بازداشت بیش از 26 انگلستان ویتنامی مهاجر کامیون مرگ و میر

پلیس در فرانسه و بلژیک بازداشت شده اند که بیش از بیست مظنون بیش از مرگ و میر در سال گذشته از 39 ویتنامی مهاجرا

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

پلیس در فرانسه و بلژیک بازداشت شده اند که بیش از بیست مظنون بیش از مرگ و میر در سال گذشته از 39 ویتنامی مهاجران در بریتانیا است. مظنون هستند متهم متعلق به یک غیر قانونی قاچاق کالا و ارز سازمان است.

بلژیک و پلیس فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد دستگیری 26 نفر بیش از مرگ و میر ناشی از 39 ویتنامی مهاجران.

افسران swooped در یک سری از حملات در اطراف بروکسل و پاریس به عنوان بخشی از یک تحقیق که همچنین شامل انگلیسی و ایرلندی ،

مهاجران, 31 مرد و 8 زن با مرده پیدا شد و در یک کامیون یخچال در یک منطقه صنعتی در شرق لندن در ماه اکتبر گذشته. این مورد موجب یک اعتراض بین المللی.

در بلژیک که در آن برخی از قربانیان در آنجا ماند و در این راه به مرگ پلیس برگزار شد 13 نفر از جمله 11 ویتنامی اتباع. دیگران در فرانسه دستگیر شدند نیز به عنوان بیشتر ویتنامی.

محققان دریافتند که این مهاجران که فوت شده بود لود شده بر روی کامیون در شمال فرانسه. آنها همچنین کشف کرده اند که حتی پس از فاجعه — شبکه ادامه عملیات خود را شارژ €15.000 €20,000 ($16,500 به 21,950) برای عبور از فرانسه به بریتانیا.

"این شبکه توسط قاچاقچیان است که مظنون به داشتن احتمال زیاد منتقل می شود تا به ده ها نفر هر روز برای چند ماه" دادستان فدرال بلژیک در بیانیه ای گفت.

"سازمان متمرکز بر حمل و نقل مهاجرین از آسیا و به خصوص از ویتنام است."

راننده کامیون در ماه گذشته مجرم به قتل نفس بیش از 39 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: پلیس سینه ویتنامی مردم-قاچاق حلقه

به امید یک زندگی بهتر

چهار مرد دیگر در دادگاه در لندن بیش از این تراژدی در حالی که یکی دیگر از چهره استرداد از ایرلند به انگلستان در 39 فقره قتل نفس.

این فاجعه نشان داد که فوق العاده خطرات مهاجران در حال حاضر به ریسک برای رسیدن به بریتانیا. برخی می پرداخت قاچاقچیان به $40,000 به این سفر خطرناک است.

کالبد شکافی گزارش نشان داد که قربانیان از کمبود اکسیژن و گرمای بیش از حد در حالی که در کامیون.

کسانی که درگذشت آمد از فقیر و گوشه های از راه دور مرکزی ویتنام است. منطقه یک کانون برای کسانی که مایل به خطر همه چیز را به امید ضربه آن را غنی در خارج از کشور.

کسانی که در حال قاچاق اغلب در سمت چپ با بدهی های بزرگ خود را به قاچاقچیان و تا پایان کار در ناخن سالن و یا در مزارع شاهدانه.

rc/اس ام اس (dpa, AP, AFP)

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب