نظر: مغلوب ساختن پیشی جستن یو پی اس حول و حوش نشان می دهد انتخابات تاخیر

از ما بعید است که به بهبود از COVID-19 همه گیر و یک کتک اقتصاد روز انتخابات در ماه نوامبر. رئیس جمهور مغلوب سا

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

از ما بعید است که به بهبود از COVID-19 همه گیر و یک کتک اقتصاد روز انتخابات در ماه نوامبر. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک راه حل: تاخیر در رای گیری. این یک استراتژی خطرناک می گوید: DW را اینس Pohl.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همه چیز به انکار که COVID-19 همه گیر و جدی بود. او دروغ گفته dangled red herrings و حتی به تازگی تبلیغ یک دکتر که گفت درمان می تواند ساخته شده با استفاده از DNA بیگانه.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفتند برای محافظت از اقتصاد سلامت با اثرات فاجعه آمیز. در نتیجه مرگ و میر 150,000 و افزایش و تاریخی رکود در اقتصاد است.

ادامه مطلب: تهمت moots ما انتخابات تاخیر در توییتر

به نظر می رسد هیچ پایانی در چشم. تعداد موارد همچنان به افزایش, به عنوان نشانی از ترس از ما شهروندان که آنها را آلوده. این بد است برای کسب و کار و اقتصاد است.

یک بحران اقتصادی جهانی است که پرورش آن سر زشت و تهمت شانس انتخاب مجدد رو به کاهش هستند. اگر اقتصاد در ادامه به باز کردن این رئیس جمهور grand وعده نمی خواهد برنده انتخابات نوامبر 3. او در حال حاضر به خوبی پشت دموکراتیک چلنجر جو بایدن در پای صندوقهای رای است.

A headshot of Ines Pohl

اینس Pohl سر DW دفتر در واشنگتن

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور فزاینده ای مخرب

اما به احتمال زیاد مغلوب ساختن پیشی جستن شکست می شود بیشتر مخرب انرژی خود را به نظر می رسد. فقط بعد از این خبر که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده منقبض شده بود توسط بیش از 30% در سه ماهه دوم منتشر شده در پنج شنبه, تهمت شناور ایده تعویق انداختن انتخابات در یک صدای جیر جیر.

او یک بار دیگر ادعا کرد که پستی رای گیری که منجر به تقلب حتی اگر هیچ مدرکی وجود ندارد تا ادعای خود. او مراقبت می کند اما. و نه نشانی از او مراقبت است که وجود دارد خواهد بود کمی مبنای قانونی برای به تعویق انداختن انتخابات به دلیل بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: را مغلوب ساختن پیشی جستن محدودیت های ویزا آهسته آمریکا اقتصادی احیای ؟

بیشتر هرج و مرج می رود قبل از نوامبر

نزدیک انتخابات واضح تر از آن می شود که صدای شیپور آماده به شیرجه رفتن ما به بیشتر هرج و مرج و تضعیف آن پایه های دموکراتیک. این است که زمینه را برای سیاسی اخیر حرکت می کند.

چرا او ارسال ماموران فدرال به پورتلند? قطعا به آرامش خشونت, اما برای بیشتر فن شعله های آتش و گسترش این بخش در کشور است. چرا او را در یک سخنرانی در کوه راشمور روز قبل از جولای 4, یک سایت که جشن چهار رئیس جمهور پیشین دو نفر از آنها را slaveholders? او به وضوح می خواستم به ریختن نمک روی قدیمی, زخم unhealed.

بایدن و دیگر دموکرات ها مانند برنی ساندرز در حال حاضر هشدار داد که تهمت نمی خواهد بدون مبارزه. بیشتر احتمال دارد شکست خود را بیشتر به سوء ظن خود را به نظر می رسد تایید کرد.

این نظامی درگیری در خیابان های آمریکا نگران کننده است.

این واقعیت که بیشتر و بیشتر جمهوری خواهان در حال فاصله گرفتن از این رئیس جمهور است که شاید نشانه خوبی است. آنها شروع به درک که آنها در آینده اگر آنها همچنان به حمایت از او و همچنین به اشتراک گذاری سرزنش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن