PA مرد به اتهام آدم ربایی آمیش که رفت از دست رفته پس از کلیسای

پنسیلوانیا مرد مواجه است به اتهام به اتهام ربودن یک آمیش نوجوان که هنوز دیده شده است و پس از او سمت چپ ژوئن کل

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

پنسیلوانیا مرد مواجه است به اتهام به اتهام ربودن یک آمیش نوجوان که هنوز دیده شده است و پس از او سمت چپ ژوئن کلیسا و خدمات پس از مقامات کشف فیلم های نظارت نشان دادن او رویکرد خود را در روستایی کنار جاده—و او undergarments دفن شده در نزدیکی یک منطقه پوشیده شده از درخت.

مقامات گفت: یک بند و متعلق به 18 سال لیندا Stoltzfoos داشت به خاک سپرده شد "چند اینچ" زیرزمینی در نزدیکی جایی که آنها می گویند او گرفته شده توسط جوستو سیگاری, 34.

سیگاری متهم شد جمعه با جرم آدم ربایی و بزه حبس نادرست در ارتباط با 21 ژوئن ناپدید شدن این Lancaster County دفتر دادستان منطقه گفت. محققان می گویند Stoltzfoos گذشته دیده می شد حدود 12:30 p. m. در یک مزرعه در Stumptown جاده در قلب پنسیلوانیا روستایی کشور آمیش. بازداشت شد و برای اولین بار گزارش شده توسط LancasterOnline.

"محل لیندا Stoltzfoos ناشناخته باقی می ماند. محققان به طور فعال در جستجوی کار به تعیین آنچه اتفاق افتاده است به Stoltzfoos پس از او گرفته شده بود" متمایز دفتر دادستان در بیانیه ای گفت. "محققان دلیل به این باور Stoltzfoos صدمه شد زیر ربوده شدن او را."

شرق لمپتر Township پلیس گفت که آنها برای اولین بار هشدار داده Stoltzfoos گم شده بود در حدود 2 صبح در 22 ژوئن زمانی که نوجوان—که با پوشیدن یک لباس قهوهای مایل به زرد و سفید و صحن و سفید کیپ موفق به بازگشت به Beechdale خانه راه پس از حضور در یک سرویس کلیسا فقط پایین جاده. هیچ کس متوجه Stoltzfoos از دست رفته بود برای ساعت از آنجا که پدر و مادر او فکر می کردم او رفته بود به یک گروه جوانان و دوستان او وجود دارد به اعتقاد او هرگز نشان داد تا آنجا که او بیمار در خانه, مقامات گفت.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای ما به این باور است که او می خواست به ترک" یک سخنگوی قبلا گفته روزانه وحش. "این چیزی است که باعث می شود آن را در یک شرایط غیر معمول—آن را کاملا از شخصیت لیندا. این یک حالت عادی فرد از دست رفته را بررسی و به ما می گویند که. آن را نه معمولی به دریافت فرد از دست رفته مورد از آمیش جامعه در اینجا."

با توجه به LancasterOnline یکی از Stoltzfoos دوستان گفته مقامات نوجوان تا به حال سمت چپ کلیسا پس از دو تا به حال شسته ظروف هم بعد از سه دقیقه انبوه به پایان رسید که در ظهر. در حالی که آنها شستن ظروف Stoltzfoos به او گفت دوست او برنامه ریزی شده برای رفتن به صفحه اصلی و تغییر قبل از او رفت و خود را به گروه جوانان نشست. هنگامی که این جفت ارز انجام شد تمیز کردن دوستان گفته پلیس Stoltzfoos چپ به پابرهنه راه رفتن به خانه با کفش های او در دست او است.

"پلیس هیچ چیز نشان می دهد Stoltzfoos ناراضی بود و می خواست او را به ترک جامعه" دفتر دادستان منطقه گفت.

مقامات گفتند که در طول 19 دقیقه پیاده روی از Stumptown جاده مزرعه به Stoltzfoos خانه قرمز کیا ریو با نزدیک شدن به نوجوان در حدود 12:42 p. m. آنها می گویند فیلم های نظارت نشان می دهد که 18 سال, پیر جنوبی راه رفتن در Beechdale جاده هنگامی که یک فرد ناشناس پلیس به اعتقاد سیگاری با نزدیک شدن به او. این فیلم نشان می دهد که فردی که از جهت کیا ریو پیاده روی به سمت Stolzfoos. ثانیه بعد Stoltzfoos می رود از قاب با فرد و ماشین قرمز درایوهای دور.

"سیگاری شد فرد مورد علاقه در آدم ربایی پلیس پس از دریافت اطلاعات در مورد یک قرمز/نارنجی خودرو دیده می شود در این فاصله منطقه در بعد از ظهر از ربوده شدن" دفتر دادستان منطقه در بیانیه ای گفت. "شاهدان متعدد در آن منطقه گزارش دیدن یک آمیش زن در صندلی مسافر از یک وسیله نقلیه رانده شده توسط یک مرد. شاهد توصیف راننده و وسیله نقلیه سازگار با فرد سیگاری و وسیله نقلیه خود را."

پلیس همچنین گفت که دو ساعت پس از Stolzfoos ربوده شد, تلفن همراه, سوابق نشان می دهد سیگاری بود که در یک مکان روستایی در Ronks—حدود سه مایل دورتر—جایی که آنها بر این باورند که نوجوان در نظر گرفته شد.

روز جمعه محققان جستجو که در محل Ronks که در آن فرد سیگاری در خودرو نیز پارک شده در ژوئن 23, با توجه به محل تلفن همراه داده است. در محل محققان گفتند که "یافت می شود به خاک سپرده شد در یک منطقه پوشیده شده از درخت مقالات پوشاک اعتقاد به این باور به Stolzfoos." محققان Stolzfoos را در بند و به خاک سپرده شد چند اینچ زیرزمینی با توجه به LancasterOnline.

سیگاری دستگیر شد جمعه شب در کار بود و arraigned صبح روز بعد که در آن منطقه قاضی جاشوا کلر ساخته شده 34 ساله فاقد شرایط لازم برای وثیقه به دلیل ماهیت اتهامات عنوان شده علیه. این Lancaster County دفتر دادستان منطقه گفت: محققان هنوز در حال جستجو برای Stolzfoos. آن را بلافاصله روشن نیست اگر سیگاری یک وکیل است.

"او یک شیرین دختر آرام که هرگز خودش را در یک موقعیت سخت" یکی از دوستان خانوادگی که قبلا گفته روزانه وحش. "ما را شوکه کرد—او حتی ترک بدون اطلاع کسی که در آن او که قرار بود از شخصیت. این است که همه از شخصیت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب