نظر: تنها تحریم ها را در چین متوقف کردن و فکر می کنم

اتحادیه اروپا تحریم های اخیر ضربات پنالتی مقابل چین برای اقدامات خود را در هنگ کنگ خوش آمدید, می نویسد طرفدار

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

اتحادیه اروپا تحریم های اخیر ضربات پنالتی مقابل چین برای اقدامات خود را در هنگ کنگ خوش آمدید, می نویسد طرفدار دموکراسی فعال ناتان قانون است. اما آنها نیاز به رفتن بیشتر آن را به عنوان تنها راه برای متوقف کردن چین افزایش استبداد.

در پاسخ به پکن سفت گرفتن در هنگ کنگ اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن گرفته اند و بزرگترین آنها هماهنگ اقدام به اعمال مجازات در چین بیش از آن بی پروا درمان این شهرستان را آزادی.

اقدامات طیف وسیعی از ارزیابی مجدد خود را استرداد موافقت نامه های, برای, کاهش, ویزا و پناهندگی فرصت برای هنگ کنگ شهروندان به تعلیق صادرات دوگانه و استفاده از فن آوری است که چین می تواند با استفاده از برای سرکوب نظارت و یا متوقف کردن ارتباطات جدید فراگیر امنیت قانون است.

به عنوان چین گسترش می یابد استبدادی نفوذ در خارج از کشور, اتحادیه اروپا حرکت می کند خوش است و واضح است که یک گام در مسیر درست است. آن متوجه می شود که چین می تواند تنها برگزار می شود, به حساب اقدامات تنبیهی به جای صرفا محکومیت.

Activist Nathan Law wearing glasses, t-shirt and shirt on a university campus' steps

ناتان قانون استعفا داد به عنوان رئیس جنبش دموکراسی خواهی Demosisto در هنگ کنگ برای ایمنی خود را

پکن به طور فزاینده تحمل

برای سال جهان برگزار شد اعتقادات قوی است که چین می تواند تبدیل از طریق روابط اقتصادی و صلح آمیز مذاکره است. اما پکن استبدادی گسترش در خارج از کشور در سال های اخیر ثابت می کند مخالف است.

به جای تبدیل شدن به بیشتر تحمل لیبرال ارزش ها و آرمان های دموکراتیک پکن در حال تبدیل شدن بیشتر خصمانه نسبت به جامعه مدنی و اعمال شدید دیپلماتیک برای فشار بر دیگر کشورها است.

با اقتصادی خود را بلند و جهانی کمپین تبلیغاتی چین در تلاش است تا به سکوت داخلی و خارج از کشور شدند. وکلای حقوق بشر مدنی و گروه های مردم در تبت سین کیانگ و همچنین هنگ کنگ چهره بی رحم سرکوب.

بین المللی جوامع و کسب و کار مجبور به سکوت در مسائل حقوق بشر برای ترس از چین و تهدید اقتصادی اقدامات تلافی جویانه. این همه اثبات آن است که درگیری مستقیم بین استبداد و آزادی.

هنگ کنگ نشان می دهد چین جهت سفر

هنگامی که به عنوان تنها free beacon در چین خاک هنگ کنگ است برای نشان دادن پکن تمایل به پایبندی به قوانین بین المللی و ارزش های لیبرال.

حذف کردن وعده خود در سازمان ملل متحد در زمینه پیمان بین المللی پکن است که پایان دادن به شهر آزادی با هجوم بین المللی منتقدان و اعمال قانون سخت گیرانه در برابر اراده مردم است.

فقط چند روز پیش چهار نفر جوان بودند دستگیر ملی توسط ماموران امنیتی به اتهام تحریک به تجزیه طلبی خود را آنلاین سخنرانی. روز بعد پکن برگزار ظالمانه ترین سیاسی پاکسازی و رد صلاحیت دموکراسی نامزدها در سراسر طیف از انتخابات با این بهانه که آنها مخالف امنیت ملی قانون است.

به وضوح چین در حال انجام آن Orwellian حمله در خاک باقی مانده ستون از استقلال است.

Hong Kong pro-democracy protesters wear masks and hold up a flag calling for independence

Indepedence اعتراضات ادامه داد: در هنگ کنگ پس از بحث امنیتی جدید قانون معرفی شد

اتحادیه اروپا و دیگر باید با هم کار کنند

بنابراین اروپا اخیر دوباره تعدیل سیاست خود را در چین نشان می دهد آن است که شروع به جستجو برای یک رویکرد اصولی در میان پکن نصب, سیاسی, نظامی و اقتصادی نفوذ به عنوان به خوبی به عنوان آن تجاوز در آزادی.

پیش از آن در ماه ژوئن در پارلمان اروپا مطرح, پرچم قرمز با عبور از یک حرکت که برای Magnitsky قانون — تحریم ها علیه افراد دخیل در نقض حقوق بشر و یا قابل توجهی فساد — و دیگر مجازات برای ناقض حقوق بشر در هنگ کنگ است.

اخیرا قانونگذاران در سراسر احزاب در ژاپن نیز راه اندازی یک ائتلاف جدید "ژاپن مجلس داد در چین" به اصرار دولت برای ارزیابی مجدد آن چین های مرتبط با سیاست و در نظر گرفتن توقف چین قساوت با تحریم.

با بیشتر اروپایی و آسیایی دموکراسی در نظر گرفتن اقدامات و بتن جهانی بیداری به چین تجاوز. تنها از طریق هماهنگ اقدامات و تحریم ها در سراسر کشور می تواند دموکراسی های غربی کافی قدرت به اهرم برابر اقتصادی چین ممکن است این کارت که پکن اغلب می پردازد و چین تجدید نظر در هزینه از آن حکومت استبدادی.

وقت آن است که برای جهان به موج خداحافظی به سیاست مماشات از گذشته و حفاظت از ارزش های ما با یک استراتژی جدید جهانی برای مبارزه با ظلم و ستم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب