پیرسون گروه رسانه ای تحسین مریم Muchiri نظر در مورد آنچه شما نیاز به دانستن در مورد تصویب

وجود دارد برخی از چیزهایی که در مورد پذیرش است که هر کس می داند در مورد. جمعی مفهوم از آن به نظر می رسد تنها ب

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

وجود دارد برخی از چیزهایی که در مورد پذیرش است که هر کس می داند در مورد. جمعی مفهوم از آن به نظر می رسد تنها به فیزیکی روند تصویب اما به ندرت تکل عاطفی و روحی و روانی جنبه های آن است. در "شما انتخاب شده اند: هویت فرزند," مریم دعوت از خوانندگان برای پیوستن به او و پسرش را به بحث از مسائل خاص خود با این امید که آنها را یاد بگیرند چیزی از داستان خود را.
 
این الهام بخش پیرسون گروه رسانه ای برای نوشتن یک فیلمنامه است که تاثیر جوانه زدن نسل به درک واقعیت از تصویب. فیلمنامه خواهد بود تن به تن به هالیوود تولید کنندگان و مدیران. تامین موفقیت برای این همچنین به معنی کتاب همکاران سازمان با خوزه زامبرانو Cassella بسیار از چهره های برجسته در صنعت فیلم است که تا به حال بیش از 40 بین المللی فیلمبرداری جوایز.
 
در اینجا یک خرید جزئیات در مورد این کتاب: مریم و پسر به تصویب رسید اشتراک گذاشتن داستان خود را. آنها تصادفا سوال مهم که می تواند در تعیین نتیجه ارتباط خود را. اگر این سوال ها بی جواب مانده پیوند بین فرزند با پدر و مادر خوانده و تولد پدر و مادر به ناچار به سقوط. به دو دلیل آنها در مورد این چیزهایی که آنها قادر به ایجاد یک سالم رابطه پدر و مادر کودک با وجود این ننگ اطراف تصویب به طور خاص در کنیا فرهنگی بلکه با توجه به کلی اسطوره ها در مورد پذیرش است.
 
هدف دوم از این نویسنده است که برای نشان دادن اهمیت تصویب. این است که از طریق یک متفکر و کامل مطالعه کتاب مقدس را درمان معنوی تصویب به خانواده خدا. او اشاره می کند که "ما به تنهایی و یتیم تا زمانی که ما به پدر آسمانی ما که از ما به خانواده جدید خود را از طریق ایمان به تنها پسر او عیسی مسیح است."
 
"در حالی که 'شما انتخاب شده اند' بسیاری از لحظات غمگین و در عین حال وجود دارد بسیاری از لحظات شاد را به عنوان به خوبی. Muchiri می نویسد در مورد چگونه ایمان خود را کمک به او برای غلبه بر غم" متحده الا وینسنت هالیوود بررسی کتاب. "Muchiri اشاره می کند که چگونه او به او کمک کرد تا پسر احساس و عاطفی برآورده شده است. به عنوان او عنوان کتاب پیداست او ساخته شده او را پسر می دانم که او خود را انتخاب و پسر – از طریق عشق و تصدیق. Muchiri می نویسد ماهرانه در مورد چگونه کودکان به تصویب رسید روانی متاثر از روند تصویب است."
 
کتاب سهام صادقانه تجربه و با هدف کمک به طرف های درگیر در تصویب: تولد پدر و مادر خوانده و پدر و مادر و کودکان به تصویب رسید و پاسخ سوالات خود را دارند. وجود اثرات مثبت و منفی در تصویب – بیشترین بار منفی overpowers مثبت است. به کاهش و یا حتی به طور کامل حذف بار, مریم خواستار همه به بحث حساس سوالات به عنوان اوایل به عنوان ممکن است در طول روند تصویب
 
با توجه به اتخاذ یک کودک ؟ مطلع در مورد کارهای درست انجام دهید و انتظار می رود با کمک مریم Muchiri است "شما انتخاب شده اند: هویت کودک به تصویب رسید." کتاب و نویسنده آثار دیگر برای خرید در دسترس در آمازون است.
 
شنیدن آنچه که الهام بخش نویسنده برای نوشتن این کتاب در مصاحبه با دکتر آنجلا.
 
"شما انتخاب شده اند: هویت فرزند"
نوشته شده توسط مریم Muchiri
منتشر شده توسط Toplink Publishing, LLC
منتشر شده در تاریخ: مارس 24, 2017
شومیز: $7.85
 
درباره نویسنده:
مریم Nyambura Muchiri بازنشسته است, دانشیار زبان انگلیسی از دانشگاه تیلور, ایندیانا, ایالات متحده او دارای مدرک دکترا در زبانشناسی کاربردی از دانشگاه لنکستر انگلستان

کتاب های او می توان خریداری شده از Amazon.com.
1. "نجات از طریق آتش: یک خانواده تجارب کنیا جنگ استقلال" نگهبان کتاب.
2. "مقالات در زبان و فرهنگ آفریقایی دیدگاه" AuthorHouse.
3. "بنر خود را بیش از من است عشق: رویاهای یک زن آفریقایی" AuthorHouse.
4. "قدرت داستان: جهانی اسطوره ها در ریشه ها و شخصیت مردم سیاه" (2nd edn. کتاب دنباله آژانس
5. "شما انتخاب شده اند: هویت فرزند" Trafford انتشارات" (2nd edn. TopLink ناشران)
6. "False برچسب و چهره فضل" کتاب هنر را فشار دهید.

او نیز در فصل "تغییر تصاویر" توسط آنا P. Obura (Ed.); "جامعه و زبان کلاس درس" توسط Hawel کلمن (Ed.); "در نوشتن پژوهش: این Braddock, مقالات 1975-1998" توسط لیزا Ede (Ed.) و "نوشتن و یادگیری در مقطع ملی چشم انداز" ویرایش شده توسط David Foster and David R. راسل.

منافع او شامل پژوهش در کالج نوشتن استعماری و پسا استعماری ادبیات توسعه معنوی و زنان و اقلیت مسائل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب