Oximeter پالس نه یک جایگزین برای صحبت کردن به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی, برای تماشای اوایل COVID-19 علائم

برای افرادی که مشکوک آنها COVID-19 تنگی نفس یکی از علائم است که خواهد بی درنگ به دنبال توجه فوری پزشکی. به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

برای افرادی که مشکوک آنها COVID-19 تنگی نفس یکی از علائم است که خواهد بی درنگ به دنبال توجه فوری پزشکی. به عنوان یک نتیجه بسیاری از آنها خرید صترلزرس (کلیپ دستگاه که اندازه گیری سطح اکسیژن خون) و آنها را تبدیل به سخت تر برای مصرف کنندگان و حتی بیمارستان ها برای خرید. در پاسخ American Lung Association افسر ارشد پزشکی آلبرت Rizzo, M. D. با صدور این بیانیه به شرح زیر:

"اگر شما COVID-19 کاهش در اکسیژن در سطح یکی از معیارهای که تضمین اضافی به دنبال مراقبت های پزشکی است که منجر به بسیاری از شروع به خرید صترلزرس بدون مشورت با پزشک. اما مگر اینکه شما یک بیماری مزمن ریوی یا بیماری قلبی است که شما را تحت تاثیر قرار سطح اشباع اکسیژن به صورت منظم ترین افراد نمی نیاز به یک oximeter پالس در خانه خود را. اکسیژن اشباع است و مقدار زیادی از خون خود را به پروتئین هموگلوبین است که حامل اکسیژن برای بدن شما بافت ها و اندام استفاده کنید. طبیعی است که در اطراف 95-97%. ریه انجمن توصیه می کند در برابر خرید صترلزرس بی ارزش. ارتباط خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد نقش oximeter پالس. سطح اکسیژن معمولا نه تنها شاخص از داشتن COVID-19. بیماران باید تمرکز بر روی سایر علائم مانند سرفه و تنگی نفس و سینه و ناراحتی تعداد تنفس و ضربان نبض. همچنین سردرد و خفیف سردرگمی نیز می تواند رخ دهد و می تواند نشانه ای از سطح اکسیژن. این نشانه ها این است که خواسته اند از افراد به دنبال کمک در اتاق های اورژانس و مراقبت های فوری و مراکز است که هنگامی که سطح اکسیژن در بر داشت بالا بود.

"Fixating در oximeter پالس خوانش ممکن است ارائه یک از امنیت کاذب. در برخی موارد آنها را گرفتن مشکلات ریوی قبل از اینکه شما مبارزه با تنگی نفس. با این حال آن را نیز ممکن است برای دستگاه برای نشان دادن سالم اکسیژن اشباع سطوح حتی زمانی که دچار مشکل تنفسی است که ممکن است منجر به برخی از افراد برای به تاخیر انداختن به دنبال به فوریت نیاز به مراقبت.

"مهمتر از همه, اگر شما علاقه مند به خرید یک پالس اکسیمتر برای استفاده در منزل لطفا بحث در مورد ضرورت و استفاده از دستگاه خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. یک حرفه ای پزشکی می تواند تعیین اگر آن را مفید خواهد بود و همچنین ارائه جهت تفسیر و خوانش در زمینه چگونه شما احساس. خود را oximeter پالس خواندن باید همراه با علائم دیگر مانند تنگی نفس و تب و خستگی به عنوان پارامترهای که خواهد بی درنگ تماس با دکتر خود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ریه بهداشت و COVID-19 بازدید Lung.org/covid19. روزنامه نگاران به دنبال برنامه مصاحبه با یک ریه متخصص بهداشت ممکن است تماس با استفانی Goldina در Media@Lung.org یا 312-801-7629.

###

در مورد American Lung Association

آمریکا ریه انجمن پیشرو سازمان کار برای صرفه جویی در زندگی از طریق بهبود ریه سلامت و پیشگیری از بیماری های ریوی از طریق آموزش و پرورش حمایت و پژوهش. کار آمریکا ریه در ارتباط است با تمرکز بر چهار ضرورت استراتژیک: برای شکست سرطان ریه به قهرمان هوای پاک برای همه; به بهبود کیفیت زندگی برای کسانی که با بیماری های ریوی و خانواده خود را; و برای ایجاد یک توتون و تنباکو-آینده رایگان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد American Lung Association, دارنده آرزو 4-امتیاز ستاره از موسسه خیریه هدایتگر و یک طلا در سطح GuideStar عضو و یا به حمایت از آن کار می کند تماس با شماره) 1-800-LUNGUSA (1-800-586-4872) و یا بازدید از: Lung.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب