Oui توسط Yoplait و کارشناس طراحی بابی Berk تیم به صورت مجازی DIY کارگاه سری

ما صرف زمان بیشتری را در خانه از همیشه در طول این چند ماه گذشته و نه تنها ما به پایان رسید تمام پازل پخته بی ش

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

ما صرف زمان بیشتری را در خانه از همیشه در طول این چند ماه گذشته و نه تنها ما به پایان رسید تمام پازل پخته بی شماری قرص نان موز و کراوات رنگ ما sweatpants ما نیز ما را تماشا دکوراسیون خانه بروید بیات در مقابل چشم ما است.

برای کمک به اضافه کردن یک کمی "je ne عالی تفتیش quoi" خود را به روز و بسیار مورد نیاز طراحی refresh Oui توسط Yoplait پرداخت ادای احترام به سبک فرانسوی ریشه های راه اندازی شده توسط Oui میراث کارگاه چهار بخش تهیه سری به جشن خود را با نسخه محدود مجموعه میراث یک خط از سه طراحی منحصر به فرد شیشه ای گلدان با الهام از جنبه های مختلف میراث فرانسوی.

در جشن روز باستیل در 14 ژوئیه کارشناس طراحی و مشهور شخصیت بابی ادم بی کله به لگد کردن کارگاه سری در Instagram profile @بابی. ادم بی کله نمایش خواهد چگونه ساده آن این است که برای اضافه کردن یک لمس ظرافت فرانسوی را به خانه خود را با تبادل نظر حلق آویز کشاورزان با استفاده از Oui توسط Yoplait را مجموعه میراث شیشه ای گلدان. هر یک قابل استفاده مجدد گلدان شیشه است که با الهام از یاد سبک فرانسوی – شیک فرانسوی, فرانسوی روستا و مدرن – ساخت و آنها را مناسب برای تهیه و جمع آوری و اضافه کردن 5 اونس است. از الهام به روز خود را.

"دکور های روزمره خود را در فضا مهم است, به خصوص در حال حاضر که ما صرف زمان بیشتری را در خانه از ما همیشه و در آوردن آن تغییرات کوچک است که شما را شاد می تواند به عنوان آسان به عنوان تهیه چای شمع یا گیاه دارندگان با این شایان ستایش شیشه ای گلدان از Oui توسط Yoplait میراث مجموعه" گفت: ادم بی کله. "شما شگفت زده چگونه چند آسان به را پروژه می توانید اضافه کردن یک فرانسوی الهام گرفته از استعداد خود را به فضای زندگی خود را تبدیل اتاق و بهبود خلق و خوی خود را."

میراث کارگاه سری شروع خواهد شد با ادم بی کله را آموزش در روز سه شنبه, جولای 14 و در ادامه هر یک شنبه از طریق 4 اوت با سه اضافی اقساط رهبری قابل توجه طراحان و تدوین جوانب از جمله طراحی Lovefest شوخ طبعی لذت و زیبا ظروف سرباز یا مسافر. این کارگاه با میزبانی در هر تاثیر گذار مربوطه IGTV کانال خواهد شد از ویژگی های منحصر به فرد پروژه DIY که repurposes شیشه ای گلدان از نسخه محدود مجموعه میراث.

Oui سبک فرانسوی ماست مانند یک قطعه کوچک از فرانسه خدمت کرده با قاشق مربا خوری. جدید limited-edition Oui مجموعه میراث همان است ماهرانه شیرین ماست ساخته شده با شیر آهسته کشت برای 8 ساعت و به صورت جداگانه ریخت اما با اضافه فرانسوی استعداد به لطف طراحی منحصر به فرد! هر یک گلدان شیشه است که با الهام از جنبه های مختلف میراث فرانسوی از جمله:

  • شیک فرانسوی ویژگی های راه راه که آمده از فرهنگ دریایی از شمال فرانسه و پس از تبدیل شدن به یک آیکون سبک در سراسر جهان است.
  • فرانسوی, حومه شهر, ویژگی های یک الگوی از آنچه که شما ممکن است پیدا کردن در یک خانه رعیتی آشپزخانه جایی در lavender fields از پروونس Provence.
  • فرانسوی مدرن الهام گرفته از هنر دکو مشهور جهان سبک بصری است که به نظر می رسد برای اولین بار در فرانسه در اوایل 1900s.

لحن در هر Oui میراث کارگاه IGTV از طریق ما منجر crafters' Instagram دستگیره و همچنین @OuiByYoplait. سری شروع می شود در جولای 14 و اجرا می شود از طریق اوت 4:

  • 14 ژوئیه سال 2020 – بابی Berk از عجیب و غریب چشم (@بابی)
  • جولای 21, 2020 – Bri اموری از طراحی متحرک عشق (@DesignLoveFest)
  • جولای 28, 2020 – کیت Arends از شوخ طبعی لذت (@WitandDelight_)
  • 4 اوت سال 2020 – Elise لارسون و اما چپمن زیبا ظروف سرباز یا مسافر (@ABeautifulMess)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Oui توسط Yoplait, بازدید OuiByYoplait.com یا طعم General Mills وبلاگ.
 

در مورد General Mills

General Mills پیشرو جهانی در شرکت مواد غذایی است که هدف آن به مواد غذایی جهان را دوست دارد. مارک های خود شامل Cheerios آنی را Yoplait, طبیعت, دره, Häagen-Dazs, Betty Crocker, Pillsbury, پیر, El Paso, Wanchai کشتی Yoki آبی و بیشتر. مستقر در مینیاپولیس, مینه سوتا, ایالات متحده, General Mills تولید شده سال مالی 2019 خالص خرید و فروش دلار آمریکا 16.9 میلیارد دلار است. علاوه بر این, General Mills,' به اشتراک گذاری از عدم تثبیت سرمایه گذاری مشترک خالص فروش بالغ بر ایالات متحده $1.0 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب