نظر: هیچ نجابت یا احترام

ساعت پس از مرگ اموزش Bader Ginsburg این mudslinging بیش از جانشین او آغاز شد. آن را شرم آور چگونه بی احترامی ج

توسط NEWSCENTERALS در 30 شهریور 1399

ساعت پس از مرگ اموزش Bader Ginsburg این mudslinging بیش از جانشین او آغاز شد. آن را شرم آور چگونه بی احترامی جمهوریخواهان هستند وقتی که می آید به مبارزه برای قدرت می نویسد: DW را اینس Pohl.

اموزش Bader Ginsburg چیزی بود اما سخت گیر. هنگامی که آن را به مبارزه برای او محکومیت دادگاه عالی عدالت سخت بود و از نظر تاکتیکی زرنگ و دانا. در دهه های او در مبارزه برای برابری جنسیتی و علیه همجنسگرایان تبعیض است. آن چه او را هر دو بت و عمیقا متنفر بودم. تعداد کمی از مردم هستند که می تواند باعث فعلی بخش در ایالات متحده برای تبدیل شدن به عنوان به وضوح آشکار به عنوان او انجام داد.

در حال حاضر او درگذشت در سن 87 سالگی پس از یک نبرد طولانی با سرطان است. و بحث در اطراف این موضوع از او جانشین نشان می دهد چقدر عمیق این فرهنگ سیاسی در آمریکا غرق شده — چگونه disrespectfully مردم و موسسات در حال درمان می شود وقتی که می آید به مبارزه برای حاکمیت بر این کشور را از اتهام.

تاثیر خاص این موسسه نمی تواند اغراق آمیز باشد. این تصمیم اخلاقی و اصول اخلاقی که بر طبق آن قوانین هستند در تفسیر ما — این که آیا به عنوان مثال سقط جنین قانونی باقی خواهد ماند و اینکه کارفرمایان هنوز هم می تواند در ممنوع از تبعیض علیه کارکنان خود را بر اساس هویت جنسی.

بیشتر بخوانید: آیا تهمت هم به نصب یک دیوان عالی کشور قاضی ؟

تجلیل از مرحوم

در واقع وجود دارد بسیاری در خطر است و از آنجا که دیوان عالی کشور منصوب می شوند برای زندگی Bader Ginsburg جایگزینی می تواند به تقویت جریان محافظه کار اکثریت در دادگاه برای چندین دهه و, سیمان, روشن, راست, سیاسی تغییر در ما. در عین حال نجابت دیکته است که شما را یک لحظه مکث سوگواری و افتخار دستاوردهای متوفی — صرف نظر از دیدگاه های سیاسی.

Ines Pohl

اینس Pohl سر DW واشنگتن دفتر

این تمرین سنت است که در نهایت به تقویت دموکراسی و همزیستی مسالمت آمیز ممکن است با وجود همه اختلاف نظر. جوامع باید قوانین طوری که آنها نمی افتد از هم جدا. احترام به مرده است و بخش مهمی از آن است. یک دلیل وجود دارد که چرا هر فرهنگ توسعه یافته متمایز مراسم عزاداری.

اما وجود دارد هیچ نشانه ای از هر یک از است که در حال حاضر در ایالات متحده است. اخبار Bader Ginsburg مرگ تا به حال به سختی شکسته زمانی که حزب جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل باز mudslinging بیش از او جانشین. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتظر تنها تا صبح روز بعد را روشن است که جمهوری خواهان انجام همه آنها می توانند برای پر کردن خالی دیوان صندلی قبل از نوامبر 3 انتخابات ریاست جمهوری.

رای دهندگان باید تصمیم بگیرید

این واقعیت که یک نقطه در دیوان عالی کشور حمل از جمله پیامدهای سیاسی بسیار زیاد است استدلال خوبی در حمایت از انتظار تا زمانی که آمریکایی ها باید تصمیم سیاسی که البته آنها می خواهند به. سپس تازه رئیس جمهور منتخب می تواند پر کردن مقام قضاوت مطابق با آن انتخاب شده ، اما جمهوری خواهان نیست علاقه مند با توجه به این نظریه دموکراتیک. آنها می خواهند به انجام همه چیز آنها می توانند برای پر کردن که دادگاه عالی صندلی. آن را به چهار سناتور جمهوریخواه رای گیری خود را در برابر حزب خواسته برای جلوگیری از نامزدی رفتن را از طریق, و بعید است.

آیا این تصمیم در نهایت کمک به رئیس جمهور فعلی باقی مانده است دیده می شود. این نیز ممکن است که کسانی که نمی خواهند برای رای دادن در این سال خواهد شد در حال حاضر انتخاب دموکراتیک چلنجر جو بایدن — حتی اگر انجام این کار است که به سادگی یک اعتراض به یک فرهنگ سیاسی است که می داند تنها دشمنان و علاقه مند است در احترام و همکاری های سازنده. و در نهایت آن را نیز ممکن است آخرین نشانه ای از عشق برای اموزش Bader Ginsburg.

این مقاله ترجمه شده از آلمانی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب