پیتر ناوارو مسخره Fauci اولین زمین نمی پشیمانی Op-Ed حمله به او

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو روز دوشنبه گفت که او هیچ تاسف خود را بیش از op-ed انفجار بالا بیماری های عفون

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو روز دوشنبه گفت که او هیچ تاسف خود را بیش از op-ed انفجار بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci, گرفتن فرصت بیشتر به مسخره Fauci بیش دکتر botched زمین برای اولین بار در اتباع واشنگتن' فصل بازکن.

در میان هماهنگ کاخ سفید تلاش اوایل این ماه برای بی اعتبار ساختن مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی ناوارو منتشر شده یک ستون در ایالات متحده آمریکا امروز trashing Fauci ادعا عمومی-متخصص سلامت "بوده و اشتباه در مورد همه چیز" در coronavirus بیماری همه گیر.

کاخ سفید در عین حال تلاش کرد تا فاصله خود را از ناوارو را op-ed ادعا تهمت دستیار اقدام شد "به تنهایی" و ستون نمی تواند از طریق "سفید عادی ترخیص کالا از گمرک خانه روند." در همان زمان ناوارو نیست ظاهرا دچار هر گونه عواقب برای اقدامات خود را.

ظاهر می شود در فاکس و دوستانرئیس جمهور صبح های مورد علاقه برنامه ناوارو خواسته شد به طور مستقیم توسط شرکت میزبان برایان Kilmeade اگر او پشیمان نوشتن بیش از حد بحرانی op-ed.

"نه" ناوارو پاسخ خنده. "شما می دانید تنها چیزی که من تاسف است که دکتر Fauci زمین روز دیگر در روز افتتاحیه. من برای او احساس بد."

او افزود: "اما من همیشه به جلو نگاه کنید و ما همه بخشی از تیم است و او در واقع می گوید مردم به پوشیدن ماسک و کار من این است که آنها را ساخته شده است."

Kilmeade با تعجب با صدای بلند که آیا ناوارو و Fauci سخن گفته اند از آنجا که این قطعه منتشر شد باعث تهمت مشاور تایید می کنند که آنها نمی.

"چه شما می خواهم برای گفتن به آنها" شرکت میزبان استیو Doocy interjected.

"اجازه دهید به مبارزه با چین این ویروس و ضرب و شتم آن هم با رئیس جمهور" ناوارو پاسخ خود را با استفاده از مورد علاقه های التهابی اصطلاح برای توصیف این رمان coronavirus.

در واکنش به کاخ سفید تلاش برای قربانی او Fauci گفت: در اوایل این ماه است که حملات شد "عجیب و غریب" و "آن لطمه می زند و در نهایت رئیس جمهور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن