاتر جنگ از همیشه قبل از.

از AU سازنده عمل اجازه می دهد تا آن را به دخالت در مورد درگیری های داخلی مانند کامرون و لیبی.

ادامه مطلب: نظر — چرا اتحادیه آفریقا باید نادیده کامرون

در عین حال حتی اگر آن 'خاموش کردن اسلحه توسط 2020' ابتکار راه اندازی شد برای رسیدن به یک جنگ آفریقا AU است که عدم عمل می کنند.

به ویژه در لیبی که در آن درگیری کشیده شده در کشورهای دیگر مانند مصر و ترکیه و امارات متحده عربی و روسیه حضور نظامی ارتش در این قاره باید دغدغه سازمان است.

شکست سازمان ملل صندلی

اما شاید او بزرگترین کسری تا به حال شکست خود را به فشار به صورت دائمی صندلی در همه قدرتمند شورای امنیت سازمان ملل متحد.

دائم صندلی آن را بیشتر نفوذ به بازی یک نقش بزرگتر در سازمان ملل متحد بحث از آنجا که بسیاری از تصمیمات گرفته شده در مقر سازمان ملل در نیویورک تاثیر منفی این قاره است.

اواخر سابق رئیس جمهور زیمبابوه رابرت موگابه در حالی که توزیع بیش از AU صندلی چهار سال پیش خواستار اصلاحات در شورای امنیت سازمان ملل.

در یک سخنرانی آتشین او در مورد سازمان ملل متحد برای ادامه تسلط کشورهای فقیر دریافت تشویق ایستاده زمانی که او به پایان رسید. اما پس از آن آفریقا شاهد بیشتر تسلط آن در اقتصاد کشورهای توسعه یافته مانند چین است.

مسائل مربوط به پول و نگرانی چین

کمبود بودجه برای اجرای AU یکی دیگر از موانعی که نیاز به درمان فوری. چرا که در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حال تلاش برای مقابله با فقر بسیاری از متوسل به اخذ وام های از چین است که آنها به سختی می توانید استطاعت به بازپرداخت.

این بدان معنی است که آنها نمی باید بسیار بیش از سمت چپ برای او ساخت آن را سخت برای سازمان به صندوق برخی از آن برنامه های بلند پروازانه.

علاوه بر این چین تامین مالی جدید AU ستاد به لحن 200 میلیون دلار (€180 میلیون).

ادامه مطلب: چین رد 'مضحک' اتحادیه آفریقا مقر جاسوسی, گزارش

African Union building in Addis Ababa

اتحادیه آفریقا ساختمان در آدیس آبابا شد یک "هدیه" از چین

به گفته ناظران چین نیز خریداری نفوذ در سازمان به عنوان آن را بیشتر گسترش شاخکهای خود و نفوذ اقتصادی در آفریقا است.

تولدت مبارک

با چند AU اعضای متحده به رهبری autocrats و موهای خاکستری رهبران جدا از نیازهای قاره اکثریت نسل جوان آن را سخت به تصور کنید که او به طور ناگهانی شروع به واقعا فشار برای استقلال اقتصادی و پان-آفریقایی دموکراسی است که ما نیاز داریم.

به هر حال بیایید جشن تولد 18 از ما کودک نابالغ. و شاید به عنوان اتحادیه آفریقا ضربات شمع بر روی آن کیک تولد ما می خواهید برای یک معجزه است که ما هجده ساله به طور ناگهانی نشان می دهد نشانه هایی از بلوغ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن