فشار برای بیرون راندن در حال حاضر رئیس جمهور رشد می کند در میان جدید نژادپرستی شکایت

Mسنگ زنان رو به جلو آمده اند با اتهامات نژادپرستی در سازمان ملی زنان پس از دیلی تحقیقات نشان داد که الگوی تبعی

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

Mسنگ زنان رو به جلو آمده اند با اتهامات نژادپرستی در سازمان ملی زنان پس از دیلی تحقیقات نشان داد که الگوی تبعیض کشیده است که از دولت فصل به بالاترین سطح از طبقه فمینیستی سازمان است.

در اوایل این هفته نه اعضای هیئت مدیره امضای نامه ای خواستار رئیس جمهور Toni Van Pelt استعفای, پس از دیلی بیست گزارش داد که بیش از 15 سابق کارکنان از جمله معاون سابق رییس جمهور را متهم کرده بود که Van Pelt از رفتار نژادپرستانه در سال 2018 است. در حال حاضر تخته ماساچوست و فلوریدا فصل با استناد به این گزارش صادر عمومی statetments خواستار Van Pelt به گام را بلافاصله. "تونی دهکدهای از دست داد اعتماد به نفس ما نه تنها انجام, اما برای نشان دادن ماموریت سازمان ما" فلوریدا گروه نوشت.

در ضمن در حال حاضر سر از دانشجویان فضل وبر استعفا داد و موقعیت خود را بیش از این اتهامات گفت: در یک ایمیل به The Daily Beast که "این سازمان اقدامات باید به طور کامل مخدوش کار من در میان بسیاری دیگر."

در حال حاضر و Van Pelt نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد شکایت جدید. در یک ایمیل به اعضا, هفته گذشته, Van Pelt عذرخواهی برای هر گونه صدمه دیده است او ایجاد می شود و مرتکب به پنج مورد عمل برای بهبود نژادی عدالت در درون سازمان.

لوری برترام رابرتز مدیر اجرایی و بنیانگذار شرکت می سی سی پی آزادی باروری صندوق و در حال حاضر عضو هیئت مدیره برای مدت چهار سال گفت: روزانه وحش او برای اولین بار ملاقات Van Pelt در حال حاضر کنفرانس در بالتیمور در سال 2012. تعدادی از زنان از رنگ نگران بودند با آنچه که آنها را دیدم به عنوان رویدادهای نژادپرستانه در این کنفرانس از جمله طومار به نام یک حق رای قطعنامه پس از آلیس پل suffragette که مبارزه برای حذف زنان از جنبش است.

در یک بعد از رویداد زنان از رنگ می خواستم به بحث در مورد آنچه که آنها تا به حال تجربه کرده و سفید در اتاق خواسته شد به ترک برترام رابرتز گفت. اما Van Pelt رد و انداخته دراز وشدیداللحن چگونه او تا به حال همیشه مبارزه برای زنان از رنگ و ابراز تنفر خواسته به ترک او به یاد می آورد.

"همه ناگهانی این فضا که قرار بود برای زنان از رنگ در حال حاضر تبدیل به 'اجازه دهید همه آموزش Toni چرا او را ممتاز بودن در حال حاضر و چرا او نباید در نظر گرفتن این فضا" برترام رابرتز گفت.

برترام رابرتز گفت: تجربه شد و سازگار با تجربه در حال حاضر به عنوان یک کل. او در سمت چپ نقش خود را به عنوان یک عضو هیئت مدیره ملی در سال 2016.

"من متوجه شدم اولین جلسه هیئت مدیره که این خواهد بود افتضاح" او گفت:. "من صرف تمام زمان در طول جلسه رفتن, 'ببخشید که درست نیست برای زنان در جنوب. ببخشید که درست نیست برای زنان سیاه پوست. ببخشید که درست نیست برای طبقه کارگر و زنان است.'"

"من احساس می کردم که همه به من گفت: کل زمان من وجود دارد," او گفت:. "و من به این معنی نیست که فقط در طول جلسات."

کارمندان سابق می گویند این مسائل ادامه داد: پس از برترام رابرتز چپ و حتی پس از 15 سابق کارکنان خود را مشاهده کنید 22-صفحه نامه در مورد مسائل با نژادپرستی در درون سازمان.

هیلی Margolis که در حال حاضر کارآموز در سال 2018 گفت: او خیلی وحشت نژادپرستی و تراجنسی او شاهد است که در سال همایش ملی که او ایجاد یک کل ارائه چگونه سازمان می تواند با پرداختن به این مسائل است. (به خصوص یکی از نامطلوب حافظه Margolis گفت Van Pelt بارها و بارها گفت که فمینیسم بود "مانند اکسیژن در هواپیما: شما را در قرار دادن ماسک خود را قبل از کمک به دیگران.")

زمانی که Margolis ارائه شده نگرانی خود را به Van Pelt و سرپرست او در آن زمان او گفت: رئیس جمهور بود مبارز و قطع او در طول کل ارائه شده است. مارگولیس گفت: او خیلی نا امید با آنچه او شاهد در ستاد ملی در طول تابستان و پاییز که او زخم تا خروج او کارورزی زود است.

سه نفر از کارکنان را ترک کرده اند این سازمان در حال حاضر این سال دو نفر از آنها گفت: Daily Beast, خود, خروج, در بخشی به دلیل چگونه Van Pelt درمان کارکنان از رنگ به خصوص در او معاون رئیس جمهور مسیحی Nunes, یک زن سیاه و سفید که می گوید: او است که در کنار سازمان برای بالا بردن نگرانی خود را و کسانی که از کارکنان رنگ.

"در حال حاضر خصمانه محیط کار برای زنان از رنگ و احساس می کنم مثل [معاون رئیس جمهور مسیحی Nunes] به طور خاص تجربه ضد سیاه نژادپرستی" گفت: توافقی سارا میچل. "این فقط احساس مانند یک تردمیل که در آن چیزی است که در واقع در حال حرکت بودند و ما فقط نیاز به تجربه همان مسائل است."

یکی دیگر از کارکنان سابق که خواست ناشناس بماند گفت: Van Pelt نشان داد تا اواخر سال به سازمان های اخیر نژادی عدالت نشست و مشغول به کار بر روی iPad خود را تمام وقت. در یکی دیگر از نژادی سهام آموزش کارکنان گفت: رئیس جمهور به ارمغان آورد یک کارمند از رنگ به اشک بارها و بارها درخواست مجریان "آنچه در مورد آمریکای لاتین ، آنچه در مورد مادری زنان است ؟ " زمانی که آنها به ارمغان آورد تا تجارب زنان سیاه.

میچل گفت که او کاندید در خروج مصاحبه در اعتقاد به این که در حال حاضر می تواند یک فضای امن برای زنان از رنگ به عنوان طولانی به عنوان Van Pelt و دیگر "همدست" اعضای هیئت مدیره باقی مانده است.

"وقتی که می آید به املاک ضد نژادپرستی allyship و وکالت وجود دارد بسیاری از مردم در حال حاضر چه کسی انجام نمی دهد که صفر مرحله از تصدیق خود را همدستی" او گفت:.

"وجود دارد یک فرهنگ در امریکا از سفید لیبرال ها که نمی تواند مقابله با پیچیدگی های مسابقه. و به همین دلیل در حال حاضر می تواند هر بیشتر سیستم ایمنی به آن از هر نهاد ؟ "

Loretta راس سابق شرکت رسمی

اما این مسائل بودند و نه محدود به Van Pelt زمان در دفتر. Chitra Panjabi که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور تحت قبلی در حال حاضر رئیس جمهور Terry o'neill شروع در سال 2009 در توییتی این هفته که او سمت چپ و موقعیت خود را در حال حاضر در نیمه راه از طریق او چهار سال است و با توجه به "نژادپرستی در درون سازمان و در هر دو فصل سطح و درون ملی ،

"من نمی اغلب بحث در مورد زمان من در حال حاضر به دلیل آن بود تا روحیه اش را تضعیف و عینک من کاملا پایین" پنجابی توییتی. "برای مدت زمان طولانی پس از آن من احساس می *کنم* شکست خورده بود در کار من برای تغییر یک سازمان به ضد نژادپرستانه مرکز WOC صداها و استفاده از یک intersectional تجزیه و تحلیل.

"در حال حاضر من می دانم که مهم نیست که چقدر شما سعی می کنید نمی توانید تغییر دهید یک موسسه مگر اینکه از آن است که مایل به انجام این کار برای تبدیل," او اضافه شده است. "که نبود من یا بسیاری دیگر از WOC و به ویژه جوان WOC درون سازمان صفوف. بسیاری از ما را ترک کرده اند در حال حاضر و هرگز به عقب نگاه کرد."

Loretta راس یکی از سازندگان باروری عدالت حرکت و در حال حاضر اولین مدیر از زنان از رنگ برنامه گفت: روزانه وحش او قطع روابط با این سازمان در سال 2009 اعضای کاهش یافته است به انتخاب Latifa Lyles یک زن به عنوان رئیس جمهور. اما راس همچنین اعتبار این سازمان برای این کار آن را انجام داده است به نمایندگی از زنان از جمله حمایت از زنان اولین بار از رنگ کنفرانس حقوق باروری در سال 1987.

"این است که یک فرشته-شیطان, داستان," او گفت:. "این یک داستان در مورد بسیار پیچیده افرادی که در راه های بسیاری انجام بهترین آنها می توانند."

"اما وجود دارد یک فرهنگ در امریکا از سفید لیبرال ها که نمی تواند مقابله با پیچیدگی های مسابقه," او اضافه شده است. "و به همین دلیل در حال حاضر می تواند هر بیشتر سیستم ایمنی به آن از هر نهاد؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن