Pompeo: جان بولتون یک خائن که آسیب دیده امریکا'

وزیر امور خارجه مایک Pompeo روز پنج شنبه آمار در سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون توصیفاتی از مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

وزیر امور خارجه مایک Pompeo روز پنج شنبه آمار در سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون توصیفاتی از مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت عملکرد درونی در خود جدید خاطرات با یک داغدار کرد.

"من خواندن این کتاب گزیده ای از من دیده ام منتشر جان بولتون در حال گسترش است یک تعداد نهفته است به طور کامل چرخید و نیمه حقایق و آشکار دروغ" Pompeo گفت. "این است که هر دو غم انگیز و خطرناک است که جان بولتون نهایی عمومی نقش است که از یک خائن که آسیب دیده امریکا با نقض مقدس او اعتماد با مردم آن است."

Pompeo می پیوندد رئیس جمهور تهمت و دیگر مقامات کاخ سفید در به تصویر کشیدن بولتون به عنوان یک دروغگو پیش از تاریخ 23 ژوئن انتشار کتاب خود اتاق که در آن اتفاق افتاده است. این کتاب شامل یک سری از محکم اتهامات در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از جمله این که رئیس جمهور چین به دنبال کمک در تامین پیروزی در سال 2020 انتخابات و به طور معمول ارائه شده به نفع دیکتاتورها. وزارت دادگستری است که در یک طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از این کتاب توزیع شده است.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin تکرار Pompeo در بیانیه ای که پنجشنبه منتشر شد: "جان بولتون قرار داده است خود را ارتقاء جلوتر از حقیقت و از منافع کشور خود است."

مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و حتی بیشتر در یک سری از توییتر tirades تماس بولتون یک "wacko" و "دروغگو" است که تنها در تلاش برای او را "نگاه بد است."

بولتون شناخته شده برای گرفتن یادداشت ها در طول تصدی خود به عنوان مشاور امنیت ملی از آوریل سال 2018 به سپتامبر سال 2019 است مواجه انتقاد برای نوشتن یک کتاب در مورد بی کفایتی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اما امتناع از شهادت قبل از خانه در طول استیضاح.

اخبار کتاب اول شکست در ژانویه 2020 اما prepublication نقد و بررسی توسط دولت فدرال به معنای redact اطلاعات طبقه بندی شده, تاخیر در انتشار آن برای ماه می باشد. وکلای کاخ سفید گفته اند بولتون موفق به تکمیل فرایند شمار بولتون وکیل مدافع و خود ناشر را تکذیب کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب