مردم در حال مرگ هستند اقتصاد در حال فروپاشی و تهمت می خواهد شما را به نگاه در این سنجاب

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در گه اما مزخرف ماشین در دنده بالا.اعتماد مردم نیست آنچه او می گوید و فکر ن

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در گه اما مزخرف ماشین در دنده بالا.

اعتماد مردم نیست آنچه او می گوید و فکر نمی کنم او را از دست زدن به این کار خوب و با NFL ورزشگاه ارزش از بدن مرده شما می توانید آنها را سرزنش ؟

خود را اجرا کنید بد سیاسی موجو نیست بنابراین شما می توانید انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن پیام آلات و فاکس نیوز (اما من خودم تکرار) به سطح شیب دار تا به خشمگین ناله و شکایت کردن به پوشش واقعی تخلفات در مقابل چشم خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نظرسنجی در حال گوگل "مهاجرت به نیوزیلند" و "پیوستن به برنامه حفاظت از شهود" به عنوان crosstabs آشکار لغزش در ایالت های مهم و کلیدی گروه های جمعیتی. مبارزات انتخاباتی خود مدیر براد بزرگ "علیل" Parscale زندگی بزرگ و شکست بزرگ با شغل خود را در خطر از زمزمه کمپین به رهبری دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان. آنچه شما whiffing در باد نیست مردار چپ در یک مخزن سپتیک اما خودگذشتگی از کوری Lewandowski, دیوید Bossie و استیو Bannon.

مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه متحدان ممکن است blustering در مورد دو برنده در کالیفرنیا و ویسکانسین سه شنبه شب اما تصویر بزرگ برای ایران ترسناک است. ویسکانسین مسابقه بود برای تحقیق+8 صندلی در یک محافظه کار تکه از دولت است. کالیفرنیا صندلی خنثی میدان نبرد که قبل از وقت در سمت چپ در زیر ابری از رسوایی. هیچ راه وجود دارد برای یک جمهوری خواه تصاحب خانه در این زمان سر و صدا وجود.

سنا نژاد در حال گرفتن بسیار اسپرت با ایران نامزد عمیق تر فرو بردن در زیر آب در مکان هایی مانند آریزونا, کلرادو, کارولینای شمالی و فراتر از آن. میچ مک کانل است که هنوز هم صحبت کردن دشوار است اما او خواب نیست خواب از محتوا. حداقل دو جمهوریخواه سنا کمپین های شایع در میان تمام عیار مشاور shakeups همیشه نشانه گفتن مشکل از شش ماه ،

با فدرال رزرو شروع به اشاره در حالات روز قیامت که می تواند رکود بزرگ مانند اواخر اعتباری-پرداخت کارت مغلوب ساختن پیشی جستن احساس زمین در حال حرکت در زیر او.

"انتقال به عظمت" ندارد Churchillian حلقه او را برای رفتن. آن را برای تلفن های موبایل مانند کسی است که نام قافیه با ولرم Smushler گفت: "شما می دانید که آتش زا و بلاغت در این مک کینزی اسلاید عرشه مخصوص ماشینها ممنوع است بیش از حد آتشین. اجازه دهید شماره گیری کردن شور و شوق راه را به پایین."

در COVID جبهه مغلوب ساختن پیشی جستن "به خدا تصمیم گیری" فشار برای دریافت متحده بازگشایی شد و مردم به کار زد به یک buzzsaw از واقعیت به عنوان به زودی به اخراج Anthony Fauci گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن چاپلوس برامدگی لبه طبقات سنگ پل — که به خاطر شما اولین سناتور به تست مثبت برای ویروس — و بقیه جمهوری خواهان مجلس سنا در کمیته بهداشت و درمان است که عجله برای بازگشایی دعوت به تاج درو را ناگهانی ظهور.

با اقتصاد در shitter و ویروس در هوا لایحه بر این است که شنا کردن در آب مانند یک کوسه سفید بزرگ است که باید خوراک در آمریکا عدالت و یا می میرند مسابقه برای تبدیل وزارت دادگستری و آن جارو قدرت به دفتر شعبه بیرونی-قصبه حقوقی از تهمت تهمت و Barr. تاریخ و شریک زندگی تصمیم به خرد سابقه حکومت قانون و دیرینه FBI و DOJ روش برای تعقیب برای آزادی ریاست جمهوری bestie و Russo-Turk shill مایکل فلین از خود آشکار و بستری گناه شد گسترده ترین سوء استفاده از قدرت در تاریخ مدرن است.

خوشبختانه قاضی مورچه سالیوان به نظر می رسد که ایده های دیگر در مورد تفکیک قوا در ایالات متحده آمریکا است.

Obamagate یک عنوان در جستجوی یک رسوایی و بقیه از تورنت ادم کودن و احمق-طعمه مزخرف همه بخشی از آنچه دوست من نی جالینوس تماس "مغلوب ساختن پیشی جستن لفظی آلامو." مانند یک گوشه نارنجی رت او از جان گذشته برای تغییر موضوع از جان گذشته برای یک خروجی خود نیاز به توجه و از جان گذشته برای حفظ تغذیه بی حد و حصر شکم خود توطئه-addled پیروان.

صحبت از موش آنهایی که در مغلوب ساختن پیشی جستن را رها زادگاه شده است به مبارزه با یکدیگر و با توسل به آدم خواری به عنوان ویروس به توقیف کسب و کار و رستوران ها و قطع, تامین مواد غذایی خود را.

آخرین حلقه از حواس پرتی های المپیک است که این لفاظی در مورد چین که جمهوری خواهان را به عنوان یک خط نهایی دفاع در برابر تهمت مطلق dumbfuckitude در دست زدن به همه چیز. هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن سنا و مجلس ایران در حال شرط بندی زیادی در حمله به مخالفان خود را به عنوان "soft در چین" به دلیل آن را یکی از معدود چیزهایی است که هنوز هم حرکت اعداد با طبقه کارگر رای دهندگان آنها نیاز به ایجاد انگیزه. شما می شنوید به طور فزاینده ای lurid tales of چینی perfidy در هفته های آینده به عنوان برگ برنده حزب محتضر برای نجات است.

البته این طرح دوباره این تهمت است که سه سال را صرف تملق گوی بیش از رئیس جمهور یازدهم. این تهمت که چین نورد در ایران. این تهمت که در ستایش یازدهم و چین را از دست داده و تاج برای هفته ها به عنوان ویروس گسترش یافته است. این تهمت که خانواده متصلب تا ثبت اختراع و علامت تجاری معاملات با دولت چین — Ivanka مارک-تابوت هر کسی ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن است آموخته شده در طول زندگی حرفه ای طولانی خود را به عنوان یک دروغ دروغگو که نهفته است که هیچ کدام از داستان های خود را باید درست باشد. (به یاد داشته باشید هنگامی که هانتر بایدن بزرگترین رسوایی همیشه؟). آنها مجبور به نگه دارید تا. هیچ زنجیره ای از شواهد و یا الگوی حقایق لازم است با توییتر منبر اجازه می دهد تا او را به دروغ و با قدرت و اعزام.

مغلوب ساختن پیشی جستن خوشحال است صرفا به علت انفجار سر و صدا حواس پرتی و یک بار دیگر هک از اخبار رسانه ها در سیستم عامل. هنرمندان باهم تخصص در پیدا کردن آنچه که مردم نیاز دارند و نسبت ناروا می داند رسانه ها اشتیاق انواع رسوایی, اسرار, و او گفت:-او-گفت: داستان حتی از اکثر مشکوک منشأ.

این بایدن کمپین رسانه ها و آمریکایی ها که مایل به حفظ سلامت عقل خود را نباید سعی کنید به کم ارزش کردن — و یا حتی آهنگ پوچ صورت فلکی تولید خشونت مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین پرتاب شده است در خارج وجود دارد. آنچه آنها باید انجام دهید این است که تشخیص دهند که این انفجار از سر و صدا و مزخرف طراحی شده است برای منحرف کردن اذهان از رفراندوم تهمت چهره این سقوط. که رفراندوم ساده است; این یک تصمیم در مورد تهمت شکست در مدیریت بیماری همه گیر کوروناویروس و فروپاشی اقتصاد او مطمئن امریکا او سزاوار اعتبار برای ایجاد.

این همه Trumpian انحراف و تخریب اثبات شده است که استبدادی بازی به رسمیت می شناسد استبدادی بازی. تهمت مانند هر استالین خوب می داند که یک مرگ یک تراژدی است اما 100,000 یک آمار. خود را مزخرف cannonades از چند هفته گذشته خود را منعکس حیله گری در حیوانات, حس که رسانه ها است borrrrrred با 'رونا و تهمت افسردگی داستان و او می خواهد به آنها یک راه برای حرکت است.

یک هزار مرگ و میر در اینجا یک هزار مرگ و میر وجود دارد و خیلی زود... آه! سنجاب!

گوش دادن به مولی جونگ سریع و ریک ویلسون پادکست جدید و غیر طبیعی در اپل پادکست ها و Spotify در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن