فیلادلفیا می رود از آرامش به هرج و مرج در یک لحظه

فیلادلفیا—پس از ساعت مسالمت آمیز اعتراضات در فیلادلفیا شهر عشق برادرانه فرود به هرج و مرج بعد از ظهر روز شنبه

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

فیلادلفیا—پس از ساعت مسالمت آمیز اعتراضات در فیلادلفیا شهر عشق برادرانه فرود به هرج و مرج بعد از ظهر روز شنبه به معترضان آتش به چندین ماشین پلیس و یک استارباکس در حالی که دیگران سعی در طوفان شهرستان سالن.

یاد مجسمه های شهر به تناوب محبوب و بدنام شهردار سابق و کمیسر پلیس, فرانک ریزو بود خار با گرافیتی توسط شب—هر چند ده ها تن از پلیس وارد ظاهرا برای محافظت از آن را از نابودی.

این یکی از یک دوجین جدید تظاهرات به ظهور در سراسر کشور در روز شنبه—صرف ساعت پس از 30 شهرستانها ضربه شد با ضرب وشتم که باعث شد مقامات به تماس تاریخی در سطح آرماتور—به عنوان کشور آماده برای یک شب دیگر از خشم بیش از خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید.

"هیچ کس نمی خواهد در اینجا در وسط یک بیماری همه گیر خطر آنها زندگی به سعی کنید به یک نقطه و یا چیزی را شنیده" Asia Sparks 29 ساله که با این نسخهها کار با گروه "دست ندهید شوت," گفت: روزانه وحش. "ما نمی خواهیم به انجام این کار است. ما فقط می خواهم به شنیده می شود. اما حدس بزنید چه: سیاه و سفید مردان در حال مرگ هستند در خطر انقراض هستند."

تظاهرات آغاز شد و حدود ظهر روز شنبه در فیلادلفیا که در آن صدها نفر وارد شهر خارج سالن و زانو زد و در سکوت به افتخار Floyd—the غیر مسلح سیاه مرد کشته شده در مینیاپولیس پس از یک سیاه پوست به دست پلیس قرار زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که فلوید التماس کرد: "من نمی توانم نفس بکشم."

تظاهرکنندگان در شهرستان فیلادلفیا سالن—بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک—بعدها پیوست توسط کسانی که در موزه هنر فیلادلفیا که راهپیمایی در حالی که فریاد می زدند: "نه عدالت بدون صلح است."

در حدود 5 p. m., با این حال تظاهرات خشونت تبدیل شد به معترضان و پلیس شروع به برخورد و ویدئوها نشان داد برخی از ساکنان شروع به خودروها را به آتش کشیدند.

"تظاهرکنندگان ورزش اول خود را اصلاح حقوق در تالار شهر و موزه هنر انجام مسالمت آمیز" اداره پلیس فیلادلفیا است. "ما قدر صدای خود را و خود را در شیوه ای از بیان است. اما از آن زمان دیگران برگزار شده در مرکز شهر و در حال ارتکاب اعمال مجرمانه از جمله خرابکاری. آن اعمال را قابل تحمل نیست و ما به شدت همه را تشویق به خودداری از ورود به مرکز شهر. ما همچنان به ارائه به روز رسانی در طول شب است."

فیلم پخش شده در NBC فیلادلفیا نشان داد ماموران پلیس فلفل-پاشش گروهی از معترضان نوردی بر روی یک کامیون زرهی. ویدئوها ارسال شده در توییتر نیز نشان داد پلیس امنیت شهری خدمات ساختمان در سراسر شهرستان در سالن علیه معترضان نشانه برگزاری اعلام "او نمی توانستم نفس بکشم" و "عدالت برای مردم است." در خارج از شهر تظاهرکنندگان ویندوز و اسپری-رنگ آمیزی دیوارهای خارجی قبل از افسران منتقل جمعیت دور.

در نزدیکی مرکز شهر تظاهرات شکست ویندوز از فروشگاه های مختلف–از جمله یک سالن ناخن و یک Foot Locker—قبل از ورود و غارت این منطقه است. گروه دیگری دیده می شد کوبیدن به دیوار شیشه ای از فروشگاه اپل.

"ما نمی خواهیم به اینجا خطر زندگی ما در وسط یک بیماری همه گیر, خطر زندگی ما اما ما به."

چندین آتش سوزی شد در سراسر شهر از جمله یکی در وسط تقاطع 16 و Sansom خیابان. حداقل یک وسیله نقلیه پلیس بود بدبختانه بیش از تظاهرکنندگان در یک نقطه اقدام به سرنگونی و نور ریزو مجسمه در آتش با توجه به CBSPhilly.

این کشمکش بیش از 2000 پوند 10-پا مجسمه ریزو صحبت می کند به روابط پیچیده فیلادلفیا با آن شهردار سابق. یک بار شناخته شده به همکار پلیس به عنوان "کل" میراث او در شهر خدشه است توسط یک سیل از اتهامات آشکار نژادپرستی و تشویق افسران او به استفاده از فراقضایی به معنی نزدیک موارد است.

در یکی از قابل توجه 1967 تعامل ریزو و چند تن از افسران مواجه چند صد دانش آموزان سیاه پوست معترض در خارج از هیئت مدیره آموزش و پرورش ساختمان. این گروه که در اعتراض به سیستم مدرسه را "سفید سیاست" بودند ملاقات با باشگاه پس از چند صعود در بالا از اتومبیل.

در حال اجرا خود را hard-خط پلیس, پس زمینه ریزو شهردار شد و در سال 1972 و حاکم برای دو دوره قبل از از دست دادن یک سوم تلاش شد که متمرکز در اطراف با شعار: "رای سفید است."

تنش نژادی بدیهی است که نمی آیند نزدیک به شفا پس از تصدی خود. در سال 1985 ترین infamously مقامات کاهش یافته است یک بمب در یک خانه اشغال شده توسط اعضای سیاه و آزادی حرکت در تهاجمی تلاش برای اخراج آنها و صدور حکم بازداشت. بمب و در نتیجه آتش کشته شدن 11 نفر از جمله پنج فرزند و دو بلوک شهر و 61 خانه.

این دومین درگیری میان این گروه و مقامات—اول اینکه یک سال 1978 بن بست منجر به مرگ یک افسر پلیس است.

روز شنبه, دود billowed از یک طرف ساختمان مجاور به شهرستان سالن و در کنار مجسمه اسپری نقاشی با کلمات "کشتن پلیس است." آن را به مبلغ یک سورئال پایان به سراسر شهر بود قرنطینه که تا به حال نگه داشته و اکثر ساکنان در داخل پس از یک مارس 23 اقامت در خانه سفارش صادر شده توسط شهردار جیمز کنی ، به عنوان آتش نشان وارد شده شامل تخریب معترضان شنیده میشد فریاد "Let it burn, اجازه دهید آن را سوزاند."

استرلینگ Johnson, یک فعال جامعه که تمرکز زیادی روی مسائل مربوط به مسکن گفت: روزانه وحش که "دل شکستگی از خشونت است یک واکنش طبیعی به جامعه است که احساس می کند تحت فشار کمبود فرصت رو به کاهش خدمات اجتماعی در یک اداره پلیس با سابقه ای طولانی از خشونت در برابر مردم رنگ."

"این است که اساسا در مورد, سیستم, سیستم پلیس که ستم سیاه, افراد, فقیر, مردم در سراسر این کشور" جانسون گفت.

فیلادلفیا کمیسر پلیس دانیل یاغی گفت: در یک کنفرانس خبری که 13 افسران زخمی شده است در میان روز شنبه تظاهرات که دیدم حداقل چهار وسایل نقلیه پلیس به آتش و نه مجموع آتش سوزی مجموعه به ماشین ها و سازه ها.

در تلاش برای برطرف کردن معترضان تنظیم فیلادلفیا به آتش کشیده شهردار کنی با صدور اجباری شهرستان مقررات منع رفت و آمد موثر در 8 p. m. روز شنبه. اداره پلیس فیلادلفیا گفت: تنها ضروری کارگران مجاز خواهد بود در خارج از منزل تا 6 صبح روز بعد.

"این تظاهرات مسالمت آمیز زودتر بودند دست زدن به نمایش جمعی ما غم و اندوه. خشم نمایش داده می شود در حال حاضر نمی تواند ادامه دهد. لطفا احترام و ادب برای هر یک از دیگر و بازگشت به خانه" کنی توییتی شنبه.

یاغی اضافه شده است که حداقل شش معترضان دستگیر شده بود که پلیس در حال شروع ساخت دستگیری اجرای جدید منع رفت و آمد به عنوان وسایل نقلیه شهری نقل مکان کرد به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر.

"این اندازه گیری است که گرفته شده به منظور تسریع در بازگرداندن صلح و نظم است. این چیزی است که ما نیاز به: صلح و آرامش و نظم و آن را یکپارچه و منسجم تلاش برای به انجام رساندن این" یاغی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن