پنتلند (دهانه) اعلام برنده آن سال 2020 رقابت طراحی

الکس Grant, کمبریج, دانشکده هنرهای تجسمی و نمایشی شده است اعلام کرد به عنوان برنده امسال از پنتلند (دهانه) وین

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

الکس Grant, کمبریج, دانشکده هنرهای تجسمی و نمایشی شده است اعلام کرد به عنوان برنده امسال از پنتلند (دهانه) وینستون چرچیل کمد رقابت 2020.

الکس برنده پروژه با عنوان " چرچیل "پیروزی" شنا عینک'. این عینک با الهام از قاب چرچیل عینک که یکی از بسیاری از لوازم جانبی که تاسیس خود را سبک و تشخیص تصویر. این عینک دارای سمت سپر که از ویژگی های تسکین آلن تورینگ الگوی ایجاد شده از تصاویر از sharkskin.

الکس گفت: برنده شدن:

"شرکت در این مسابقه هیجان انگیز بود, و پاداش سفر از کشف. در طول این تجربه من آموخته اند درس های ارزشمند در مورد خودم و فرایند خلاق در حالی که برنده شده مجددا جهت من می خواهم به عنوان یک هنرمند مشتاق و طراح."

دونده تا شامل اما جورج لندن, کالج مد در جایگاه دوم و اولیویا Thorpe, Manchester Metropolitan University در مقام سوم.

کتی Greenyer خلاق استعداد و مدیر شبکه در پنتلند (دهانه) مارک گفت:

"طراحی شده در طی چه تنها می تواند به عنوان بسیار دشوار رقابت نوشته شد و اعتبار واقعی به تمام استعداد جهانی که ارائه شده و ارائه کار برجسته است. همیشه لذت برای دیدار با چنین پرشور و با استعداد طراحان جوان. تبریک به برندگان ما و ما می خواهم به آرزو می کنم همه ما کسانی که بهترین برای آینده است."

این رقابت که توسط اجرا پنتلند (دهانه) در همکاری با چرچیل مرکز و هنر موضوع ارائه می دهد طراحی دانشجویان و فارغ التحصیلان این فرصت را به طراحی یکی از آیتم های گاه به گاه کفش یا لوازم جانبی که وینستون چرچیل افتخار خواهد بود برای پوشیدن در سال 2020 است.

یک مرد که می دانست قدرت پانسمان برای این مناسبت چرچیل در یک شیوه ای بود که بدون شک از زمان خود جلوتر. برخی می گویند که حس خود را از سبک عجیب و غریب, دیگران منحصر به فرد; ترکیب برای ایجاد یک ویژه نگاه منحصر به فرد.

برای پیدا کردن فرصت های بیشتر برای با استعداد و آینده طراحان بازدید هنرهای موضوع.

آخرین مطالب