شرکت داروسازی در پورتوریکو چهره های پر هزینه مجازات به اتهام تخلفات زیست محیطی

به تازگی ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) اعلام کرد که یک شرکت داروسازی موافقت کرده است به پرداخ

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

به تازگی ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) اعلام کرد که یک شرکت داروسازی موافقت کرده است به پرداخت جریمه بیش از $500,000 به اتهام قانون هوای پاک و محیطی دیگر موارد نقض آن در کارخانه در پورتوریکو.
 
در وزارت دادگستری ثبت شده در دادگاه منطقه ای فدرال در پورتوریکو یک شکایت علیه و شرط ضمن عقد و توافق حل و فصل با شرکت حل و فصل اتهام نقض قانون هوای پاک با حفاظت از منابع و بهبود عمل (RCRA), آب پاک عمل و برنامه ریزی اضطراری و جامعه حق می دانند عمل می کنند.
 
سازمان حفاظت محیط زیست شناسایی مناطق مختلف مرکز عملیات که در نقض مقررات زیست محیطی. تعداد کمی از سازمان حفاظت محیط زیست را به اتهام نقض شامل:

  • از آنجا که این شرکت تا به حال بالقوه به منتشر می کنند بیش از 10 تن/سال acetonitrile یک خطرناک آلودگی هوا, آن موضوع را به قانون هوای پاک دارویی حداکثر دست یافتنی تکنولوژی کنترل استاندارد (MACT) و آن را باید اصلاح عنوان آن V مجوز نرم افزار شامل دارویی MACT مورد نیاز است.
  • این شرکت موفق به تطابق با زباله های خطرناک الزامات قانونی است که باید اجازه آن را به فروشگاه زباله های خطرناک برای تحت 90 روز بدون مجوز و در نتیجه نمی واجد شرایط برای مجوز معافیت; آن ذخیره شده و/یا درمان زباله های خطرناک در یک سطح impoundment بدون مجوز آن موفق به حفظ و راه اندازی این تاسیسات در یک شیوه ای است که به حداقل رساندن احتمال آتش انفجار و یا هر گونه برنامه ریزی نشده ناگهانی و یا عدم انتشار ناگهانی زباله های خطرناک است که می تواند تهدیدی برای سلامت انسان یا محیط زیست به عنوان مورد نیاز خود را RCRA اجازه.
  • این شرکت همچنین موفق به ارسال به موقع به سازمان حفاظت محیط زیست سالانه مواد شیمیایی سمی از انتشار گزارش موجودی برای استفاده از آن از نفتالین در آن عملیات به عنوان مورد نیاز توسط برنامه ریزی اضطراری و جامعه حق می دانند عمل می کنند. همچنین موفق به ارائه به موقع گزارش به سازمان حفاظت محیط زیست سالانه مواد سمی انتشار موجودی به عنوان مورد نیاز توسط برنامه ریزی اضطراری و جامعه حق می دانند عمل می کنند برای استفاده از آن از نفتالین در آن عملیات.
  • کسب و کار و همچنین نقض آن پورتوریکو فاضلاب قبل مجوز با عدم عمل و حفظ آن پيش سیستم برای اطمینان از مجوز انطباق. این شامل در میان دیگر موارد نقض فاضلاب نشت از یک خورده مخزن بزرگ ترک در سه تانک و سرریز از یک برابر تانک.

"این مجازات نشان می دهد هزینه به کسب و کار برای تخلفات زیست محیطی را می توان فوق العاده ای گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "در Zimmetry ما به محیط زیست و بهداشت صنعتی حرفه ای با ارائه محل کار ارزیابی همراه با تست و مانیتورینگ برای خاک و آلاینده های آب. این خدمات حفاظت از محیط زیست و کارگران و ساکنان نزدیک و کمک به حفظ شرکت در پیروی از مقررات."
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry محیط زیست و بهداشت صنعتی, تهویه با کیفیت و زیست محیطی و رعایت و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب