کاخ منکر آن است که کیت میدلتون و 'خسته و عصبانی در Meghan و هری

کاخ کنزینگتون رفته به جنگ با انگلیسی, مجله Tatler, به طور مستقیم به تیراندازی کردن یک داستان در جامعه بالا کتا

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کاخ کنزینگتون رفته به جنگ با انگلیسی, مجله Tatler, به طور مستقیم به تیراندازی کردن یک داستان در جامعه بالا کتاب مقدس که گفت: کیت میدلتون بود "خشمگین" با Sussexes برای رها کردن خانواده سلطنتی و افزایش حجم کار او.

"این داستان شامل یک نوار از اشتباهات و غلط نادرست که قرار نیست به کاخ کنزینگتون قبل از انتشار" یک کاخ سخنگوی گفت.

این بیانیه نه به صراحت مشخص کنید که چه اشتباهی و غلط نادرست بودند در Tatler را داستان. داستان نوشته شده توسط آنا پاسترناک که قبلا با همکاری شاهزاده خانم دیانا معشوق سابق جیمز هویت به نوشتن بگویید همه طعمه شاهزاده خانم در عشقبه دست آورد تا با توجه به چندین چشم نواز ادعا می کند.

این مقاله ادعا کرد که در میان چیزهای دیگر که مگان و کیت اتهام مبارزه قبل از عروسی او بود که آیا اسامی ساقدوش ها از جمله شاهزاده خانم شارلوت باید از پوشیدن لباس تنگ.

همچنین گفت: ویلیام "گداخته" در مورد Sussexes ترک زندگی سلطنتی. "ویلیام و کاترین واقعا می خواستم به دست پدر و مادر و Sussexes موثر پرتاب سه فرزند خود را زیر یک اتوبوس" در مقاله آمده است. "وجود دارد می رود و صبح خود را در مدرسه اجرا می شود به عنوان مسئولیت در آنها در حال حاضر بسیار زیاد است."

"کیت خشمگین است در مورد حجم کار بزرگتر" یک منبع گفت: Tatler. "البته او را خندان و پانسمان مناسب اما او نشانی' تی می خواهید این. او احساس می کند خسته شده و به دام افتاده است. او مشغول به کار به عنوان سخت به عنوان یک مدیر عامل که باید چرخ را در همه زمان ها بدون مزایای مرز و مقدار زیادی از تعطیلات."

Tatler گفت: آن ایستاده بود ، در بیانیه سخنگوی گفت: "Tatler's Editor-in-Chief ریچارد Dennen می ایستد پشت گزارش از [خبرنگار] آنا پاسترناک و منابع. کاخ کنزینگتون می دانستم که ما در حال اجرا 'کاترین کبیر' پوشش ماه پیش و ما خواسته آنها را به کار با هم در آن است. این واقعیت که آنها در حال انکار آنها همیشه می دانستند که مطلقا غلط است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن