نظر: تانزانیا کودکان آینده تاریک و دلگیر تحت مستند

تانزانیا schoolkids نیاز به ماندن در خانه در طول COVID-19 بحران است. آنها وابسته به انواع رسانه ها و فن آوری ه

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

تانزانیا schoolkids نیاز به ماندن در خانه در طول COVID-19 بحران است. آنها وابسته به انواع رسانه ها و فن آوری های خود را برای درس های مدرسه. کودکان در فقر زندگی کرده اند — بار دیگر — پشت سمت چپ شده است.

آموزش و پرورش است که به طور گسترده ای به عنوان سنگ پله به تانزانیا هدف از صید با پیشرفته جهان و ساختمان یک طبقه متوسط است.

به عنوان COVID-19 همه گیر مردم مانع از حرکت آزادانه در مورد قطع تماس فیزیکی جدید در راه یادگیری و آموزش افراد جوان در انزوا را تبدیل به یک موضوع مرکزی.

Children at school raise their hands (Imago/F. Stark)

آن را ممکن است برخی از زمان قبل از کودکان در سراسر جهان می رفتن مدرسه

هیچ دسترسی

به تعطیلی مدارس منجر به یک جدید تکیه بر تکنولوژی مدرن به صورت مجازی, آموزش بستن هزاران فقیر دانش آموزان از درس آنلاین. رادیو در نظر گرفته هشدار و بسیاری از خانواده ها نمی توانیم به خرید یک کامپیوتر و یا یک تلویزیون برای آموزش کودکان خود را.

زندگی دیجیتال

بسیاری از تانزانیایی تماشای رادیو و برنامه های تلویزیونی بر روی تلفن های همراه خود. آن دسته از کودکان که خود گوشی معمولا کم بودجه مدل هایی که پشتیبانی نمی کند برنامه آنها باید برای خود برنامه های آموزش و پرورش. دولت که مورد استفاده برای ارائه رادیو به جوامع متوقف انجام بسیاری از سال پیش.

یک تلفن همراه است بنابراین به احتمال زیاد پلت فرم برای یک یادگیرنده تحت مستند در طول COVID-19 بحران است.

Tanzania Daressalam Fahrgäste mit Mundmasken (DW/S. Khamis)

ماسک صورت الزامی در تانزانیا حمل و نقل عمومی

چگونه به مقابله با تغییر ناگهانی

برای دانش آموزان ارتباط بسیار مهم است برای موفقیت, چرا که آن را تضمین می کند هدایت و نظارت توسط معلمان است. اما می تواند به جوانان در مقابله با تغییر ناگهانی از روال?

نگه داشتن تا به روز با مجازی درس های تصویری است که اغلب یک موضوع نیست چرا که همه دسترسی به برق ثابت عرضه است. حتی کسانی که خانه ها و موسسات با قدرت رنج می برند از قطع مکرر.

دانش آموزان با تکنولوژی لازم — و به معنی قدرت آن — مایل و قادر به نونهالان در تعقیب خود را از آموزش و پرورش است.

فرصت های بوجود می آیند از بحران

این COVID-19 بحران نیز فراهم می کند بسیاری از معلمان با یک فرصت غیر منتظره به ترکیب فن آوری اطلاعات و ارتباطات به مجازی درس. اگر معلمان موفق به اضافه کردن به خود را skillsets آنها به احتمال زیاد برای اضافه کردن به لیست در حال رشد از roblems ناشی از این بیماری همه گیر.

در حالی که این وضعیت یک چالش برانگیز آن را نیز فراهم می کند فرصت برای کسانی که مایل به گرفتن منجر شود. جمعیت شهری در سراسر جهان ملزم به انطباق با شیوه جدید کار اما آنچه که دیده می شود بسیاری از من به عنوان یک اقدام موقت می تواند به راحتی تبدیل به یک دائم.

در آن زمان تنها سه ماه برای جهان به درک چقدر از نامرئی سکوت تهدید coronavirus شد. نه تنها آن کشته شدن صدها هزار نفر از مردم آن هم انداخته و زندگی میلیون ها نفر را به هم ریخته و ناراحت چشم انداز مشابه تعدادی از افراد جوان است.

محافظت از فضای مجازی

همه دارای یک داستان برای گفتن در مورد این بیماری است که به چالش کشیدن همه کسب و کار و حرفه ای. در حال حاضر زمان برای آفریقا نسل جوان نشان می دهد که چگونه آن را می تواند کمک به طراحی برنامه ها و ارائه خدمات جدید است.

مثلا هر نیاز دانش آموزان خود به کتاب های درسی است که آنها نمی توانند با دیگران به اشتراک بگذارید به منظور جلوگیری از سرایت. پرینتر باید شروع به تان شدیدا کردن کتاب برای تمام ملت است. کتابفروشان و stationers در همه جا باید به خوبی مواجه نگردند.

ما باید مطمئن شوید که ما صاف عفونت منحنی. اما ما همچنین نیاز به کار بیشتر برای محافظت در برابر مخرب فعالیت های آنلاین است که هدف نهادهای عمومی که می تواند شامل بخش آموزش و پرورش. همه گیر کمک کرده است فاش کردن نقاط ضعف ما به عنوان افراد و به عنوان یک ملت است. وقت آن است که به سرعت واکنش نشان می دهند و آماده زیرا بدترین ممکن است دور.

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن