کشیشان مخالف "ضد مسیح' فرمانداران برای باز کردن کلیساها در مغلوب ساختن پیشی جستن نام

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تماس در روز جمعه به بازگشایی خانه عبادت ارسال یک چراغ سبز به برخی از ک

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تماس در روز جمعه به بازگشایی خانه عبادت ارسال یک چراغ سبز به برخی از کشیشان به رزومه فرد خدمات در روز یکشنبه حتی در صورت خلاف ممنوعیت از فرمانداران.

Cindy Hope, پاستور وعده کلیسا در اسکاندیدو کالیفرنیا به نام برگ برنده را اعلام "هیجان انگیز" و نسبت آن به برنده شدن در قرعه کشی. پیش از آن روز با وجود داشتن قدرت برای انجام این کار تهمت و فرمانداران دستور داد تا فورا اجازه می دهد تا خانه عبادت به سر فرد مذهبی خدمات افزایش مداوم اختلاف در سراسر کشور.

"زمانی که رئیس جمهور بیرون آمد و گفت: کلیساها ضروری هستند من مانند صبر کنید آیا همه فقط شنیدن که ؟ من تنها در شنیدن که بود ؟ " او گفت: Fox 5 سن دیگو. "ما به کلیسا. من می دانم آن را از یک نسخه اصلاح شده اما هی ما می آیند و خدا را عبادت و با هم می شود و این چیزی است که بسیار مهم است در حال حاضر."

برای روشن فرمانداران باید بزرگ طول و عرض جغرافیایی در مواقع اضطراری و اقتدار مستقل در قانون اساسی حتی در زمان عادی. اما امید گفت که او در نظر دارد برای برگزاری فرد خدمات در روز یکشنبه به حمایت از رئیس جمهور است.

یک مین کشیش که ناموفق شکایت دولت فرماندار به برگزاری فرد خدمات گفت: یکی از خدمات خود را در روز یکشنبه برگزار خواهد شد در داخل. Calvary Chapel کشیش کن گور گفت: او می خواهم فقط به پایان رسید ساختمان محصور در مرحله یک hay wagon—برگزاری بداهه آزاد و رانندگی-خدمات—هنگامی که گوشی خود را و شروع به وزوز با مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام.

"مطمئن شوید به اندازه کافی وجود دارد خبر از موقعیت رئیس جمهور ما است که در حمایت از آزادی مذهبی" در خطبه ارسال به Facebook در آن او به نام متمرکز مستند قدرت های در حال استفاده توسط "چپ" فرمانداران به عنوان "روح ضد مسیح است."

"اگر وجود روح متفاوت در محل کار در کاخ سفید؟" وی افزود که او هنوز هم برای مبارزه با حکم دادگاه به نفع خود.

چند کالیفرنیا کلیساها متصل به هم در مارس 8 به فایل 128-صفحه حقوق مدنی طرح دعوی در دادگاه به دنبال یک دستور و سفارش محدود اجازه می دهد در فرد خدمات در دولت است. سن دیگو قاضی فدرال پایین تبدیل شده است که درخواست.

و در روز جمعه در یک 2-1 تصمیم یک دادگاه تجدید نظر را رد کرده و درخواست یک بار بیشتر نوشتن در یک unsigned نظر است که کلیساها متمم اول قانون اساسی حقوق نمی شد به خاطر نقض تحریم بود و نه مذهبی.

"ما در حال خرید و فروش در اینجا با شدت مسری و اغلب بیماری کشنده است که برای آن وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان شناخته شده" قضات نوشت و اضافه از یک سال 1949 دیوان عالی کشور حکم: "اگر یک دادگاه نیست خلق و خوی خود را doctrinaire منطق با کمی خرد عملی آن را تبدیل به قانون اساسی لایحه حقوق به خودکشی کرد.'"

یکی شاکی است که با توجه, جنوب, خلیج, United Pentecostal Church پاستور Arthur E. هاجز سوم گفت: روزانه وحش در روز شنبه که او با ذکر یک "خودکشی پیمان" توسط قضات "حساس در بهترین است."

"آن را به شدت توهین آمیز به هر, کلیسا, مسجد, کنیسه, معبد, روحانیت, کشیش, هر مؤسسان هر ایمان-اعتقاد فرد در امریکا هر کس به آنها ایمان نقش مهمی در زندگی خود گفت:" Hodges. "این است که شدید سفته بازی در بهترین حالت که بازگشت به یک فرد در کلیسا عبادت جمع آوری خواهد برابر به یک خودکشی کرد.' شوخی می کنی ؟ این boggles ذهن من است. این هنوزم. من فکر کردم که قرار است برای مقابله با حقایق و علم است. در اینجا یک واقعیت: از آنجا که درهای کلیسا بسته شده اند نرخ خودکشی بالا رفتن سرسام آور هستند در امریکا است."

(پزشکان در واقع نمی دانیم برای ماه اگر خودکشی نرخ مشخصی در سال 2020 با توجه به همه گیر—و حتی پس از آن دشوار خواهد بود برای باز کردن این که آیا این مرگ و میر مربوط به کلیسا تعطیلی و یا عوامل دیگر مانند غم و اندوه و انزوا و بیکاری است.)

اما هاجز شده است منصرف و او و دیگر شاکیان پرونده اضطراری برنامه با دیوان عالی ایالات متحده در روز شنبه که در آن از آنها خواسته دادگاه عالی به وزن در این موضوع.

در هر صورت هاجز گفت که او دختر بود و یک پرستار کار در COVID-19 موارد و او می خواهم از دست داد دو نفر از دوستان به این ویروس به همین دلیل است که او و دیگر شاکیان برنامه ریزی برای رعایت بهداشت عمومی از پروتکل های استفاده شده توسط کسب و کار مانند آن را به جلو توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. CDC پروتکل توصیه رهبران مذهبی به "اقدامات برای محدود کردن اندازه از تجمعات مطابق با رهنمود و دستورات مقامات دولتی و محلی."

"ما در حال رفتن به تمرین هر ایمن دستورالعمل هر کس دیگری تمرین است—این که آیا آن خارج شده و یا یک رستوران" هاجز گفت. "ما در حال درخواست برای هر گونه استثنا."

هاجز' هدف این است که قادر به باز کردن درب به نمازگزاران در پایان ماه. اما او می خواهد برای برنده شدن در این نبرد قانونی او گفت:.

"هنگامی که برگ برنده خود را اعلام کنم گفت: خوب خدا را شکر این فرمانده پشتیبانی از ما,'" Hodges به یاد می آورد. "اما رئیس جمهور به عنوان قدرتمند به عنوان او است نه قدرت یک فرماندار می کند. ما نیاز به یک حکم قانونی به نفع ما است."

خوشبختانه برای هاجز در اوایل این هفته پنج وکلا با وزارت دادگستری گفت: در نامه ای به Newsom که خود را سفارش تبعیض علیه نهادهای مذهبی. بیش از 1200 شبان با امضای یک اعلامیه در اعتراض به محدودیت. رئیس جمهور روز جمعه گفت که او آماده شد به "نادیده گرفتن" هر فرمانداران و نه پس از دستور. "فرمانداران نیاز به انجام کار درست و اجازه می دهد این بسیار مهم و ضروری بعد از ایمان به باز کردن در حال حاضر این آخر هفته" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

روز جمعه Newsom گفت: در یک جلسه مطبوعاتی که او پیش بینی انتشار دستورالعمل جدید در روز دوشنبه برای کلیساها برای بازگشایی "در شیوه ای امن و مسئول." به اعتبار خود های متعدد در سراسر کشور نظرسنجی ها نشان داده اند که اکثریت آمریکایی ها حمایت محدودیت در فرد است. پس از آن تعجب آور نیست که بسیاری از کلیساها را مزدکی توسط فرماندار سفارشات.

اما کلیساها خارش به بازگشایی در کشورهای دیگر داشتن شانس بیشتر. در کارولینای شمالی یک قاضی فدرال در هفته گذشته طرفه با کلیساها در اختلاف خود را در برابر لیبریا روی کوپر محدودیت مذهبی در تجمع بیش از 10 نفر است. کوپر گفت که او نمی خواهد درخواست تجدید نظر این حکم.

برخی از آنها تست چگونه حاضر خود را رهبران دولت خواهد بود به مبارزه با عقب و حتی بدون حکم دادگاه. یک گروه از کاتولیک و کلیساهای لوتری در مینه سوتا گفت: آنها برنامه ریزی شده به رزومه فرد ارائه خدمات در روزهای آینده در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz سفارشات.

"ما به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از parishes ما آماده هستند تا با خیال راحت سر توده البته در یک محدود راه هفته آینده" اسقف اعظم برنارد آنتونی Hebda گفت. روسای جمهور مینه سوتا در دو منطقه از کلیسای لوتری-میسوری کلیسایی گفت: آنها اجازه می دهد کلیساها به بازگشایی در روز سه شنبه و برای نگه داشتن فرد خدمات در مه 31.

در همین حال کشیش الکس مک کورمیک تاثیر کلیسا در Burlington, New Jersey, گفت NJ.com که کلیسای او تا به حال استادانه درست شده اجتماعی فاصله استراتژی برای عبادت و که همراه با 67 کشیشان دیگر در دولت او برنامه ریزی شده به شکایت رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی مگر اینکه خانه عبادت قادر به بازگشایی بدون محدودیت توسط چهار شنبه.

"ما را به ایمنی از محله های کشیش نشین ما بسیار جدی گفت:" McCormick. "چرا به شما می گویند مردم می توانند به Lowes انبار و فروشگاه مشروب, اما نه کلیسا؟"

و در برخی موارد کلیساها که تصمیم به باز کردن حتی در مواجهه با خشونت.

مقامات فدرال بودند بررسی سوزاندن یک کلیسا در شمال می سی سی پی روز چهارشنبه به عنوان آتش سوزی پس از نقاشی های دیواری در صحنه ظاهر شد و به انتقاد از کلیسا را نقض ایالت اقامت در خانه سفارش دهید. کلیسا تا به حال طرح دعوی در دادگاه در برابر اين شهرستان در ماه گذشته. پلیس پیام "شرط می بندم شما در خانه بمانند در حال حاضر شما hypokrits [sic]" در نزدیکی کلیسای درب تحریک رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز به صدای جیر جیر که او "ناراحت و خشمگین."

در طرح دعوی در دادگاه, قاضی, Michael P. میلز گفته بود کلیسا بود "بیش از حد بی پروا و cavalier" و نشان "کافی احترام به عظمت بحران بهداشت و درمان که COVID-19 pandemic ارائه است."

هنوز هم دیگر رهبران مذهبی گفت: آنها "کاملا" نقل مکان کرد و با مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام این هفته است.

"به عنوان یک کشیش در یک متصل به دستور کلیسا من اسقف می دهد و من از این جهت نیست مدنی رئیس جمهور و متمم اول قانون اساسی محافظت می کند که گفت:" یوسف پطرس-Mathews قائم مقام در سنت هیلدا سنت پاتریک کلیسای اسقفی در ادموندز واشنگتن. پیترز-Mathews گفت: بهترین سناریو برای فرد خدمات به سر در کلیسا بود در ژوئن 21, اما, انتقال, به احتمال زیاد خواهد شد به تعویق افتاد تا حداقل جولای 7.

"در طول کل این بیماری همه گیر رئیس جمهور نشان داده است که او نگران است با علم به این ویروس و انتقال آن اما ما هستند" گفت: Peters-Mathews. "ما بیشتر در رابطه با دوست داشتن همسایه ما از بودن در یک ساختمان است."

"Asmore و گزارش های بیشتر از بازگشایی کلیساها و منجر به گسترش COVID-19 و مرگ و میر می آیند در اولویت من است نه کشتن هر کسی که" او افزود: با استناد به نمونه هایی در آرکانزاس تگزاس و گرجستان است.

"فرد-به-فرد تماس بسیار مهم است" گفت: Peters-Mathews. "اما ما نیاز به زنده به طوری که ما اولین گردهمایی نمی مجالس ترحیم."

که مشاهده شد به اشتراک گذاشته شده توسط Josephine رابرتسون چند در اوصاف کشیش از همه قدیسین کلیسای اسقفی در Bellevue, Washington.

"من خواستار این است که به تصمیم گیری عاقلانه را برای جامعه بر اساس ارزش های ما است که این رئیس جمهور نمی دهد" رابرتسون گفت: روزانه وحش در روز شنبه. "در شخص تماس با ما فوق العاده مهم است به پیروان کلیسا های اسقفی و همه مسیحیان است. ما به دنبال یک معلم—عیسی—که شسته پا از شاگردان خود را به عنوان یک مثال از آنچه دوست داشتن همسایگان ما به نظر می رسد."

"حفاظت از به حاشیه رانده شده و در خطر است ضروری تر" از چهره به چهره خدمات او اضافه شده است. "من آماده جامعه به پرستش آنلاین از طریق حداقل تا پایان تابستان احتمالا تا پایان سال."

"اطلاعات به ما می گوید ایالات متحده است که هنوز هم در میان غیر قابل کنترل شیوع," او اضافه شده است. "اولویت من این است که ایمنی از جمعیت آسیب پذیر."

"ما می تواند بدن مسیح بدون یک ساختمان بدون در شخص ستایش" گفت: رابرتسون. "آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است مسیحی بدون پیروی از عیسی مسیح فرمان به عشق به خدا و همسایه ما است."

"ما با خیال راحت می تواند کمک به همسایگان ما بدون به خطر انداختن آنها گفت:" رابرتسون. "و آن هم عبادت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب