نظر: هنگ کنگ از دست داده است

اگر چین نیست و در صورت عواقب جدی خود را برای حمله به هنگ کنگ و آزادی های مدنی در یک حمله نظامی به تایوان است ت

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

اگر چین نیست و در صورت عواقب جدی خود را برای حمله به هنگ کنگ و آزادی های مدنی در یک حمله نظامی به تایوان است تنها یک ماده از زمان می گوید: الکساندر Görlach.

چین ملی تنظیم شده است به تصویب آن پیشنهاد جدید "قانون تامین" این هفته دور زدن هنگ کنگ قانونگذاران و به عنوان به طور گسترده ای می ترسید توسط جامعه بین المللی به طور موثر به پایان دادن به این سرزمین خودمختاری.

قانون خواهد یاغی بیانیه در حمایت از دموکراسی و آزادی و حقوق بشر نام تجاری آنها را اعمال براندازی یا فتنه که تضعیف ملی چین برود.

یک بار دیگر چین را مستبد چین و رهبران حزب در حال نقض هنگ کنگ اساسی قانون مینی اساسی که در محل قرار داده شد که خاک تحویل داده شد و برگشت به چین از انگلستان در سال 1997.

ادامه مطلب: نظر: پکن خم آن عضله در هنگ کنگ

چین نه احترام به قانون

در سال گذشته پکن اقدام به هنگ کنگ استرداد قانون اصلاح اجازه می دهد تا برای مردم آن یافت می شود مشکل ساز می شود سعی در سرزمین اصلی چین است. اما چین نیست احترام به حاکمیت قانون و فشار خود را برای دیدن هنگ کنگ استرداد قانون اصلاح خدمت تنها یک هدف: به سرکوب مخالفان و قرار داده و آنها را پشت میله های زندان.

دو میلیون دلار هنگ Kongers به خیابان ها ریختند در تظاهرات مسالمت آمیز در برابر برنامه ریزی اصلاح. پس از ماه ها تظاهرات, کری لام — نصب توسط پکن به عنوان قلمرو ارشد اجرایی در نهایت مجوف در اکتبر 2019 و کنار گذاشتهشدن اصلاح. او پرداخت قیمت برای عدم تمایل خود را به عمل در هنگ کنگ طرفدار دموکراسی اردوگاه برنده توسط یک زمین لغزش در ماه نوامبر انتخابات محلی در نظر گرفتن 17 منطقه 18 منطقه شوراها.

پکن خشمگین بود و در هنگ کنگ قانونی در انتخابات برنامه ریزی شده برای سپتامبر آینده pro-پکن قانونگذاران به احتمال زیاد از دست دادن کرسی های خود را به عنوان به خوبی. از این رو دلیلی برای این لایحه جدید که اجازه خواهد داد که پکن به طور کامل دور زدن هنگ کنگ مجلس و مقامات قدرت خودسرانه بازداشت هر کسی آن را بداند "تروریست" — رهبران دموکرات در میان آنها است.

پکن در حال حاضر شده است با زور آن را در تلاش برای تضعیف دموکراسی اردوگاه. در اوایل ماه آوریل پیشرو در هنگ کنگ بازداشت شدند به سابقه. هر کسی به دادگاه ممنوع است از در حال اجرا است.

تایوان بعدی ؟

متاسفانه هنگ کنگ از دست داده است. اما چین در حال حاضر باید به احساس عواقب جدی برای اقدامات خود را. وگرنه جسارت آن موفقیت آن تلاش خواهد کرد به ضمیمه همسایه جزیره تایوان که تقسیم کردن از سرزمین اصلی پس از چینی ها جنگ داخلی در سال 1949. حزب کمونیست چین است که خم جهنم در خرد کردن تایوان موفق دموکراسی ترس آن می تواند الهام بخش یک دموکراسی در خانه.

ادامه مطلب: هنگ کنگ فعال مارتین لی: "من می دانم که عدالت در کنار من'

دموکراتیک و جامعه بین المللی باید در نتیجه اعمال تحریم بر استبدادی چین وادار کردن آن به چوب به آن وعده داده است. آلمان باید در کنار ایالات متحده و انگلستان که در حال حاضر ساخته شده گام در این جهت است. روابط دیپلماتیک خود با تایوان را باید تقویت و اطمینان از کمک های نظامی ارائه شده باید در مورد یک حمله.

پینگ باید احساس فشار بین المللی

سنت آگوستین اصلی مدافع فقط تئوری جنگ گفت: آن توجیه است برای آمدن به کمک یک ملت است که در حال حمله است بدون هیچ دلیل. اوباما بارها تهدید تایوان با جنگ و الحاق. در حال حاضر زمان برای ارسال یک پیام روشن است: چنین رفتار غیر قابل قبول خواهد بود و خواهد ببینید چین از مطالعه حذف از جامعه بین المللی است.

ما باید کمک به هنگ Kongers — جوان و دارای تحصیلات عالی به طور خاص شده اند که به عنوان "تروریست" توسط چین برای شرکت در دموکراسی تظاهرات — اجازه می دهد آنها را برای شروع یک زندگی جدید در جهان آزاد. ما باید به عبارت دیگر آن را شفاف به چین است که ما جدی است. ما باید اقدام به جای چشم پوشی از ترس از پیامدهای اقتصادی.

الکساندر Görlach است یک عضو ارشد با کارنگی شورای اخلاق در امور بین الملل و عضو ارشد پژوهش در دین & International Studies Institute در دانشگاه کمبریج. او نیز برگزار شد تعدادی از علمی و مشورتی روسای, دانشگاه هاروارد, دانشگاه ملی تایوان و دانشگاه شهر هنگ کنگ است. او دارای درجه دکترا در دین مقایسه و زبانشناسی.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن