آماده سازی برای فساد سنبله بیش از coronavirus کمک: سازمان امنیت و همکاری

بودجه اضطراری صادر شده برای کمک به اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به سوخت ف

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

بودجه اضطراری صادر شده برای کمک به اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به سوخت فساد در سراسر اروپا هشدار سازمان امنیت و همکاری اروپا بلوک. آن گفت: مجرمان را در پیدا کردن راه هایی برای متقلبانه برای درخواست کمک.

همه گیر-آمار سازمان ملل در این سازمان برای امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) 57-عضو بلوک خواهد بود بیشتر غرق فساد در ماه های آینده, توماس Greminger گفت: اتریش آپا خبرگزاری یکشنبه.

"ما گمان می کنند که در ماه های آینده ما شاهد خیلی بیشتر فساد گفت:" سوئیس دیپلمات و دبیر ژنو مبتنی بر امنیت متمرکز بدن.

"جنایتکاران وفق دهند به سرعت به ضعف سیستمیک ناشی از Covid-19 بحران" گفت: Greminger اضافه کرد که مردم قاچاق بود نیز به احتمال زیاد به افزایش است.

کنترل مرز دوباره به راه افتادند از ماه مارس در 26 کشور منطقه شنگن — قبلا "مرز" — تا به حال غرق بسیاری از مقامات و منحرف منابع, او گفت:, و هشدار داد که مجرمان در حال حاضر بهره برداری از چنین کمبود.

و این وضعیت بوده است اغراق آمیز توسط یک "بسیار ناسیونالیستی غرایز, خود ارضایی, ابتکارات و یک جانبه isolationist روش" گفت Greminger که بلوک وظایف عبارتند از: مقابله با فساد و مهاجرین.

قبل از همه گیر شنگن منطقه 22 اتحادیه اروپا سازمان ملل گنجانده شده است و متشکل از 400 میلیون اروپایی به کار گرفته حدود 1.25 میلیارد سفر در سال است.

ادامه مطلب: با وجود رکورد coronavirus کمک میلیون ها نفر هنوز لغزش از طریق شبکه

مسیرهای قاچاق rejigged

پنج شنبه گذشته Europol هشدار داد که جنایتکاران میان مردم مسیرهای قاچاق و "پیدا کردن راه های جدید برای فریب قربانیان بالقوه."

قاچاقچیان رو به افزایش مرز چک روشن بود از حمل و نقل هوایی به "زمین و دریا به راه" Europol گفت: با استناد به استفاده از قایق های کوچک برای عبور از رودخانه مرزهای concealments در حمل و نقل وسایل نقلیه و محموله.

به همچنین مقابله با افزایش متقلبانه به دست آمده ویزا و استثمار جنسی Europol اجرایی مدیر کاترین د Bolle تاکید کرد: "مزیت بزرگ به اشتراک گذاشته شده هوش به هدف این نوع از جرایم سازمان یافته بین المللی."

بیشتر بخوانید: پلیس ایتالیا دستگیر 91 مافیا مظنون در "مگا-حمله'

'مراقبت از به حاشیه رانده شده'

در حال حاضر در ماه مارس سازمان امنیت و همکاری در کمیساریای ملی اقلیت های لامبرتو Zannier بود خواست عضو خود را در "عجله برای معرفی اقدامات اضطراری" نیز تمرکز بر "کارگران مهمان رسمی کارگران و افراد متعلق به جوامع به حاشیه رانده شده."

"اگر گروه های خاص نشان می دهد که نیازهای خود را برآورده شده اند تنظیم اقدامات شامل آنها است. این اصل نیز مربوط به بازیابی فاز" Zannier گفت: تاکید بر نیاز به حفظ "انسجام اجتماعی."

Zannier هشدار داد که "عمیقا ریشه اضطراب می تواند به افزایش سطح" در طول بحران از جمله بیماری های همه گیر و خواست متحده به فکر نظارت فن آوری برای ردیابی Covid-19 را به "نه هدف هر گروه disproportionally."

ipj/mm (dpa, APA)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن