خود را به هوا بازیگران مراسم ویژه برای Tyler Perry ضربه سری 'If Loving You Is Wrong' روز شنبه, ژوئن 30

خود را یک درجه یک ساعته مراسم ویژه ای با بازیگران تایلر پری ضربه درام "اگر محبت شما اشتباه است" در شنبه, ژوئن

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

خود را یک درجه یک ساعته مراسم ویژه ای با بازیگران تایلر پری ضربه درام "اگر محبت شما اشتباه است" در شنبه, ژوئن 30 در 8 p. m. ET/PT. در طول ویژه "If Loving You Is Wrong: آه راست" توسط Edwina Findley Dickerson, بازیگران اعضا را زنده بزرگترین فک انداختن لحظات از سری آمار در علاوه بر این به dishing در پشت صحنه داستان و پاسخ به طرفداران سوزاندن سوالات.

نزدیک به 1.6 میلیون بیننده تنظیم در به سری آخر "اگر محبت شما اشتباه است" در روز سه شنبه, ژوئن 16. این سری بود سه شنبه شب #1 برنامه تلویزیونی در سراسر پخش و کابل با زنان آفریقایی آمریکایی و تعداد بینندگان (L+3).

تایلر پری اغوا کننده سری که عرضه آن در پنجمین و آخرین فصل در ماه مارس تواریخ زندگی دوستان و frenemies که با عشق زندگی می کنند و در همان محله است. "اگر محبت شما اشتباه است" به حال خود سری اصلی premiere بر خود در سپتامبر 2014 و ستاره آوریل پارکر-Jones, Amanda Clayton, Edwina Findley دیکرسون, Zulay Henao, Heather Hemmens, Charles Malik Whitfield, Eltony ویلیامز, Joel عجله و آیدن ترنر. سری تولید خود را توسط Tyler Perry استودیو و ایجاد نوشته و اجرایی تولید شده توسط Tyler Perry.

عضویت گفتگو در توییتر با استفاده از #IfLovingYouIsWrong @OWNtv

در مورد Tyler Perry Studios

Tyler Perry Studios است که یک دولت از هنر فیلم و تلویزیون تولید تسهیلات تاسیس در سال 2006 توسط بازیگر و تهیه کننده و فیلمساز و نمایشنامه نویس و نیکوکار Tyler Perry. واقع در آتلانتا و جورجیا در زمینه های تاریخی سابق فورت مک فرسون پایگاه ارتش جدید 330 هکتار پردیس یکی از بزرگترین استودیوهای تولید در کشور است. آن را دارای یک تنوع از تیراندازی نقاط از جمله 40 ساختمان ملی ثبت اماکن تاریخی 12 هدف ساخته شده صدا مراحل 200 هکتار از فضای سبز و گسترده backlot.

درباره خود: اپرا وینفری شبکه

خود: اپرا وینفری شبکه اولین و تنها شبکه ای به نام و با الهام از یک واحد یاد کرد. اپرا وینفری قلب و غریزه خلاق اطلاع رسانی تجاری و مغناطیس از کانال. خود پیشرو مقصد برای حق بیمه اسکریپت و unscripted برنامه نویسی از امروز نوآورانه ترین قصه گوهای. خود را متصل با مخاطبان خود در هر کجا که هستند بخش, الهام بخش, گفتگو در میان یک جامعه جهانی از همفکر بینندگان در رسانه های اجتماعی و فراتر از آن. راه اندازی شد در تاریخ 1 ژانویه سال 2011 صاحب یک سرمایه گذاری مشترک بین Harpo, Inc. و کشف, Inc. سرمایه گذاری نیز شامل برنده جایزه پلت فرم های دیجیتال Oprah.com. دسترسی خود را در هر زمان در http://WatchOWN.tv و یا در سراسر دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون متصل.

آخرین مطالب